Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Kan det være praktisk med mange tusen skrivebord på hjul?

 

Har ikke noe direkte i mot ikea jeg, men det bildet så bare ut som sånne paller. Og jeg har faktisk såpass erfaring emd paller at jeg vet at de ikke blir slipt, og at man derfor lett får flis i fingrene. Han fjompen av en snekker som skulle bygge et anneks for oss etterlot seg fire sånne palleting i carporten på hytten, så de måtte bæres bort...

5905207[/snapback]

Det er paller. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trenger man mer enn en skjerm da? :dontgetit:

5905294[/snapback]

 

Kjære deg, det er ikke det det går på.

Trenger jeg to grafikk kort i dataen min, nei. :D

Trenger jeg to hardisker, nei. :D

 

Har to skjermer men sjeldent jeg har bruk for det, dessuten er det ikke to like og det ser ikke så bra ut design messig.

Laptop ved siden av dataen jeg bruker til msn når jeg spiller. :roll:

 

F.eks spille på en skjerm og MSN på den andre. Derfor ;)

Endret av chills
Lenke til kommentar
Trenger man mer enn en skjerm da? :dontgetit:

5905294[/snapback]

 

Kjære deg, det er ikke det det går på.

Trenger jeg to grafikk kort i dataen min, nei. :D

Trenger jeg to hardisker, nei. :D

 

Har to skjermer men sjeldent jeg har bruk for det, dessuten er det ikke to like og det ser ikke så bra ut design messig.

Laptop ved siden av dataen jeg bruker til msn når jeg spiller. :roll:

 

F.eks spille på en skjerm og MSN på den andre. Derfor ;)

5905310[/snapback]

"kjære deg" :!:

 

men høres greit ut da..hm.. *spare til en til pc*

Lenke til kommentar
Spiker Joachim, spiker ;)

5905309[/snapback]

Ja, for en spiker gjør alt så meget bedre? (Spiker er sånn man banker inn?). Pallene er fortsatt like uslipte og klare for å gi fra seg flis. Må jo dessuten være fryktelig brannfarlig...

 

EDIT: Jeg hadde helt røde arbeiderhender etter å ha slept fire paller ut fra nevnte carport på hytten den gangen-

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Seether:

 

Hvis jeg ikke tar helt feil så spiller vel ikke du data?!! :p

 

Dessuten har nok laptopen din en VGA utgang så du kan ha en til skjerm koblet til om du vil.  ;)

5905339[/snapback]

Spiller CS, tenkte eg skulle spille litt Oblivion. (broren min tilbød seg å fixe for meg)

 

Og joh kan nok koble til en skjerm, men vil heller få meg en stasjonær! :love:

Lenke til kommentar

Hmm er litt skeptisk til akkurat det. Det at din laptop er rask nok/stabil nok til å spille oblivion.

 

Ta en titt under spill delen av forumet, så under Elder Scrolls og du vil se hvor mange som har problemer med spillet. Og hvor rask maskin du må ha for å spille.

Seff kan du spille på hans data men det tviler eg på du får lov til. :p

 

Oblivion er så full av BUGS at folk SLIIIIIIIIIIITER med å få det til å funke som det skal.

 

Bare se i forumet der...

 

Ooo skal kvammis bygge data til deg dåh? Designe kabinettet og sånt?

(Når du skal ha stasjonær altså)

 

CS altså... :hmm: :!:

Endret av chills
Lenke til kommentar
I hvert fall ikke mer enn bensin, noe det faktisk gjør. ;)

 

Edit: Med unntak av Voss og Evian, selvfølgelig.

5905071[/snapback]

Vann/brus koster mer enn bensin takket være den helvettes bensin avgifta vi har i Norge :mad:

 

 

Øh.

Imsdal her koster 7 kroner pluss pant.

brus koster vel 12 ellerno?

5905090[/snapback]

Når jeg kjøper 0.5l flasker (uten tut) betaler jeg 17 kr flaska, kan jo godt hende det er butikken som har skrudd opp prisene noe inne helvette da men :) På Narvesen o.l koster Imsdal mer enn brus :)

 

 

Ja, for en spiker gjør alt så meget bedre? (Spiker er sånn man banker inn?). Pallene er fortsatt like uslipte og klare for å gi fra seg flis. Må jo dessuten være fryktelig brannfarlig...

 

EDIT: Jeg hadde helt røde arbeiderhender etter å ha slept fire paller ut fra nevnte carport på hytten den gangen-

5905331[/snapback]

Spikrene fester man pallene og platen som ligger oppå med :)

Dine allmenn kunnskaper er svake ^^

 

De fliser ikke takket være "Duck Tape" :wee: Dessuten har du hendene på platen, ikke på pallen :)

 

Stakkars deg :ermm:

Lenke til kommentar
Hahalol! Omglol! Krasja faen meg bilen. Lol! :( Ødela forstillingen eller hva det heter.

Var ikke min feil, tjukk buss på midtstripa :-/. Æsj, hadde gledet meg til å ha bilen i ferien!

 

LOL@me, kekebur!

5905241[/snapback]

KEK!

 

Nå blir'e ikke smårips før du får fiksa kjerra.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...