Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men jeg kan skjønne hvorfor AnAnAs  :)

5906595[/snapback]

Driter jeg i, hater forskjellsbehandling. Jeg fikk tilsnakk av moderatorer osv, og hva skjer med Bundy? Ikke en jævla dritt.

 

EDIT: Og, forresten, hvorfor var det "eid"? Kan ikke si @kd eide meg.

5906601[/snapback]

 

Vel, om du ser skikkelig skikkelig nærme, og helst drar musa over det han skrev i innlegget sitt ser du at det står noe der.. med rosa skrift.

 

Den skrifta var utrolig vanskelig å lese.

 

Derfor EID. Med ett smiletegn bak for at du skulle se at det ikke var vondt ment fra min side.

 

Beklager om du syntes det var ufint/stygt gjort av meg , var ikke meningen :ermm:

Lenke til kommentar
Kom hit til Oslo Øst. Her snakker vi (les: alle untatt meg og noen andre) grammatisk feil. Folk bytter om (ikke forveksler, men bytter om) objektiv og subjektiv, har glemt kj-lyden og veldig mye annet.

 

Eks:

"Halla, hva skjera?"

"Hva skjer..." (Hva skjer betyr hei...)

"Har du sett Heidi?"

"Ja, jeg møtte hun i byen."

"Hva sa henne?"

"Henne sa..."

 

Get it? o.O

5906575[/snapback]

Fuk, brenn folka dine :sick:

 

 

Skal vi snakke om pupper? Om du vil skifte tema må du skrive noe som setter i gang en diskusjon  :)  Hva som helst, så skal jeg være med. (før noen finkjemmer mine innlegg og finner alle feilene jeg har!!)  :!:

5906584[/snapback]

Pupper er greit du, start diskusjonen med dine. Typen er jo ikke i nærheten :innocent:

 

Har allerede funnet alle feilene dine, er bare grei og ikke kommenterer de :)

 

Driter jeg i, hater forskjellsbehandling. Jeg fikk tilsnakk av moderatorer osv, og hva skjer med Bundy? Ikke en jævla dritt.
Han har bare gjort det en time da :whistle:
Lenke til kommentar
Derfor EID. Med ett smiletegn bak for at du skulle se at det ikke var vondt ment fra min side.

 

Beklager om du syntes det var ufint/stygt gjort av meg , var ikke meningen :ermm:

5906624[/snapback]

 

Nei, synes ikke det var ufint, synes bare ordet EID blir misbrukt. For å bruke det synes jeg en skal være rimelig assfucked (som f.eks phax :D).

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Var ikke vondt ment fra meg heller, vet du kozepuzen.

5906642[/snapback]

Herregud, jeg tar da meg ikke nær av hva DU sier uansett, det burde du vite. :innocent:

 

(Neida, bare tuller. @kd er den store slemme wolfie jeg har mareritt om.)

5906656[/snapback]

Selvfølgelig. Jeg er stor og skummel og pleier å voldta småjenter som deg. *flekse muskler*

Lenke til kommentar

Nå skal jeg legge meg ;)

 

Skal opp kl 0500 i morgen :blink: Forbanna sykehus...

 

Natta klemz til: Zappza, Solid_, Vegard_, EvoZ, Mirann, SnowDOG_, @kd, LasH, Rune_F, kaiern, The_Fire, chills, Patrick.M, fredrikrb, Bundy, Linn Christin, minialeks, Marius E, master air + Den anonyme pedoen som ikke tør vise hvem han er <3

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...