Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

så knuser hun den karen og karen har rett og slett 0 lyst å kle seg pent, ordne seg i håret og være rak i ryggen lenger

 

det er hvertfall noe som lett kan skje!

5904815[/snapback]

 

ok ok, jeg snakket av erfaring her. Det HAR skjedd :)

5904821[/snapback]

 

ok..

har hatt omtrent samme "følelse" selv.. alt går liksom rett vest, både med jenta & deg.. man har lite lyst til å ta vare på deg selv, og kle seg ordentlig osv..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man trenger da ikke være rak i ryggen, kle seg pent å fikse håret for å være en god person.

Virker litt overfladisk egentlig.

5904800[/snapback]

 

Det har jeg heller ikke sagt :)

 

Men om man er rak i ryggen utrstråler man selvtillitt, som er kjekt å utstråle dersom man vil tiltrekke seg noen av motsatt kjønn (eller av samme for de som liker det)

 

Jeg hadde nok aldri gått bort til en som sto å så i bakken i hjørnet på ett utested helt alene... men han som sitter på en barkrakk og smiler derimot... :)

 

Han som står i hjørnet inviterer ikke til kontakt liksom... det er mye lettere å ta kontakt med noen som utstråler selvtillitt..

 

Det motsatte kan ofte utstråle at de ikke ønsker kontakt

5904834[/snapback]

 

kanske en grunn til at ingen jenter kommer bort til meg :hmm:

Satser på at det er grunnen :!:

 

Jeg er ikke så veldig "mottakelig" av meg akkuratt.

Lenke til kommentar
ok..

har hatt omtrent samme "følelse" selv.. alt går liksom rett vest, både med jenta & deg.. man har lite lyst til å ta vare på deg selv, og kle seg ordentlig osv..

 

det er det som er greia. Jeg orker ikke å gå i butikken, kjøpe merkeklær ("pene klær") og virke "på" hele tiden. Når hvert eneste "forsøk" gikk rett vest, så orker man det ikke mer. Naturlig refleks. Jeg kan tenke meg det er nesten som å bokse en boksesekk fylt med spiker. Du slår, du får vondt, men du fortsetter å slå. Men så blir du trøtt av all smerten og rett og slett gir faen.

 

Nei, jeg har ikke "pene" klær (eller jeg syns det, men det går mest i armyshop her, stort sett svart.), jeg er ikke rak i ryggen, håret har jeg klipt til 3-cm lengde, og jeg virkelig gir faen.

Lenke til kommentar
Argh! Har en liten gutt ved siden av meg som sier alt mulig slags rart om half-life.. F.eks. at "Du må skyte de kameraene!" og "Har du oberstgønnern? Du trenger den for å komme videre.."

 

HJELP!?!??  :cry:

5902775[/snapback]

Så du er på lan? Bare si at han kan gjøre det selv hvis han vet hva han skal gjøre :) .

 

*Se på PB ep 17*

5902808[/snapback]

Nei jeg er hjemme.. og det er en seksåring på besøk...

5902816[/snapback]

Såpass ja...

5902827[/snapback]

Klarte å skremme ham vekk med doom 3...

Lenke til kommentar

Joachim blir så irritert! Mulig han lar seg irritere opp, men det går nå ut på det samme.

 

En eller annen journalist i Nettavisen/Side2 har tydeligvis forelsket seg i sin egne, lubne kropp. Alle som er slankere enn henne(gud, tenk om det er en han!), er tydeligvis sykelig tynne.

 

Noe er galt når det daglig kommer frem artikler der nye jenter/kvinner blir omtalt som sykelig tynne.

 

I går var det artikkelen om Nicole; http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/kjendis/article608244.ece .

Joda, hun er ikke tykk. Men sykelig tynn? Spørs. OK, så er hun kanskje litt småsyk. Men hva i helvetes for noen "eksperter" sier at hun er dødssyk?! Da har de jammen ikke sett tynne jenter før.

 

I dag er det Victoria Beckham som skal tas ( http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/helse/article608705.ece ), og hun er nå en sykelig tynn idealkropp. Unnskyld meg, jeg er lei. Det fristert stort å slutte å lese Side2. For å si det sånn, journalisten(e) skal være glad det ikke er publisert navn og e-mail over hver artikkel, da ville ihvertfall ikke Joachim latt sjansen gå fra ham til å skjelle dem ut. Tviler på at jeg er den eneste.

Lenke til kommentar
*snip*

Dette er jo side2.no stoff -- du besøker ikke side2.no for å lese politiske analyser av valgkampen i Italia, for å si det slik. La de nå skrive om slike ting, folk vil lese slikt. Dessuten, hvor sexy er det ikke å ha en rumpe som ligner en 6 år gammel jente (takk Linn Christin)? ;)

 

victoria_beckham_sy_238162a.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...