Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Weee. Har kjøpt meg blåtann-adapter til PCen nå.

 

Jeg kjøpte den egentlig for å overføre bilder fra mobil til PC, og MP3 fra PC til mobil. Men så fant jeg ut at jeg med hjelp av den kan bruke mobiltelefonen min som mediafjernkontroll! Så nå kan jeg ligge i senga og fjernstyre PCen, sette på musikk og filmer og denslags.

 

Morsomt!

Det har vi andre Logitech DiNovo til :)

Lenke til kommentar
Leave's Eyes - Vinland Saga

 

Sinnsykt digg musikk :love:

 

 

Edit: Jeg går god for sida. Den er seriøs, sikker og ikke minst veldig BILLIG. Har brukt den i en liten evighet nå :thumbup:

Huff! Å bruke den sida der er å legge igjen penger hos helt feil folk. Eierne av sider som det der legger ut alt mulig uten noe som helst samtykke, og slipper unna med det grunnet manglende lovgivning i Russland.

Når du kjøper ting der sitter altså artistene igjen uten noenting, mens noen sleipe russere storkoser seg.

Lenke til kommentar
SAT-scores kom nå: Reading: 640 Math: 610 Writing: 690

Sier de fleste her ingenting. ;)

Godt poeng.

 

[...]in recent years, fewer than 20 percent of all test takers achieved a math score of 600 or better. Fewer than 10 percent scored a 600 or higher on the verbal section.

 

Mensa used to accept individuals who scored a 1300+ on the SAT prior to 30 September 1974, and 1250+ on tests up to January 31, 1994.

 

Vi fikk beskjed om at hvis vi skal sammenligne med resultatene fra tidligere år må vi ta det med en klype salt, da den nye prøven (vi var det første kullet med den nye) er litt vanskeligere.

Lenke til kommentar

Vel, jeg kan faktisk kjenne meg igjen i det JoachimR sier. Det finnes plasser i Trondheim jeg ikke kunne drømme å bevege meg. (Kolstad ble kåret til Norges "farligste" plass.) Har havnet i problemer grunnet klesstilen og at jeg bor der jeg bor mer enn en gang. :\

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...