Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer på om jeg skal bli ufør. Få en til å kappe av meg venstrearmen eller noe sånn. Sitte hjemme og se på tv hele dagen. Feste hele natten. Leve fett på staten. Ahhh det hadde vært livet det.

5906720[/snapback]

 

Da tror jeg du hadde blitt mektig skuffet over hva du får utbetalt som ufør... er ikke akkurat noe å feste for ;)

5906735[/snapback]

En grei livs og uføre-forsikring gir en engangsubetaling på mellom 600 000 og millionen, i tillegg til en eventuell privat pensjonsforsikring som kan dekke en del mer enn den stakkarslige statlige.

 

Jeg mener, skal man planlegge, så får man gjøre det godt. Pensjonen må du vel spare deg opp til, men ingen har sagt at du må ha hatt livsforsikring i mer enn et halvår før du får nakkesleng vel?

Lenke til kommentar
Ser bare "EDIT: Ikke viktig." i dine første innlegg : dontgetit:

5906657[/snapback]

Mine første innlegg finnes uansett ikke på den brukeren her, kjære. Har hatt rundt fire kontoer, snoochie.

 

5906674[/snapback]

Hva het din(e) første konto(er) da?

Snoochie kan du være selv, luske rundt på forumet som anonym bruker : p

 

 

Eyh, dette har jeg prøvd før:

 

Ser bare "EDIT: Ikke viktig." i dine første innlegg :dontgetit:

5906657[/snapback]

Zappza: Jada, fuck you too. : p

5906674[/snapback]

Helst ikke, vil ikke ha den bak : p

 

Natta til deg :love:

 

 

God natt Zappza!

5906678[/snapback]

Natta!

 

 

Fredrik sier:

Jeg kan jo eie han tilbake

 

Fredrik sier:

men vet ikke om jeg vil

 

Fredrik sier:

Kan jo spørre hvordan han traff damen sin, om det var før eller etter han hadde et evig grin på forumet om hvordan han hadde lyst til å banke gutter som hadde kjæreste, og at jenter var no jævla drit, og at han generelt bare var kjempeemosjonell

5906685[/snapback]

chills is pwnd :!:

 

Akkurat når dama kom inn også, perfect :love:

5906700[/snapback]

 

 

Så mange folk det var her da plutselig... Kjeder folk seg eller?  ; )

5906708[/snapback]

Nei, vi har bare et par heftige debatter :cool:

5906719[/snapback]

Gå å (eller og) legg deg Zappza (: p)

 

 

Nå stikker jeg og legger meg.

 

Smileyer er skrudd av.

EDIT: Spoiler ble ikke med da. Må fjerne noen smileyer. Ble gjort ved å legge til et mellomrom foran kolon om noen lurte.

EDIT II: Spoiler kom ikke med :dontgetit: Fjerner spoiler da...

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar
Lurer på om jeg skal bli ufør. Få en til å kappe av meg venstrearmen eller noe sånn. Sitte hjemme og se på tv hele dagen. Feste hele natten. Leve fett på staten. Ahhh det hadde vært livet det.

5906720[/snapback]

 

Da tror jeg du hadde blitt mektig skuffet over hva du får utbetalt som ufør... er ikke akkurat noe å feste for ;)

5906735[/snapback]

En grei livs og uføre-forsikring gir en engangsubetaling på mellom 600 000 og millionen, i tillegg til en eventuell privat pensjonsforsikring som kan dekke en del mer enn den stakkarslige statlige.

 

Jeg mener, skal man planlegge, så får man gjøre det godt. Pensjonen må du vel spare deg opp til, men ingen har sagt at du må ha hatt livsforsikring i mer enn et halvår før du får nakkesleng vel?

5906808[/snapback]

 

Kan man få utbetalt livsforsikring\uføretrygd for å være psykisk syk? Blir jo egentlig greiere enn å begynne å kutte av seg armen :hmm: Den kan jo tross alt være kjekk å ha av og til.

 

 

*Springe inn i stuen, spise gardinene, bære tv'n ut i hagen, sette meg på hustaket og rope og vifte med en hammer*

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar
Synd en rusten gaffel trøkt ned i låret virket mer fristende...  ;) Jaja. Thats life

5906863[/snapback]

 

Hard to get, eyh? Hva med noen drinker da? Hos meg, fredag klokken 20?

5906873[/snapback]

 

Har nok planer jeg. Kose meg med kjæresten min, chills vettu.. Føler for å være litt ekstra snill på fredag. Tenker sjokoladesaus og nasty undertøy. Hmm.. Hva deg da, noen planer med damen? kremt.. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...