Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

off så varmt det er her, det bråker fra alle kanter...pappa med sirkelsag,unger på trampoline som spille wig wam for 504 gang denne dagen, bikkje som løper fram og tilbake. jeg er rastløs og savner pusen min :(

skal bli godt og ta seg ei skikkelig treningsøkt senere, ja!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
B|real: Du bruker ordet pul veldig mye, vet du det?

Herr Brun

Jeg vet det, jeg er nordlending, og har du problemer med språket mitt så bare dela with it ;)

Uansett er det mye tøffere å si pul.. Istedetfor f.eks fuck.. :yes:

Har ikke hva som et tøft eller ikke, er hva som dukker inn i hodet mitt når jeg skriver og pul og pulende er et ofte brukt vokabula hos meg.

Lenke til kommentar

Herr Brun

Jeg vet det, jeg er nordlending, og har du problemer med språket mitt så bare dela with it ;)

Jeg er også nordlending, men har da vel et ordforråd som strekker seg lengre enn til ordet pul :p

Herr Brun

Lenke til kommentar
Jeg er også nordlending, men har da vel et ordforråd som strekker seg lengre enn til ordet pul :p

Herr Brun

Joda, men jeg skriver det jeg tenker og man har selvsagt grovere kost liggende men det er slik jeg tenker og slik jeg skriver :)

Lenke til kommentar

Herr Brun

Uansett er det mye tøffere å si pul.. Istedetfor f.eks fuck.. :yes:

Har ikke hva som et tøft eller ikke, er hva som dukker inn i hodet mitt når jeg skriver og pul og pulende er et ofte brukt vokabula hos meg.

Det var ironisk ment da..

Men bruker ofte pul selv ;)

EDIT: Antall inlegg stiger ikke her :hmm:

Endret av m3tro89
Lenke til kommentar
innlegg stiger ikke i OT-Baren.

Jo.. Men trodde jeg hadde postet andre steder...

:hmm: Kanskje bare jeg som er lat og ikke har giddet å poste andre steder enn i OT-baren :p

Sjekket nå.. Det var bare jeg som har postet lite utfor OT-baren.

Endret av m3tro89
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...