Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet ikke helt, men poenget er at jeg når jeg anvender tastaturet benytter jeg meg av touch-metoden.

Jeg skriver 60 ord pluss i minuttet og det er enklere for meg å skrive dialekt då, bare blitt sånn.

 

:shrug:

 

Jeg skriver rett og slett fortere enn jeg klarer å "planlegge" setningene.  :roll:

5906260[/snapback]

 

Da kan det lønne seg å ta seg litt bedre tid :) Å skrive mye bokmål kan gjøre underverker på norskkarakteren!

 

Jeg skriver 70+ ord i minuttet uansett om jeg skriver bokmål, dialekt eller engelsk.

 

Øvelse gjør mester, så da er det om å gjøre å øve ;)

Endret av Linn Christin
Lenke til kommentar
Det har vært litt småhetsing på de to siste sidene.

5906231[/snapback]

 

Det spørs vel hva en legger i hetsing :)

Men det kan være greit å gi en tilbakemelding på at en ikke bør skrive på dialekt på offentlige forum. Ikke sikkert alle tenker over det :)

5906269[/snapback]

Du har absolutt et poeng. Noen tar ting til seg lettere enn andre; noe man bør ta litt hensyn til.

Alle burde tenke over at man han kun lov til å skrive så godt norsk man kan, i og med at det står i retningslinjene. Men hvor mange leser egentlig dem? ^^

Lenke til kommentar
Skriver du "mer" enn et engelsk ord i skundet skal jeg løpe naken gjennom byn.

 

Ta opp med screenrecording og skriv spontant på engelsk? :innocent:

5906286[/snapback]

 

Jeg tok en test på nettet der det kom opp en remse med ord man skulle skrive, og når man var ferdig skulle man trykke done eller noe.

 

Husker ikke adressen for øyeblikket. Jeg er Sekretær så det skulle egentlig bare mangle.

 

EDIT: Naken skal du slippe, jeg er ikke så glad i smårips ;)

Endret av Linn Christin
Lenke til kommentar
Jeg tok en test på nettet der det kom opp en remse med ord man skulle skrive, og når man var ferdig skulle man trykke done eller noe.

 

Husker ikke adressen for øyeblikket.  Jeg er Sekretær så det skulle egentlig bare mangle.

5906298[/snapback]

 

Ah... hehe godt poeng. ;)

 

Men det hva fremdeles mye :ohmy:

 

Ooo du er 2 år eldre enn meg... :roll:

Endret av chills
Lenke til kommentar
Da kan det lønne seg å ta seg litt bedre tid :) Å skrive mye bokmål kan gjøre underverker på norskkarakteren!

 

Jeg skriver 70+ ord i minuttet uansett om jeg skriver bokmål, dialekt eller engelsk.

 

Øvelse gjør mester, så da er det om å gjøre å øve  ;)

5906273[/snapback]

Hmm, samme for meg her og :dontgetit:

 

Vi er overraskende like :hmm:

 

/skryte

Jeg er best i klassen i alle fag som involverer skriving, mye av det skyldes at jeg skriver "rent" :) Altså helt uten dialekt/sms/chatte ord :)

 

edit: Jeg skriver 60 ord/sek

Endret av Zappza
Lenke til kommentar
Jeg tok en test på nettet der det kom opp en remse med ord man skulle skrive, og når man var ferdig skulle man trykke done eller noe.

 

Husker ikke adressen for øyeblikket.  Jeg er Sekretær så det skulle egentlig bare mangle.

5906298[/snapback]

 

Ah... hehe godt poeng. ;)

 

Men det hva fremdeles mye :ohmy:

 

Ooo du er 2 år eldre enn meg... :roll:

5906305[/snapback]

 

Det tar jeg som ett kompliment. Snakker og skriver Engelsk i mange timer om dagen. Med stor fare for å skryte av meg selv snakker jeg Engelsk uten snev av norsk "dialekt" . Skulle ønske jeg hadde samme muligheten da jeg gikk på ungdomskolen (og videregående for den saks skyld) Da hadde det blitt fart på muntlig karakteren i Engelsk... og Tysk.

Lenke til kommentar
Kan jeg få ?  :blush:

5906241[/snapback]

Du kan få hos meg <3

 

Du har forresten vært mye mer aktiv enn vanligvis de siste dagene, noen spesiell grunn?

5906283[/snapback]

 

Påskeferie :!:

 

Jeg er hos foreldrene mine på ferie.. Uten xbox 360 eller andre konsoller :cry:

5906309[/snapback]

/me peker på og ler

 

Jeg har bare en overfølsom bedriten logitec kontroll til min xbox1. Eneste spillet som er vedrt og spille med den er Cod Big red one

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...