Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Innsving funker da på gutter det ;P

5904498[/snapback]

HOMO!

5904501[/snapback]

Litt "trange" tshirts med innsving er da mye penere enn slike rocke-thsirts uten fasong som man får kjøpt på sånn marked-ting i Oslo om sommeren iallefall :D

Om man har fin kropp synes jeg man skal vise den fram, istedet for å gjemme den i ett stort telt av en t-shirt..

5904513[/snapback]

<wisdom>You shall not focus...on their bodies and looks.....but their minds....and their hearts. </wisdom>

5904683[/snapback]

Hey, innpakninga er viktig også! Om noe er pakka inn i gråpappir er det ikke sikkert at den som skal ha gaven forstår at det er en gave...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal en tur på hytta i morgen :o "yes!"

Lurer på om det blir dusjing der jeg, eller lurer på om det blir varmt vann. Når det kommer et par til på torsdag blir det 23 stykker der :o

5904712[/snapback]

Problemet er at vi ikke har innlagt vann der. :p

Så vi må smelte snø og koke det på peisen.

Ekte hytteliv :cool:

Lenke til kommentar
Hey, innpakninga er viktig også! Om noe er pakka inn i gråpappir er det ikke sikkert at den som skal ha gaven forstår at det er en gave...

5904702[/snapback]

For og ikke snakke om hvor mye bedre det er og harve over en pen innpakning. :green:

Lenke til kommentar

den var da litt lav...

5904747[/snapback]

Sier ikke at alle skal være dritpene, men at det må gå an å ta litt vare på det man har :)

Ordne seg på håret, kle seg i pent og rent tøy og være rak i ryggen når man er ute blant folk.

Utrolig hva selvtillitt kan gjøre med dametekket til en kar..

Lenke til kommentar

den var da litt lav...

5904747[/snapback]

Sier ikke at alle skal være dritpene, men at det må gå an å ta litt vare på det man har :)

Ordne seg på håret, kle seg i pent og rent tøy og være rak i ryggen når man er ute blant folk.

5904769[/snapback]

så knuser hun den karen og karen har rett og slett 0 lyst å kle seg pent, ordne seg i håret og være rak i ryggen lenger

Lenke til kommentar

den var da litt lav...

5904747[/snapback]

5904769[/snapback]

så knuser hun den karen og karen har rett og slett 0 lyst å kle seg pent, ordne seg i håret og være rak i ryggen lenger

5904780[/snapback]

Veeeel... Det kjenner jeg ikke til :blush:

5904793[/snapback]

Der ja :) Moral: verden er ikke i svart/hvit.

Lenke til kommentar

5904780[/snapback]

5904793[/snapback]

Man trenger da ikke være rak i ryggen, kle seg pent å fikse håret for å være en god person.

Virker litt overfladisk egentlig.

Lenke til kommentar

5904780[/snapback]

5904793[/snapback]

Man trenger da ikke være rak i ryggen, kle seg pent å fikse håret for å være en god person.

5904800[/snapback]

det var også noe jeg prøvde å påpeke her.

Lenke til kommentar

5904800[/snapback]

Det har jeg heller ikke sagt :)

Men om man er rak i ryggen utrstråler man selvtillitt, som er kjekt å utstråle dersom man vil tiltrekke seg noen av motsatt kjønn (eller av samme for de som liker det)

Jeg hadde nok aldri gått bort til en som sto å så i bakken i hjørnet på ett utested helt alene... men han som sitter på en barkrakk og smiler derimot... :)

Han som står i hjørnet inviterer ikke til kontakt liksom... det er mye lettere å ta kontakt med noen som utstråler selvtillitt..

Det motsatte kan ofte utstråle at de ikke ønsker kontakt

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...