Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaja, vet det. Men har du peng kan du nok skaffe en.

5906129[/snapback]

Igjen, les hva jeg skrev og TENK!

5906140[/snapback]

 

No e eg nesten litt spent på ka du tenker på. :blush: :!: ?

 

Hmm bokmål er så unødig, kan jeg heller få skrive engelsk. ? :innocent:

 

Cheezcake: Nice :tease::D

Endret av chills
Lenke til kommentar
The_Fire haha ka e det du griner over... sinna for noen plaga deg i sted?

 

EN TING TIL:

 

EG SKRIVER MUNTLIG BERGENS LEV MED DET ELLER VÆR SÅ JÆVLIG SNILL OG BRUK IGNORER BRUKER FUNKSJONEN: :)

5906121[/snapback]

 

Kan du ikke bare innrømme at du er treg, og aldri har klart å skrive riktig?

Lenke til kommentar
Jaja, vet det. Men har du peng kan du nok skaffe en.

5906129[/snapback]

Igjen, les hva jeg skrev og TENK!

5906140[/snapback]

 

No e eg nesten litt spent på ka du tenker på. :blush: :!: ?

 

Hmm bokmål er så unødig, kan jeg heller få skrive engelsk. ? :innocent:

 

Cheezcake: Nice :tease::D

5906161[/snapback]

 

Heller Engelsk enn dialekt iallefall.

 

For noen år siden da jeg på ungdomskolen begynte å sitte på nett/msn begynte folk å syte om ungdommen som skrev dialekt både på chat og sms.. jeg fnøys av de og skjønte ikke hysteriet.. jeg klarte da fint å skille mellom venneprat og skriving av norskoppgaver på skolen..

 

Nå ser jeg derimot fler og fler av de på 15-16 som rett og slett ikke kan å skrive bokmål... Søskenbarnet mitt kan kun dialekt.. er det mulig....

 

Så feil kan man ta :(

 

Synes det er ei trist utvikling.. før var det bare de med lese og skrivevansker som hadde problemer med rettskrivinga..

Lenke til kommentar
For noen år siden da jeg på ungdomskolen begynte å sitte på nett/msn begynte folk å syte om ungdommen som skrev dialekt både på chat og sms.. jeg fnøys av de og skjønte ikke hysteriet.. jeg klarte da fint å skille mellom venneprat og skriving av norskoppgaver på skolen..

 

Nå ser jeg derimot fler og fler av de på 15-16 som rett og slett ikke kan å skrive bokmål... Søskenbarnet mitt kan kun dialekt.. er det mulig....

 

Så feil kan man ta :(

 

Synes det er ei trist utvikling.. før var det bare de med lese og skrivevansker som hadde problemer med rettskrivinga..

5906194[/snapback]

Jeg klarer også uten problemer og skille mellom venneprat og skole og nett skriving :) Men flere i klassen min klarer ikke det, men jeg prøver og få de på rett vei igjen ;)
Lenke til kommentar
Hva er poenget med å hetse chills? Ok, han skriver på dialekt, men det er da ikke verdens undergang.

5906197[/snapback]

Det er ikke verdens undergang, men det er en uting!

5906207[/snapback]

 

Ja!

På et annet forum jeg er medlem av er det en som er blind. Vedkommende har store problemer med å "lese" innlegg fordi enkelte fjortenåringer ikke klarer å skrive bokmål/nynorsk istedet for sms-språk og dialekt..

 

Og for en som har lesevansker må det være selve marerittet over alle mareritt.. å skulle stotre seg gjennom 50 forskjellige dialekter...

 

EDIT: leif :blush:

Endret av Linn Christin
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...