Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fredrik sier:

Jeg kan jo eie han tilbake

 

Fredrik sier:

men vet ikke om jeg vil

 

Fredrik sier:

Kan jo spørre hvordan han traff damen sin, om det var før eller etter han hadde et evig grin på forumet om hvordan han hadde lyst til å banke gutter som hadde kjæreste, og at jenter var no jævla drit, og at han generelt bare var kjempeemosjonell

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Fredrik sier:

Jeg kan jo eie han tilbake

 

Fredrik sier:

men vet ikke om jeg vil

 

Fredrik sier:

Kan jo spørre hvordan han traff damen sin, om det var før eller etter han hadde et evig grin på forumet om hvordan han hadde lyst til å banke gutter som hadde kjæreste, og at jenter var no jævla drit, og at han generelt bare var kjempeemosjonell

5906685[/snapback]

Se der, der har vi et prakteksempel på assEIDfucked. :cool:

Lenke til kommentar
Nå har jeg byttet ut den farlige avataren min med en mer koselig og familievennlig variant. Fant ingen kniv i photoshop, så det ble en saks :)

 

Noen som vil kjøpe nytt tv til meg? Helst 42", men 37" går også fint.

5906643[/snapback]

 

 

Jeg kan gi deg adressen til min onkel, så kan du stjele hans 72" bakprosjektor-tv.. :innocent:

 

han sitter jo bare å ser på tv når han er hjemme.. :(

Lenke til kommentar
Ser bare "EDIT: Ikke viktig." i dine første innlegg :dontgetit:

5906657[/snapback]

Zappza: Jada, fuck you too. :p

5906674[/snapback]

Helst ikke, vil ikke ha den bak :p

 

Natta til deg :love:

 

 

God natt Zappza!

5906678[/snapback]

Natta!

 

 

Fredrik sier:

Jeg kan jo eie han tilbake

 

Fredrik sier:

men vet ikke om jeg vil

 

Fredrik sier:

Kan jo spørre hvordan han traff damen sin, om det var før eller etter han hadde et evig grin på forumet om hvordan han hadde lyst til å banke gutter som hadde kjæreste, og at jenter var no jævla drit, og at han generelt bare var kjempeemosjonell

5906685[/snapback]

chills is pwnd :!:

 

Akkurat når dama kom inn også, perfect :love:

Lenke til kommentar
Nå har jeg byttet ut den farlige avataren min med en mer koselig og familievennlig variant. Fant ingen kniv i photoshop, så det ble en saks :)

 

Noen som vil kjøpe nytt tv til meg? Helst 42", men 37" går også fint.

5906643[/snapback]

 

 

Jeg kan gi deg adressen til min onkel, så kan du stjele hans 72" bakprosjektor-tv.. :innocent:

 

han sitter jo bare å ser på tv når han er hjemme.. :(

5906695[/snapback]

Er det noe rart i det? Jeg ville prøvd å bli "ufør", slik at jeg kunne bosatt meg i den tvstolen.

Lenke til kommentar
Nå har jeg byttet ut den farlige avataren min med en mer koselig og familievennlig variant. Fant ingen kniv i photoshop, så det ble en saks :)

 

Noen som vil kjøpe nytt tv til meg? Helst 42", men 37" går også fint.

5906643[/snapback]

 

 

Jeg kan gi deg adressen til min onkel, så kan du stjele hans 72" bakprosjektor-tv.. :innocent:

 

han sitter jo bare å ser på tv når han er hjemme.. :(

5906695[/snapback]

Er det noe rart i det? Jeg ville prøvd å bli "ufør", slik at jeg kunne bosatt meg i den tvstolen.

5906701[/snapback]

 

 

Hehehehee.. Han er kaptein/skipper

 

Nå er han i Thailand.. Har vært der i snart 1 mnd på ferie..

 

Gyllen anledning!! :D

Lenke til kommentar
Så mange folk det var her da plutselig... Kjeder folk seg eller?  ;)

5906708[/snapback]

Trenger man å kjede seg for å være her? Ser ikke helt sammenhengen. Jeg er her fordi kjæresten snorker som faen nede og jeg ikke gidder å stryke han på ryggen for at han skal holde kjeft. :p

 

chills: Til din informasjon, så kan alle som vil ha dame. Det er bare snakk om prioriteringer og behov.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Lurer på om jeg skal bli ufør. Få en til å kappe av meg venstrearmen eller noe sånn. Sitte hjemme og se på tv hele dagen. Feste hele natten. Leve fett på staten. Ahhh det hadde vært livet det.

5906720[/snapback]

Alt du trenger å gjøre er å bli påkjørt bakfra (slik at du får nakkesleng), så kan du leve på ufør og svartepenger resten av ditt liv.

Vet om flere som har vært med i "liksomulykker".

Lenke til kommentar
Lurer på om jeg skal bli ufør. Få en til å kappe av meg venstrearmen eller noe sånn. Sitte hjemme og se på tv hele dagen. Feste hele natten. Leve fett på staten. Ahhh det hadde vært livet det.

5906720[/snapback]

 

Da tror jeg du hadde blitt mektig skuffet over hva du får utbetalt som ufør... er ikke akkurat noe å feste for ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...