Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jepp, og du er BUSTED! *slenge håndgjern på de små skjøre handledda til zappza*

Du kommer til og trives i fengsel, prettyboy..

Don't drop the soap ;)

5900649[/snapback]

Shit!!

 

*sparke Bundy i ballene*

*prøve og springe, men blir tatt igjen av Bundys skilpadde som biter meg i ballene*

*prøve å dø utfor fengselet, men Bundy reparerer meg, men fjerner tommelene mine så jeg hele tiden skal miste såpa :cry:*

5900676[/snapback]

*besøke cella, slenge inn en bokse med vaselin, men det er tigerbalsam istede..*

Lenke til kommentar
Hadde glemt hvor kjedelig IRC var  :innocent:

5900931[/snapback]

Irc is teh crap! Prøvd det et par ganger... Minnet meg om "Console Chat" = :nei:

 

 

er det du somer jente14 bundy!

 

slett de bildene jeg sendte deg eller dø :ermm:

5900932[/snapback]

Når sendte du de? En "kompis" fikk bilder av en feit, svett kvisete nerd i bare helseskjorta for ikke så alt for lenge siden :ermm:
Lenke til kommentar
er det du somer jente14 bundy!

 

slett de bildene jeg sendte deg eller dø :ermm:

5900932[/snapback]

Når sendte du de? En "kompis" fikk bilder av en feit, svett kvisete nerd i bare helseskjorta for ikke så alt for lenge siden :ermm:

5900970[/snapback]

:whistle:

 

Jente12 funka, respons med en gang  :!:

5901015[/snapback]

ØYH! nå må dere slutte. dere kan risikere å få bilder av meg. Jeg er flink til å skremme 12 årige jenter vekk fra chat :evil:

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Seether:

 

Lese Da Vinci Koden ?:p

5900630[/snapback]

Ikke enno, men takk for påminnelsen. Må nok først få unna holy blood, holy grail :) Har lest litt fransk nå, så kan vel bytte over til engelsk...alt jeg får unna i feriene :)

 

I morgen skal jeg gjøre matte. Hadde lyspære-moment på joggeturen min. Såklart er det egentlig veldig enkelt! Algebra, min nye venn :love:

Lenke til kommentar
er det du somer jente14 bundy!

 

slett de bildene jeg sendte deg eller dø :ermm:

5900932[/snapback]

Når sendte du de? En "kompis" fikk bilder av en feit, svett kvisete nerd i bare helseskjorta for ikke så alt for lenge siden :ermm:

5900970[/snapback]

:whistle:

 

Jente12 funka, respons med en gang  :!:

5901015[/snapback]

ØYH! nå må dere slutte. dere kan risikere å få bilder av meg. Jeg er flink til å skremme 12 årige jenter vekk fra chat :evil:

5901017[/snapback]

 

Ojoj, hvilken kanal er du på da? *Finne på søtt navn for å tiltrekke seg gufne bilder av halvnakne nerder*

 

Fikk blod på tann av brent rumpe i solariums-bildet fra RPP :p

Lenke til kommentar
er det du somer jente14 bundy!

 

slett de bildene jeg sendte deg eller dø :ermm:

5900932[/snapback]

Når sendte du de? En "kompis" fikk bilder av en feit, svett kvisete nerd i bare helseskjorta for ikke så alt for lenge siden :ermm:

5900970[/snapback]

:whistle:

 

Jente12 funka, respons med en gang  :!:

5901015[/snapback]

ØYH! nå må dere slutte. dere kan risikere å få bilder av meg. Jeg er flink til å skremme 12 årige jenter vekk fra chat :evil:

5901017[/snapback]

Ingenting er som fysisk avskyelighet.

Lenke til kommentar
Jente12 funka, respons med en gang  :!:

ØYH! nå må dere slutte. dere kan risikere å få bilder av meg. Jeg er flink til å skremme 12 årige jenter vekk fra chat :evil:

Ojoj, hvilken kanal er du på da? *Finne på søtt navn for å tiltrekke seg gufne bilder av halvnakne nerder*

 

Fikk blod på tann av brent rumpe i solariums-bildet fra RPP :p

Hmm, kan bli spennende. *google frem bilder av kvisete tenåringer*

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...