Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så mange folk det var her da plutselig... Kjeder folk seg eller?  ;)

5906708[/snapback]

Trenger man å kjede seg for å være her? Ser ikke helt sammenhengen. Jeg er her fordi kjæresten snorker som faen nede og jeg ikke gidder å stryke han på ryggen for at han skal holde kjeft. :p

 

chills: Til din informasjon, så kan alle som vil ha dame. Det er bare snakk om prioriteringer og behov.

5906728[/snapback]

 

Hehe... Stikk en solid albu opp i siden på han da vel. Det er ekte kjærlighet det ;)

Lenke til kommentar
Så mange folk det var her da plutselig... Kjeder folk seg eller?  ;)

5906708[/snapback]

Tja, jeg storkoser meg, i hvert fall. Enn du? :p

5906725[/snapback]

 

Joda.. Litt begge deler her. Mye "interresangt" lesestoff her da. Sitter å lurer på om jeg skal legge meg tidlig i dag, eller bare drite i det og nyte påsken.. :hmm:

Lenke til kommentar
Lurer på om jeg skal bli ufør. Få en til å kappe av meg venstrearmen eller noe sånn. Sitte hjemme og se på tv hele dagen. Feste hele natten. Leve fett på staten. Ahhh det hadde vært livet det.

5906720[/snapback]

 

Da tror jeg du hadde blitt mektig skuffet over hva du får utbetalt som ufør... er ikke akkurat noe å feste for ;)

5906735[/snapback]

 

Kunne hatt litt narkopenger utenom :hmm:

 

Neida, må vel fortsette å jobbe tenker jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

*sitte å kose seg med acoustic black metal*

 

NP: Necro Satanic Kvlt Lord - The Grim and Frostbitten Necrowizard's Very Very Very Very Very Very Very Evil Necrospell of Necroyeti Summoning

Lenke til kommentar
Så mange folk det var her da plutselig... Kjeder folk seg eller?  ;)

5906708[/snapback]

Tja, jeg storkoser meg, i hvert fall. Enn du? :p

5906725[/snapback]

 

Joda.. Litt begge deler her. Mye "interresangt" lesestoff her da. Sitter å lurer på om jeg skal legge meg tidlig i dag, eller bare drite i det og nyte påsken.. :hmm:

5906764[/snapback]

Nyt påsken, du! ^^

Lenke til kommentar
Joda.. Litt begge deler her. Mye "interresangt" lesestoff her da. Sitter å lurer på om jeg skal legge meg tidlig i dag, eller bare drite i det og nyte påsken..  :hmm:

5906764[/snapback]

Nyt påsken, du. ;) Vi må jo utnytte det beste religion har gitt oss, nemlig fridager.

Lenke til kommentar

 

chills: Til din informasjon, så kan alle som vil ha dame. Det er bare snakk om prioriteringer og behov.

5906728[/snapback]

 

For ikke å snakke om krav til hvordan dama skal se ut/være :!:

5906754[/snapback]

Jeg turte ikke skrive det, men so true babe.

5906761[/snapback]

 

Jeg har allerede blitt beskyldt for å være "grunn" tidligere i dag, så jeg har ikke så mye å tape :innocent:

 

Men det er jo sant... Råkjekke Morten kan være singel fordi han setter alt for høye krav til hvem han vil ha som dame, mens lille stygge Trine finner seg type med en gang fordi hun velger fra samme nivå som seg selv :blush:

Lenke til kommentar
Lurer på om jeg skal bli ufør. Få en til å kappe av meg venstrearmen eller noe sånn. Sitte hjemme og se på tv hele dagen. Feste hele natten. Leve fett på staten. Ahhh det hadde vært livet det.

5906720[/snapback]

 

Da tror jeg du hadde blitt mektig skuffet over hva du får utbetalt som ufør... er ikke akkurat noe å feste for ;)

5906735[/snapback]

 

Kunne hatt litt narkopenger utenom :hmm:

 

Neida, må vel fortsette å jobbe tenker jeg.

5906774[/snapback]

Nå gav du meg en ide.

 

Jeg kan få nakkesleng, også starte og selge dop big time

Lenke til kommentar
Joda.. Litt begge deler her. Mye "interresangt" lesestoff her da. Sitter å lurer på om jeg skal legge meg tidlig i dag, eller bare drite i det og nyte påsken..  :hmm:

5906764[/snapback]

Nyt påsken, du. ;) Vi må jo utnytte det beste religion har gitt oss, nemlig fridager.

5906779[/snapback]

 

I will... Er bare påske en gang i året tross alt :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...