Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehehe greit :blush:

 

Men så er grunnen til at man ikke kan kjøre med mopeder på motorveg at man ikke klarer å holde følge med trafikken. Noe jeg klarte fint :w00t:

5905767[/snapback]

 

He he he , elsker å ha rett :!:

 

Man er en fare for trafikken (og seg selv) når man beveger seg på motovei med Scooter. På motorveien går det fort, og det er innmari raskt gjort å havne i blindsonen for en sjåfør som skal skifte felt.

Lenke til kommentar

Se på det sånn då.

Jeg klarte å holde følge med trafikk i 60 sone og 50 sone noe som igjen førte til glade billister og at vi slapp en haug med farlig forbikjøringer pluss det ble bedre trafikk flyt og alle har det bra. ?

 

Greit nok, men scooteren min hva svær. Samme modell kom som 125cc kun motoren som hva forskjell på.

 

Dessuten det gjelder nok alt på 2 hjul, lett å komme i blindsonen.

Endret av chills
Lenke til kommentar
He he he , elsker å ha rett  :!:

5905779[/snapback]

Men dessverre har han aldri det.

En mopedist har såpass lite opplæring at han vil være en fare for både seg selv og andre på motorveien, og veien ellers, men det får være en annen diskusjon.

 

Edit: Har fått info om at opplæringen har blitt bedre!

I min ungdom med 1 time i trafikken og 1 time teori før jeg fikk lappen samme dag var det skumle tider.

Endret av Zerblat
Lenke til kommentar
Se på det sånn då.

Jeg klarte å holde følge med trafikk i 60 sone og 50 sone noe som igjen førte til glade billister og at vi slapp en haug med farlig forbikjøringer pluss det ble bedre trafikk flyt og alle har det bra. ?

5905785[/snapback]

Det var snakk om motorvei og 80km/h nå...

Og 125cc-utgaven hadde nok vesentlige andre oppgraderinger i tillegg til motor.

Lenke til kommentar
Se på det sånn då.

Jeg klarte å holde følge med trafikk i 60 sone og 50 sone noe som igjen førte til glade billister og at vi slapp en haug med farlig forbikjøringer pluss det ble bedre trafikk flyt og alle har det bra. ?

 

Greit nok, men scooteren min hva svær. Samme modell kom som 125cc kun motoren som hva forskjell på.

 

Dessuten det gjelder nok alt på 2 hjul, lett å komme i blindsonen.

5905785[/snapback]

 

Hvis du bytter ut Hva med var blir alle enda mer fornøyd :innocent:

 

Det handler ikke om å trimme eller ikke trimme, men om å kjøre på motorvei med scooter :)

Lenke til kommentar
Ok, slutt å snakk drit om meg.

 

Ignore-funksjonen var kjedelig. Hadde håpet at alle innleggene skulle bli fjernet til den personen som jeg ignorerte. Det skjedde ikke, og SO4 forble like lang :shrug:

5905756[/snapback]

 

Du ignorerte Bundy?

5905773[/snapback]

Ja.

 

JA Bundy, DU ER IKKE KONGE! DU MÅ VÆRE MODERATOR FOR Å IKKE KUNNE IGNORERES!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:p

Lenke til kommentar
He he he , elsker å ha rett  :!:

5905779[/snapback]

Men dessverre har han aldri det.

En mopedist har såpass lite opplæring at han vil være en fare for både seg selv og andre på motorveien, og veien ellers, men det får være en annen diskusjon.

5905788[/snapback]

 

Det verste er vel at folk over en viss alder kan kjøre scooter uten opplæring? Var iallefall slik da jeg kjørte opp til scooter i 2003... 20 år tror jeg det var...

Lenke til kommentar

Zerblat:

 

Hvor gammel er du?

Jeg vedder på følgende:

Du er en kverrulant og må alltid ha rett, du har få venner om du har noen og blir lite likt på jobben din for folk syns det er slitsomt å ha deg i sitt nærvær.

Jeg vedder også på at du som 16 åring hadde jævlig lyst på en moped noe du aldri fikk råd til. :hrm:

(Det hva deilig å blåse ut litt damp :!: )

_______________

 

Inihelvete så mye snop jeg har spist i dag.

 

:sick:

Lenke til kommentar
Det verste er vel at folk over en viss alder kan kjøre scooter uten opplæring? Var iallefall slik da jeg kjørte opp til scooter i 2003... 20 år tror jeg det var...

5905815[/snapback]

Ja, det er seriøst skummelt.

 

Mulig du må ha sertifikat for bil for å kunne det nå, ikke vet jeg.

Lenke til kommentar
Zerblat:

 

Hvor gammel er du?

Jeg vedder på følgende:

Du er en kverrulant og må alltid ha rett, du har få venner om du har noen og blir lite likt på jobben din for folk syns det er slitsomt å ha deg i sitt nærvær.

Jeg vedder også på at du som 16 åring hadde jævlig lyst på en moped noe du aldri fikk råd til.  :hrm:

(Det hva deilig å blåse ut litt damp :!: )

5905820[/snapback]

Jeg er 19, snart 20. Det har jeg sagt før.

Er evig kverulant og elsker å ha rett, har greit med venner og er godt likt på universitetet, var det også på vgs. Orker ikke kverulere like mye i konversasjon med andre.

 

Som 16-åring hadde jeg en blodtrimmet MH Furia SM som jeg knakk rammen på og trynte i 70-80km/h, det var ikke så veldig moro.

 

Du suger til å anta. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...