Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stakk Zeromac igjen? :(

 

Har ikke prata med han på tre dager nå... :cry:

5904999[/snapback]

Jeg krever 20kr i løsepenger.

5905022[/snapback]

20kr? Zeromac er jo priceless. :w00t:

Lenke til kommentar
*snip*

Dette er jo side2.no stoff -- du besøker ikke side2.no for å lese politiske analyser av valgkampen i Italia, for å si det slik. La de nå skrive om slike ting, folk vil lese slikt. Dessuten, hvor sexy er det ikke å ha en rumpe som ligner en 6 år gammel jente (takk Linn Christin)? ;)

 

 

Ekspertene som kaller dem dødssyke, kan umulig ha sett vrak av anorektiske jenter på dødens rand, for å si det slik. Oppblåst til tusen, la folk få være tynne, sier nå jeg.

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
kommer litt ann på om man skal ha med tuten eller ikke :p

5905144[/snapback]

Tror ikke smak koster ekstra. Imsdal med sportcap koster nitten(?) tror jeg på Sats, mens vanlige halvlitere brus/fariss/vann koster 15. Tror dog jeg betaler tolv hvis jeg kjøper cola light på automat, og da er det antagelig det samme for vann også. Evian ligger vel på rundt 25 på deli de luca, tror jeg.

Lenke til kommentar

Kan det være praktisk med mange tusen skrivebord på hjul?

 

Har ikke noe direkte i mot ikea jeg, men det bildet så bare ut som sånne paller. Og jeg har faktisk såpass erfaring emd paller at jeg vet at de ikke blir slipt, og at man derfor lett får flis i fingrene. Han fjompen av en snekker som skulle bygge et anneks for oss etterlot seg fire sånne palleting i carporten på hytten, så de måtte bæres bort...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...