Dahl Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Nå ser jeg på Idol. Hvorfor gidder jeg det egentlig? Fordi alle har egentlig en liten interesse av hva som skjer i de store programmene selv om de ikke tørr å innrømme det. Ja, det har jeg. Men jeg har egentlig så utrolig mye bedre å gjøre enn å se på Idol... Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Nå ser jeg på Idol. Hvorfor gidder jeg det egentlig? Fordi alle har egentlig en liten interesse av hva som skjer i de store programmene selv om de ikke tørr å innrømme det. Ja, det har jeg. Men jeg har egentlig så utrolig mye bedre å gjøre enn å se på Idol... tone er fin Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hehe. Hun er det ja. Nå er det vel like før b-real jager oss til Idol-tråden. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 tone er fin Jeg vet at jeg er det! Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Siden alle andre ser på det må jeg også ta meg en titt.. Ja-a.. Tone er fiiin Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 tone er fin Hun er jævlig digg ja Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hun er jævlig digg ja Hehe, du synes det ja? Hun sang jo utrolig bra i dag også. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hun er jævlig digg ja Hehe, du synes det ja? Hun sang jo utrolig bra i dag også. Ser aldri på Idol, bare googler bilder av henne. Så syngingen vet jeg ikkeno om. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 ei av de damene som synger stygt bak de idol folka ligna jævla mye på en av lærerne mine Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 tone er brei. Vel, hun er ikke helt skinny, men det er jo ikke så fint heller da. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Tone er oppskrytt, både oralt... *host* vokalt og utseendemessig. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Så du på i dag Lars? Gjorde du det, så burde du skifte mening. At du ikke synes hun er pen er greit, men hun sang bra i dag, iallefall den første sangen. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 tone sang bra, jorun sang stygt, ali er mann. nå snakker vi om noe annet Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Tone er oppskrytt, både oralt... *host* vokalt og utseendemessig. Agreed Idol er ikke noe annet enn en kamp om hvem som er best av de middelmådige så. Og hvorfor synes alle hun er så fin? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Tone er oppskrytt, både oralt... *host* vokalt og utseendemessig. Agreed Idol er ikke noe annet enn en kamp om hvem som er best av de middelmådige så. Og hvorfor synes alle hun er så fin? sånn er det bare Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Og hvorfor synes alle hun er så fin? Fordi hun er det. Som Sovietpig sa, la oss snakke om noe annet. Se her, her setter vi en strek. _______________________________ Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 tone er brei. Vel, hun er ikke helt skinny, men det er jo ikke så fint heller da. nei grenser for hvor tynn de skal være er det jo da, men synes det er veldig pent med slanke jenter. men uansett, mente ikke at hun er feit, hun er bare brei. brei kjeve, brei over skuldra, ikke så veldig feminin kropp bare. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 tone er brei. Vel, hun er ikke helt skinny, men det er jo ikke så fint heller da. nei grenser for hvor tynn de skal være er det jo da, men synes det er veldig pent med slanke jenter. men uansett, mente ikke at hun er feit, hun er bare brei. brei kjeve, brei over skuldra, ikke så veldig feminin kropp bare. bra pupp... se på streken da!!!!!!!!!1111111111111111111111-------_>>>>>>>>> _____________________________ Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Det er så utrolig digg å vite at jeg ikke skal på skolen i morgen! Hva skal folka gjøre i langhelgen da? Drikke dere fra sans og samling hver eneste dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg