Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Innsving funker da på gutter det ;P

5904498[/snapback]

 

HOMO!

5904501[/snapback]

 

Litt "trange" tshirts med innsving er da mye penere enn slike rocke-thsirts uten fasong som man får kjøpt på sånn marked-ting i Oslo om sommeren iallefall :D

 

Om man har fin kropp synes jeg man skal vise den fram, istedet for å gjemme den i ett stort telt av en t-shirt..

5904513[/snapback]

 

Er det ikke mer spennende når man ikke vet hvordan kroppen ser ut da? ikke noe gøy å åpne pakken når du vet hva som er inni :)

5904521[/snapback]

 

 

Det er ikke alle pakker som er til for å åpnes.. man vil da ikke bare ta seg godt ut for den ene som skal pakke opp vel? :!:

 

Dessuten vil man vel ta seg litt godt ut slik at noen får lyst til å pakke opp ;)

 

Anng å ikke vise frem alt, så tenker jeg mer på slutty jenter som går med mini miniskjørt og bh på byen. De kunne gått kledd litt mer på seg...

Lenke til kommentar
Innsving funker da på gutter det ;P

5904498[/snapback]

 

HOMO!

5904501[/snapback]

 

 

heh, minner meg om en i klassen.. hver gang jeg har på noen klær som får han til å tenke på jenter: HOMO!

5904538[/snapback]

 

Hihi, er dette noe som skjer regelmessig? :!:

5904541[/snapback]

 

Regelmessig ja ? Det skjer så å si hver gang jeg har på en t-skjorte som enten har farger som ikke akkurat er hans stil, og har v-hals f.eks...

alle som bruker voks i håret er "gay" i hans øyne.. om jeg nevner at jeg bruker

f.eks ansikstkrem til han får han nok hjertestans..

Lenke til kommentar

Regelmessig ja ? Det skjer så å si hver gang jeg har på en t-skjorte som enten har farger som ikke akkurat er hans stil, og har v-hals f.eks...

alle som bruker voks i håret er "gay" i hans øyne.. om jeg nevner at jeg bruker

f.eks ansikstkrem til han får han nok hjertestans..

5904556[/snapback]

 

Stå på ditt. det er uansett du som scorer mest damer . Om ikke tar du deg iallefall godt ut mens du ikke scorer damer :cool:

 

Det beste jeg vet er menn som kan ta litt vare på seg selv. Har jo sett bilder av deg i RPP og du ser IKKE ghay ut.

 

Når man ser seg i speilet, og ser ut som han trønderen som var med i BigBrother i år, da har man gått ett hakk for langt med "egenpleien" :ermm:

Lenke til kommentar
Det er ikke alle pakker som er til for å åpnes.. man vil da ikke bare ta seg godt ut for den ene som skal pakke opp vel?  :!: 

 

Dessuten vil man vel ta seg litt godt ut slik at noen får lyst til å pakke opp  ;)

 

Anng å ikke vise frem alt, så tenker jeg mer på slutty jenter som går med mini miniskjørt og bh på byen. De kunne gått kledd litt mer på seg...

5904554[/snapback]

 

Jeg pleier å pakke inn alle gavene jeg gir bort i avispapir, reklame eller papp. alt etter hva jeg har for hånden. Synes det blir ganske kule gaver av det, samme med klærne. Liker ikke å svanse rundt i tettsittende dongeri og trang singlet bare for å vise meg fram, vil man se, får man værsågod se å pakke meg opp :p

 

edit: nå fikk jeg det til å høres ut som at jeg går kledd i avispapir og papp... jaja :roll:

Endret av Barbaren
Lenke til kommentar
Det er ikke alle pakker som er til for å åpnes.. man vil da ikke bare ta seg godt ut for den ene som skal pakke opp vel?  :!: 

 

Dessuten vil man vel ta seg litt godt ut slik at noen får lyst til å pakke opp  ;)

 

Anng å ikke vise frem alt, så tenker jeg mer på slutty jenter som går med mini miniskjørt og bh på byen. De kunne gått kledd litt mer på seg...

5904554[/snapback]

 

Jeg pleier å pakke inn alle gavene jeg gir bort i avispapir, reklame eller papp. alt etter hva jeg har for hånden. Synes det blir ganske kule gaver av det, samme med klærne. Liker ikke å svanse rundt i tettsittende dongeri og trang singlet bare for å vise meg fram, vil man se, får man værsågod se å pakke meg opp :p

5904576[/snapback]

Husker da jeg og noen venner skulle pakke inn et enormt kosedyr til en som hadde bursdag. Selvsagt glemte vi å skaffe innppakningspapir, så det ble gamle egnserieblader. Dritfett. ;)

Lenke til kommentar
Innsving er femi, men ikke slimfit?

 

For all del.

5904562[/snapback]

 

jeg sa at det hørtes femi ut. en vesentlig forskjell.

 

jeg er forkjemper for t-skjorter som sitter ordentlig. kan ikke fordra sånne t-skjorter som disse hw t-skjortene..

5904572[/snapback]

 

Innsving er da ikke femi.....

 

Det er vel bare rett og slett at de er litt smalere i livet enn ellers... så man slipper å se ut som man har en søppelsekk på seg... eller at man ikke har kropp i det heletatt :)

 

Veldig mange dyrere dress-skjorter har fått litt innsving i livet i det siste. kjempefint. Betyr ikke at skjorta er trang fordi :)

Lenke til kommentar

Hvorfor skal klær bli mindre og mindre egentlig?

Finnes ikke vanlige olabukser som de var før i tida :p

Livet var så mye bedre når jeg var liten.

Da dreit man i hva man hadde på seg.

Syns jeg da.

 

Edit: Jeg dreit ihvertfall i hva jeg hadde på meg :!:

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...