Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Du enser et håp, et lite håp. Men så trykker man seg inn på SO4 og leser dette og innser at alt håp er ute. Det finnes intet lys i tunnelen. Man føler trangen til å knuse noe. 26" LCD tv'en frister det å hive ut vinduet, men motivasjonen til å koble fra alle ledningene er rett og slett ikke til stede. Man kan altids ta og knuse et glass, men det blir så....simpelt. Kan jo altids bli nazi og hive ut et par brukere, men da blir det bare bråk og en pm innbox som er fylt til randen. Så her sitter man da, og leser håpløse innlegg om baller, rompesvette og mildt sagt forvirrede syn på den kvinnelige anatomi og man må bare resignere og innse at håpet, det er intet annet enn et fremmedord.

 

Så det er med tunge skuldre og en trist sjel at man vender nesen mot soverommet. Søvnen kaller, en søvn preget av håpløshet og fortapelse.

 

God natt :)

5901330[/snapback]

Et annent irritasjonsmoment er overtrøtte, poetiske moderatorer som topper situasjonen ved å tøffe seg med en nedlatende og oppgitt tekst med et wannabe kunstnerisk preg og "jeg kan skrive midstilt!"-humor.

 

natta.

5901429[/snapback]

Hva mener du med wannabi kunstnerisk? Teksten var bra skrevet, og blant de mer interessante tingene jeg har lest i kveld.

5901445[/snapback]

Klisjeer på klisjeer på klisjeer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Et annent irritasjonsmoment er overtrøtte, poetiske moderatorer som topper situasjonen ved å tøffe seg med en nedlatende og oppgitt tekst med et wannabe kunstnerisk preg og "jeg kan skrive midstilt!"-humor.

 

natta.

5901429[/snapback]

Hva mener du med wannabi kunstnerisk? Teksten var bra skrevet, og blant de mer interessante tingene jeg har lest i kveld.

5901445[/snapback]

Klisjeer på klisjeer på klisjeer.

5901452[/snapback]

Klisjeer kan gi god underholdning det.

Lenke til kommentar
Du virker fortsatt homo i mine øyne JoachimR  :dontgetit:

5901406[/snapback]

Neppe den eneste som tror det. :p

 

Neida, men klarer meg fint jeg, og synes en jente på armen er kos. Men er gutten kjekk så... :love:

5901469[/snapback]

Så du ER faktisk homo?

Da kjenner jeg 2 homoer i virkeligheten, og 300 hundre på hw.no.

5901490[/snapback]

Haha, lag en liste! :p Så kan vi kåre "kuleste homo". ;)

Lenke til kommentar
Jeg trur du er bifil JoachimR.

Men halvparten av forumet er vel det, så ok.

5901529[/snapback]

De fleste er i høyere eller lavere grad, bifile.

5901547[/snapback]

for ikke å si pedofile... eller er det bare meg :hmm:

5901563[/snapback]

 

forhåpentligvis bare deg, og ingen fler.

5901573[/snapback]

ikke vær redd. jeg går vaneligvis ikke på barn under 13-14 år

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...