Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mine er  .....

 

Ånei stemmer det... jeg har ingen  :cry:

5901259[/snapback]

Joda, de er bare lengre opp! rawwr!

5901278[/snapback]

Er ikke du litt ung til å drikke, Bjarte?

Lenke til kommentar
du kan fjerne zappza, deg selv, Marius E, Snekkern, Phax, + mange fler :p :p

5901269[/snapback]

Selv eid er veleid :lol: Jeg er Zappza :!:

5901302[/snapback]

Han prata til b-real.

 

Gå og legg deg, Bjarte.

Lenke til kommentar

Du enser et håp, et lite håp. Men så trykker man seg inn på SO4 og leser dette og innser at alt håp er ute. Det finnes intet lys i tunnelen. Man føler trangen til å knuse noe. 26" LCD tv'en frister det å hive ut vinduet, men motivasjonen til å koble fra alle ledningene er rett og slett ikke til stede. Man kan altids ta og knuse et glass, men det blir så....simpelt. Kan jo altids bli nazi og hive ut et par brukere, men da blir det bare bråk og en pm innbox som er fylt til randen. Så her sitter man da, og leser håpløse innlegg om baller, rompesvette og mildt sagt forvirrede syn på den kvinnelige anatomi og man må bare resignere og innse at håpet, det er intet annet enn et fremmedord.

 

Så det er med tunge skuldre og en trist sjel at man vender nesen mot soverommet. Søvnen kaller, en søvn preget av håpløshet og fortapelse.

 

God natt :)

Lenke til kommentar
Han prata til b-real.

 

Gå og legg deg, Bjarte.

5901303[/snapback]

Faen... :blush:

Tror også det :blush:

 

Du enser et håp, et lite håp. Men så trykker man seg inn på SO4 og leser dette og innser at alt håp er ute. Det finnes intet lys i tunnelen. Man føler trangen til å knuse noe. 26" LCD tv'en frister det å hive ut vinduet, men motivasjonen til å koble fra alle ledningene er rett og slett ikke til stede. Man kan altids ta og knuse et glass, men det blir så....simpelt. Kan jo altids bli nazi og hive ut et par brukere, men da blir det bare bråk og en pm innbox som er fylt til randen. Så her sitter man da, og leser håpløse innlegg om baller, rompesvette og mildt sagt forvirrede syn på den kvinnelige anatomi og man må bare resignere og innse at håpet, det er intet annet enn et fremmedord.

 

Så det er med tunge skuldre og en trist sjel at man vender nesen mot soverommet. Søvnen kaller, en søvn preget av håpløshet og fortapelse.

 

God natt :)

5901330[/snapback]

God natt :)
Lenke til kommentar
Gud, savner jenten min... Hva skjer med at hun ikke tar telefonen? Sånt orker ikke jeg... Og jeg som hadde så store planer om å jobbe både natt til i dag og til i morgen... Må prøve nå,..

5901331[/snapback]

 

 

Det dummeste du kan gjøre er iallefall å ringe flere ganger .. det blir sånn skikkelig desperat... Om du ringer henne en gang og hu ikke lot være å ta den med vilje ser hu ett ubesvart anrop neste gang hu ser på telefonen sin.. ser MYE bedre og mye mindre desperat ut enn 19 ubesvarte anrop..

 

Om hu lar være å ta den med vilje hjelper det ikke om du ringer 3 , 10 eller 30 ganger. Hu vil ikke snakke med deg . Om hu skulle finne på å ombestemme seg vil hu ringe deg.

Lenke til kommentar
Gud, savner jenten min... Hva skjer med at hun ikke tar telefonen? Sånt orker ikke jeg... Og jeg som hadde så store planer om å jobbe både natt til i dag og til i morgen... Må prøve nå,..

5901331[/snapback]

Hun er også gravid.

5901350[/snapback]

Det ville overraske meg.

 

Har tillatt meg to anrop på tre timer...

 

(Følte jeg måtte informere om sånt, så jeg ikke skulle virke alt for homo etter tøvet i sted. :p )

Lenke til kommentar
Gud, savner jenten min... Hva skjer med at hun ikke tar telefonen? Sånt orker ikke jeg... Og jeg som hadde så store planer om å jobbe både natt til i dag og til i morgen... Må prøve nå,..

5901331[/snapback]

Hun er også gravid.

5901350[/snapback]

Det ville overraske meg.

 

Har tillatt meg to anrop på tre timer...

 

(Følte jeg måtte informere om sånt, så jeg ikke skulle virke alt for homo etter tøvet i sted. :p )

5901399[/snapback]

 

AhA

 

Jeg hadde en gang en type som var homo.. Han var liksom ... sååå homo...

 

Utnytta meg for at kompisene ikke skulle få vite at han var homo :cry:

Lenke til kommentar

Du enser et håp, et lite håp. Men så trykker man seg inn på SO4 og leser dette og innser at alt håp er ute. Det finnes intet lys i tunnelen. Man føler trangen til å knuse noe. 26" LCD tv'en frister det å hive ut vinduet, men motivasjonen til å koble fra alle ledningene er rett og slett ikke til stede. Man kan altids ta og knuse et glass, men det blir så....simpelt. Kan jo altids bli nazi og hive ut et par brukere, men da blir det bare bråk og en pm innbox som er fylt til randen. Så her sitter man da, og leser håpløse innlegg om baller, rompesvette og mildt sagt forvirrede syn på den kvinnelige anatomi og man må bare resignere og innse at håpet, det er intet annet enn et fremmedord.

 

Så det er med tunge skuldre og en trist sjel at man vender nesen mot soverommet. Søvnen kaller, en søvn preget av håpløshet og fortapelse.

 

God natt :)

5901330[/snapback]

Et annent irritasjonsmoment er overtrøtte, poetiske moderatorer som topper situasjonen ved å tøffe seg med en nedlatende og oppgitt tekst med et wannabe kunstnerisk preg og "jeg kan skrive midstilt!"-humor.

 

natta.

Lenke til kommentar

Du enser et håp, et lite håp. Men så trykker man seg inn på SO4 og leser dette og innser at alt håp er ute. Det finnes intet lys i tunnelen. Man føler trangen til å knuse noe. 26" LCD tv'en frister det å hive ut vinduet, men motivasjonen til å koble fra alle ledningene er rett og slett ikke til stede. Man kan altids ta og knuse et glass, men det blir så....simpelt. Kan jo altids bli nazi og hive ut et par brukere, men da blir det bare bråk og en pm innbox som er fylt til randen. Så her sitter man da, og leser håpløse innlegg om baller, rompesvette og mildt sagt forvirrede syn på den kvinnelige anatomi og man må bare resignere og innse at håpet, det er intet annet enn et fremmedord.

 

Så det er med tunge skuldre og en trist sjel at man vender nesen mot soverommet. Søvnen kaller, en søvn preget av håpløshet og fortapelse.

 

God natt :)

5901330[/snapback]

Et annent irritasjonsmoment er overtrøtte, poetiske moderatorer som topper situasjonen ved å tøffe seg med en nedlatende og oppgitt tekst med et wannabe kunstnerisk preg og "jeg kan skrive midstilt!"-humor.

 

natta.

5901429[/snapback]

Hva mener du med wannabi kunstnerisk? Teksten var bra skrevet, og blant de mer interessante tingene jeg har lest i kveld.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...