Shikaru Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Ser du dårlig espennyh? det er "Shi ka ru"- altså Shikaru. ikke det missforma ordet du skreiv "shiakru" Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 JEAJ! Da har jeg hele huset for meg selv 1 uke! 5904006[/snapback] party party Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 JEAJ! Da har jeg hele huset for meg selv 1 uke! 5904006[/snapback] heldiggris *ønske jeg kunne ha huset for meg selv 1 måned* Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 hehe, Sorry Shikaru.. har en tendens til å skrive en del feil.. Selv om jeg ikke har påvist skrivevansker x] Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 hehe, Sorry Shikaru.. har en tendens til å skrive en del feil.. Selv om jeg ikke har påvist skrivevansker x] 5904017[/snapback] it was a joke blah ( drakula lyd ) Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 seriøst så deilig det er å dusje … Må gjøre det litt oftere. 5903881[/snapback] Huden har vel ikke særlig godt av at man dusjer stort mer enn to ganger om dagen, og det gjør man gjerne allerede? 5903967[/snapback] dusje 2x prdag? er du gal, mann. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Jeg dusjer en gang om dagen. Det burde vel holde i massevis Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 3 ganger i uken. Når det luktes på meg. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 3 ganger i uken. Når det luktes på meg. 5904169[/snapback] Jeg kjenner ei som kun dusjer og vasker håret EN GANG I UKEN!!! Noen slå den! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Jeg tror jeg dusjer litt for mye.. Håret mitt får hvertfall nok.. Vasker håret hver morgen.. Dusjer midt på dagen hver gang jeg har gym.. og hver kveld etter jeg har trent.. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 3 ganger i uken. Når det luktes på meg. 5904169[/snapback] Jeg kjenner ei som kun dusjer og vasker håret EN GANG I UKEN! Noen slå den! 5904183[/snapback] æsj da :s Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 3 ganger i uken. Når det luktes på meg. 5904169[/snapback] Jeg kjenner ei som kun dusjer og vasker håret EN GANG I UKEN! Noen slå den! 5904183[/snapback] jeg kjenner en som slår den ! nærmeste nabo på jobben.. han har verken vann eller strøm innlagt.. og vasker seg ALDRI.. han brakk beinet elns i høst, og måtte på sykehuset. Der ble han dusjet osv.. Men lukter DRIT av han nå igjen.. Er et helvette å gå etter han i butikken/senteret.. Folk sprayer X-it etter han i butikker som han er i osv.. EKKELT! Om Crawford leser dette, ja det er kattemannen (han har huset fullt av katter, bor selv i uthuset og sover i bilen.) Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 (endret) 3 ganger i uken. Når det luktes på meg. 5904169[/snapback] Jeg kjenner ei som kun dusjer og vasker håret EN GANG I UKEN! Noen slå den! 5904183[/snapback] jeg kjenner en som slår den ! nærmeste nabo på jobben.. han har verken vann eller strøm innlagt.. og vasker seg ALDRI.. han brakk beinet elns i høst, og måtte på sykehuset. Der ble han dusjet osv.. Men lukter DRIT av han nå igjen.. Er et helvette å gå etter han i butikken/senteret.. Folk sprayer X-it etter han i butikker som han er i osv.. EKKELT! Om Crawford leser dette, ja det er kattemannen (han har huset fullt av katter, bor selv i uthuset og sover i bilen.) 5904231[/snapback] Og slike folk får beholde jobben sin ...Sier ikke at han sikkert ikke gjør jobben sin, men han kunne tenkt litt på andre.. Det verste jeg vet er folk som forsurer miljøet til andre uten å bry seg om det... Da jeg jobbet i butikk hadde vi også en kunde vi måtte spraye x-it etter :!: EDIT: glemte punktum... Endret 11. april 2006 av Linn Christin Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Jeg kjenner ei som kun dusjer og vasker håret EN GANG I UKEN! Noen slå den! 5904183[/snapback] Shit, I blew my cover. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Jeg kjenner ei som kun dusjer og vasker håret EN GANG I UKEN! Noen slå den! 5904183[/snapback] Shit, I blew my cover. 5904246[/snapback] Oj, er du hu 60 år gamle dama med stivt sort hår? *vinketil* Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Jeg kjenner ei som kun dusjer og vasker håret EN GANG I UKEN! Noen slå den! 5904183[/snapback] Shit, I blew my cover. 5904246[/snapback] Oj, er du hu 60 år gamle dama med stivt sort hår? *vinketil* 5904255[/snapback] Nesten. *dusje* Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 3 ganger i uken. Når det luktes på meg. 5904169[/snapback] Jeg kjenner ei som kun dusjer og vasker håret EN GANG I UKEN! Noen slå den! 5904183[/snapback] jeg kjenner en som slår den ! nærmeste nabo på jobben.. han har verken vann eller strøm innlagt.. og vasker seg ALDRI.. han brakk beinet elns i høst, og måtte på sykehuset. Der ble han dusjet osv.. Men lukter DRIT av han nå igjen.. Er et helvette å gå etter han i butikken/senteret.. Folk sprayer X-it etter han i butikker som han er i osv.. EKKELT! Om Crawford leser dette, ja det er kattemannen (han har huset fullt av katter, bor selv i uthuset og sover i bilen.) 5904231[/snapback] Og slike folk får beholde jobben sin Sier ikke at han sikkert ikke gjør jobben sin, men han kunne tenkt litt på andre.. Det verste jeg vet er folk som forsurer miljøet til andre uten å bry seg om det... Da jeg jobbet i butikk hadde vi også en kunde vi måtte spraye x-it etter :!: 5904243[/snapback] Han jobber ikke lenger.. han bor rett vedsiden av der jeg jobber Han dreiv og importerte ting til apotek i byen før.. og hadde veldig høy utdannelse.. og mange eldre mennesker i byen sier at han var en av de glupeste og smartste menneskene som fantes her.. men så turnet det for han, og han ble nesten "gal" og innestengt.. og nå tenker han ikke på seg selv.. Men han kan utrolig mye, så å si alt.. Har hatt et par samtaler med han i fjor sommer.. (måtte selvfølgelig stikke fingeren i munnen og sjekke vindretnng osv, og beregne et par armlengder for å kunne snakke med han..) men en klok man, det skal han ha! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Endelig kan jeg slappe av. 6 prøver er overstått. I morgen får vi prøveresultatene, og deretter er det påskeferie. I dag skal jeg "feire" med tortillas og annet snadder. Herlig dag. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 3 ganger i uken. Når det luktes på meg. 5904169[/snapback] Jeg kjenner ei som kun dusjer og vasker håret EN GANG I UKEN! Noen slå den! 5904183[/snapback] jeg kjenner en som slår den ! nærmeste nabo på jobben.. han har verken vann eller strøm innlagt.. og vasker seg ALDRI.. han brakk beinet elns i høst, og måtte på sykehuset. Der ble han dusjet osv.. Men lukter DRIT av han nå igjen.. Er et helvette å gå etter han i butikken/senteret.. Folk sprayer X-it etter han i butikker som han er i osv.. EKKELT! Om Crawford leser dette, ja det er kattemannen (han har huset fullt av katter, bor selv i uthuset og sover i bilen.) 5904231[/snapback] Og slike folk får beholde jobben sin Sier ikke at han sikkert ikke gjør jobben sin, men han kunne tenkt litt på andre.. Det verste jeg vet er folk som forsurer miljøet til andre uten å bry seg om det... Da jeg jobbet i butikk hadde vi også en kunde vi måtte spraye x-it etter :!: 5904243[/snapback] Han jobber ikke lenger.. han bor rett vedsiden av der jeg jobber Han dreiv og importerte ting til apotek i byen før.. og hadde veldig høy utdannelse.. og mange eldre mennesker i byen sier at han var en av de glupeste og smartste menneskene som fantes her.. men så turnet det for han, og han ble nesten "gal" og innestengt.. og nå tenker han ikke på seg selv.. Men han kan utrolig mye, så å si alt.. Har hatt et par samtaler med han i fjor sommer.. (måtte selvfølgelig stikke fingeren i munnen og sjekke vindretnng osv, og beregne et par armlengder for å kunne snakke med han..) men en klok man, det skal han ha! 5904272[/snapback] Det er mange som er så smarte at det tørner rundt for de.. Her i byen har vi en som kan alle telefon-numrene i hele katalogen, og en annen som vet når hver eneste buss skal gå fra terminalen... Nå har jeg vært på tur i skogen i den umoderne jakka mi og blitsa ihjel hunden min :!: Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Du er syk Linn Christin. SYK I TELL YA! Hvorfor er ukjent. Jeg burde virkelig pakke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg