Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NAI, eller.. gjør ikke meg noe om jeg slenger ut bilde egentlig.. men, om hun får merke det osv. er de MEG det går utover til slutt..

 

vært på lan osv. der bilder har blitt delt før som har fått litt for katastrofale følger ;P (ikke jeg som har delt men.. jeg så de :p )

 

noen som har litt olje jeg kan ha på scooteren min ? får ikke kjørt noe særlig uten olje :S

Lenke til kommentar
KEK!

 

Nå blir'e ikke smårips før du får fiksa kjerra.

5905414[/snapback]

:wee:

 

 

Skjer med at stygg jente vil komme hit bare for å pule da ?

Noen, finn på en god unnskyldning NÅÅ!

5905473[/snapback]

Si du har kuksopp :green:

 

 

NAI, eller.. gjør ikke meg noe om jeg slenger ut bilde egentlig.. men, om hun får merke det osv. er de MEG det går utover til slutt..

5905491[/snapback]

Du kan legge det ut i fem min, så slette det :whistle: Endret av Zappza
Lenke til kommentar
heh, tror jeg fikk henne til å skjønne at jeg ikke vil ha besøk.. fant ut at jeg skulle ut på scootertur etterpå.. om det ikke er glatt og for kaldt :p

 

men, noen som veit om 2 takts-olje som normalt skal blandes rett i tanken funker i en tank for separat olje som likevel blandes seinere ?

eller blir den for tykk ?

5905510[/snapback]

Den blir nok for tykk ja :), du får ta turen innom Statoil eller blande med vann :whistle:
Lenke til kommentar
Bare jeg som lar 'snapback' i quotene være her?

5905533[/snapback]

Tydeligvis, det er nyttig med snapback vettu :)

 

 

Jeg klarer å laste opp ting i 100kB/s! :omg: Det er raskere enn jeg noen gang klarer å laste ned! OMGOMGOMGOMGOMG

5905534[/snapback]

Jeg hacka linja di og satt Up til mer enn Down, du skal bli min nye torrent tracker :w00t:
Lenke til kommentar
Kan du ikke bare blande rett i tanken da?

5905525[/snapback]

 

Jeg veit ikke hvor mye bensin som er igjen :S samtidlig som det er litt olje igjen i oljetanken.. lampa lyser da jeg gir på mye gass, så oljen ikke dekker sensoren elns :p

 

Den blir nok for tykk ja , du får ta turen innom Statoil eller blande med vann

 

Har de 2-taks olje til separat oljetank på bensinstasjon ? :o

Lenke til kommentar
Bare jeg som lar 'snapback' i quotene være her?

5905533[/snapback]

Tydeligvis, det er nyttig med snapback vettu :)

 

5905551[/snapback]

Trodde at alle andre fjerna den i quota sine. Men så så jeg plutselig at den lå helt til høyre. Dumme meg :blush:

 

Jeg klarer å laste opp ting i 100kB/s! :omg: Det er raskere enn jeg noen gang klarer å laste ned! OMGOMGOMGOMGOMG

5905534[/snapback]

 

OMG WTF WAFFEL KEK??

 

 

:roll:

 

_______

 

Og hva faen er snapback?

5905558[/snapback]

Dette: 5905558[/snapback]

 

Quotetrøbbel.

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar
Kan du ikke bare blande rett i tanken da?

5905525[/snapback]

 

Jeg veit ikke hvor mye bensin som er igjen :S samtidlig som det er litt olje igjen i oljetanken.. lampa lyser da jeg gir på mye gass, så oljen ikke dekker sensoren elns :p

5905579[/snapback]

Da er det jo nok hvis du ikke skal på langtur. Det er en del igjen selvom lampa lyser... ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...