medlem-90636 Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Innsving funker da på gutter det ;P 5904498[/snapback] HOMO! 5904501[/snapback] Litt "trange" tshirts med innsving er da mye penere enn slike rocke-thsirts uten fasong som man får kjøpt på sånn marked-ting i Oslo om sommeren iallefall Om man har fin kropp synes jeg man skal vise den fram, istedet for å gjemme den i ett stort telt av en t-shirt.. 5904513[/snapback] <wisdom>You shall not focus...on their bodies and looks.....but their minds....and their hearts. </wisdom> 5904683[/snapback] Hey, innpakninga er viktig også! Om noe er pakka inn i gråpappir er det ikke sikkert at den som skal ha gaven forstår at det er en gave... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Da er er hjemme fra hytta. Har ikke dusjet på 3 dager. *hoppe i dusjen* Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 (endret) Jeg skal en tur på hytta i morgen :o "yes!" Lurer på om det blir dusjing der jeg, eller lurer på om det blir varmt vann. Når det kommer et par til på torsdag blir det 23 stykker der :o Endret 11. april 2006 av espennyh Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Jeg sliter, har glemt minnekort-dingsebomsen jeg trenger for å overføre bilder fra kameraet mitt til pc'n Har ei slik ledning jeg kan koble den til pc'en med, men har ikke installert programmet så det funker ikke.... Bikkja er råhappy, for da får hu blitsfri resten av påska Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Jeg sliter, har glemt minnekort-dingsebomsen jeg trenger for å overføre bilder fra kameraet mitt til pc'n Har ei slik ledning jeg kan koble den til pc'en med, men har ikke installert programmet så det funker ikke.... Funker ikke kameraet uten programmvare ? :O Du kan jo evt. laste ned drivere ? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Hey, innpakninga er viktig også! Om noe er pakka inn i gråpappir er det ikke sikkert at den som skal ha gaven forstår at det er en gave... den var da litt lav... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Jeg skal en tur på hytta i morgen :o "yes!"Lurer på om det blir dusjing der jeg, eller lurer på om det blir varmt vann. Når det kommer et par til på torsdag blir det 23 stykker der :o 5904712[/snapback] Problemet er at vi ikke har innlagt vann der. Så vi må smelte snø og koke det på peisen. Ekte hytteliv Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Hey, innpakninga er viktig også! Om noe er pakka inn i gråpappir er det ikke sikkert at den som skal ha gaven forstår at det er en gave... 5904702[/snapback] For og ikke snakke om hvor mye bedre det er og harve over en pen innpakning. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Hey, innpakninga er viktig også! Om noe er pakka inn i gråpappir er det ikke sikkert at den som skal ha gaven forstår at det er en gave... den var da litt lav... 5904747[/snapback] Sier ikke at alle skal være dritpene, men at det må gå an å ta litt vare på det man har Ordne seg på håret, kle seg i pent og rent tøy og være rak i ryggen når man er ute blant folk. Utrolig hva selvtillitt kan gjøre med dametekket til en kar.. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Hey, innpakninga er viktig også! Om noe er pakka inn i gråpappir er det ikke sikkert at den som skal ha gaven forstår at det er en gave... den var da litt lav... 5904747[/snapback] Sier ikke at alle skal være dritpene, men at det må gå an å ta litt vare på det man har Ordne seg på håret, kle seg i pent og rent tøy og være rak i ryggen når man er ute blant folk. Utrolig hva selvtillitt kan gjøre med dametekket til en kar.. 5904769[/snapback] så knuser hun den karen og karen har rett og slett 0 lyst å kle seg pent, ordne seg i håret og være rak i ryggen lenger Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 (endret) så knuser hun den karen og karen har rett og slett 0 lyst å kle seg pent, ordne seg i håret og være rak i ryggen lenger 5904780[/snapback] Veeeel... Det kjenner jeg ikke til Endret 11. april 2006 av Linn Christin Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Hey, innpakninga er viktig også! Om noe er pakka inn i gråpappir er det ikke sikkert at den som skal ha gaven forstår at det er en gave... den var da litt lav... 5904747[/snapback] Sier ikke at alle skal være dritpene, men at det må gå an å ta litt vare på det man har Ordne seg på håret, kle seg i pent og rent tøy og være rak i ryggen når man er ute blant folk. Utrolig hva selvtillitt kan gjøre med dametekket til en kar.. 5904769[/snapback] så knuser hun den karen og karen har rett og slett 0 lyst å kle seg pent, ordne seg i håret og være rak i ryggen lenger 5904780[/snapback] Veeeel... Det kjenner jeg ikke til 5904793[/snapback] Der ja Moral: verden er ikke i svart/hvit. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 så knuser hun den karen og karen har rett og slett 0 lyst å kle seg pent, ordne seg i håret og være rak i ryggen lenger 5904780[/snapback] Veeeel... Det kjenner jeg ikke til 5904793[/snapback] Man trenger da ikke være rak i ryggen, kle seg pent å fikse håret for å være en god person. Virker litt overfladisk egentlig. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 så knuser hun den karen og karen har rett og slett 0 lyst å kle seg pent, ordne seg i håret og være rak i ryggen lenger 5904780[/snapback] Veeeel... Det kjenner jeg ikke til 5904793[/snapback] Man trenger da ikke være rak i ryggen, kle seg pent å fikse håret for å være en god person. Virker litt overfladisk egentlig. 5904800[/snapback] det var også noe jeg prøvde å påpeke her. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Men nå skal vi skifte tema! Vi kan prate om hvorfor Imsdal koster så mye som det gjør Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 så knuser hun den karen og karen har rett og slett 0 lyst å kle seg pent, ordne seg i håret og være rak i ryggen lenger det er hvertfall noe som lett kan skje! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 så knuser hun den karen og karen har rett og slett 0 lyst å kle seg pent, ordne seg i håret og være rak i ryggen lenger det er hvertfall noe som lett kan skje! 5904815[/snapback] ok ok, jeg snakket av erfaring her. Det HAR skjedd Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Men nå skal vi skifte tema! Vi kan prate om hvorfor Imsdal koster så mye som det gjør 5904811[/snapback] Fordi folk KJØPER vann.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 (endret) jeg kjøpte 3 halvlitere til tg. Men det er fordi jeg kan fylle på med vann, og jeg trengte noen flasker jeg kunne ha vann i. edit: med imsdal that is. Endret 11. april 2006 av Shikaru Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Man trenger da ikke være rak i ryggen, kle seg pent å fikse håret for å være en god person. Virker litt overfladisk egentlig. 5904800[/snapback] Det har jeg heller ikke sagt Men om man er rak i ryggen utrstråler man selvtillitt, som er kjekt å utstråle dersom man vil tiltrekke seg noen av motsatt kjønn (eller av samme for de som liker det) Jeg hadde nok aldri gått bort til en som sto å så i bakken i hjørnet på ett utested helt alene... men han som sitter på en barkrakk og smiler derimot... Han som står i hjørnet inviterer ikke til kontakt liksom... det er mye lettere å ta kontakt med noen som utstråler selvtillitt.. Det motsatte kan ofte utstråle at de ikke ønsker kontakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg