Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Innsving funker da på gutter det ;P

5904498[/snapback]

 

HOMO!

5904501[/snapback]

 

Litt "trange" tshirts med innsving er da mye penere enn slike rocke-thsirts uten fasong som man får kjøpt på sånn marked-ting i Oslo om sommeren iallefall :D

 

Om man har fin kropp synes jeg man skal vise den fram, istedet for å gjemme den i ett stort telt av en t-shirt..

5904513[/snapback]

 

<wisdom>You shall not focus...on their bodies and looks.....but their minds....and their hearts. </wisdom>

5904683[/snapback]

 

 

Hey, innpakninga er viktig også! Om noe er pakka inn i gråpappir er det ikke sikkert at den som skal ha gaven forstår at det er en gave...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hey, innpakninga er viktig også! Om noe er pakka inn i gråpappir er det ikke sikkert at den som skal ha gaven forstår at det er en gave...

 

den var da litt lav...

5904747[/snapback]

 

Sier ikke at alle skal være dritpene, men at det må gå an å ta litt vare på det man har :)

 

Ordne seg på håret, kle seg i pent og rent tøy og være rak i ryggen når man er ute blant folk.

 

Utrolig hva selvtillitt kan gjøre med dametekket til en kar..

Lenke til kommentar
Hey, innpakninga er viktig også! Om noe er pakka inn i gråpappir er det ikke sikkert at den som skal ha gaven forstår at det er en gave...

 

den var da litt lav...

5904747[/snapback]

 

Sier ikke at alle skal være dritpene, men at det må gå an å ta litt vare på det man har :)

 

Ordne seg på håret, kle seg i pent og rent tøy og være rak i ryggen når man er ute blant folk.

 

Utrolig hva selvtillitt kan gjøre med dametekket til en kar..

5904769[/snapback]

 

så knuser hun den karen og karen har rett og slett 0 lyst å kle seg pent, ordne seg i håret og være rak i ryggen lenger

Lenke til kommentar
Hey, innpakninga er viktig også! Om noe er pakka inn i gråpappir er det ikke sikkert at den som skal ha gaven forstår at det er en gave...

 

den var da litt lav...

5904747[/snapback]

 

Sier ikke at alle skal være dritpene, men at det må gå an å ta litt vare på det man har :)

 

Ordne seg på håret, kle seg i pent og rent tøy og være rak i ryggen når man er ute blant folk.

 

Utrolig hva selvtillitt kan gjøre med dametekket til en kar..

5904769[/snapback]

 

så knuser hun den karen og karen har rett og slett 0 lyst å kle seg pent, ordne seg i håret og være rak i ryggen lenger

5904780[/snapback]

 

 

Veeeel... Det kjenner jeg ikke til :blush:

5904793[/snapback]

 

Der ja :) Moral: verden er ikke i svart/hvit.

Lenke til kommentar
så knuser hun den karen og karen har rett og slett 0 lyst å kle seg pent, ordne seg i håret og være rak i ryggen lenger

5904780[/snapback]

 

 

Veeeel... Det kjenner jeg ikke til :blush:

5904793[/snapback]

Man trenger da ikke være rak i ryggen, kle seg pent å fikse håret for å være en god person.

Virker litt overfladisk egentlig.

Lenke til kommentar
så knuser hun den karen og karen har rett og slett 0 lyst å kle seg pent, ordne seg i håret og være rak i ryggen lenger

5904780[/snapback]

 

 

Veeeel... Det kjenner jeg ikke til :blush:

5904793[/snapback]

Man trenger da ikke være rak i ryggen, kle seg pent å fikse håret for å være en god person.

Virker litt overfladisk egentlig.

5904800[/snapback]

 

det var også noe jeg prøvde å påpeke her.

Lenke til kommentar

Man trenger da ikke være rak i ryggen, kle seg pent å fikse håret for å være en god person.

Virker litt overfladisk egentlig.

5904800[/snapback]

 

Det har jeg heller ikke sagt :)

 

Men om man er rak i ryggen utrstråler man selvtillitt, som er kjekt å utstråle dersom man vil tiltrekke seg noen av motsatt kjønn (eller av samme for de som liker det)

 

Jeg hadde nok aldri gått bort til en som sto å så i bakken i hjørnet på ett utested helt alene... men han som sitter på en barkrakk og smiler derimot... :)

 

Han som står i hjørnet inviterer ikke til kontakt liksom... det er mye lettere å ta kontakt med noen som utstråler selvtillitt..

 

Det motsatte kan ofte utstråle at de ikke ønsker kontakt

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...