Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
DEt er sikkert en del hetro gutter som har mest jentevenner også. Opp til hver enkelt det. Alle jenter sitter ikke om kveldene og ser "IN her Shoes" Og snakker om Maries nye kjæreste som er alt for gammel for henne heller. Folk er forskjellige sier nå jeg.

5898953[/snapback]

 

Det har du sikkert rett i!

 

Kjenner ei lesbisk jente som mekker bil med gutta hver helg :) Ingen blir beskyldt for å være homofil for å henge med henne iallefall!

Lenke til kommentar

Roadtrip i morra, jeg, bang og roger skal til tromsø i morra. Starter 0600 fra sortland. Skal hente madammen i trømsø og så raide litt i butikkene :)

 

Blir mye kjøring, 5-6 timers tur fra sortland ->Tromsø og man skal jo tilbake samme dagen, men men..har kjørt fra tromsø->sortland på 4 timer og 15 min før så det går vel greit ^^

Lenke til kommentar
Roadtrip i morra, jeg, bang og roger skal til tromsø i morra. Starter 0600 fra sortland. Skal hente madammen i trømsø og så raide litt i butikkene :)

 

Blir mye kjøring, 5-6 timers tur fra sortland ->Tromsø og man skal jo tilbake samme dagen, men men..har kjørt fra tromsø->sortland på 4 timer og 15 min før så det går vel greit ^^

5899086[/snapback]

 

Dra en "Getaway" ;) vips, 2 timer shaved off the clock.

Lenke til kommentar
you mess with Zappza?  ok ^^

5898349[/snapback]

Drittsekk :(

 

 

Kek.

 

Du er jo på neste forumchick, er du ikke, phax?

 

cre8ive var det vel?

5898505[/snapback]

Chick og chick :roll:

 

 

heh, jeg så på film med en del jenter for en stund siden x]

virker ikke det "litt" gay ? at en gutt ser på film med 6 jenter ?

5898786[/snapback]

Kek

 

At en gutt ser på film med 6 jenter elns, trenger da faen ikke være gay? Kommer ann på hvilken film ^^ Er det grøsser er det greit, men hvis det er noe a là Legally Blonde... :ermm:

 

 

jeg er hetero, ta det med ro :)

 

var vel kanskje det at jeg sov over hos ei jente etter en fest.. og når jeg våknet satt alle og spiste frokost ;P (hadde visst sovet over de også...) endte med at de spurte om jeg ville være med på peppes samme kveld,for så å se på film ;P

men det virker jo litt "gay" å henge med en gjeng med bare bare jenter ;P

5898803[/snapback]

Det kan virke litt gay ja, men så lenge man vet man er hetro og ikke ser gay er det greit (Samme som Linn jo ^^).

 

For min del henger jeg med jenter fordi guttene i klassen min spiller bare fotball, noe jeg hater :) Det er heller ingen gutter som gidder og bli med ut når jeg spør om de gidder... Derfor henger jeg med jenter :)

 

 

Så lenge du vet selv at du er hetero, og ikke ser Gay ut er det vel ingen fare :)

 

Men jo, det er litt gay... Hadde en homofil venn på vk1.... Han var alltid med på shopping etter skolen, og var helt vill etter å finne klær til meg.. og om jeg fant ei kul bukse var han den første til å si : å i veit om nån fine sko te den  :!:

 

Homofile har flere jentevenner enn guttevenner..

5898824[/snapback]

Saved by the bell

Joda, men det er da forskjell på når en gutt er og tester klær og sånt med deg, og er sånn du sier, og være sammen med de :hm:

 

 

Jeg takler ikke å se filmer med jenter.

De babler og babler og babler og babler.

5898973[/snapback]

QFT!

 

 

ikke alle...

5898978[/snapback]

Nei, resten sender melding under hele filmen :hm:
Lenke til kommentar
Jeg takler ikke å se filmer med jenter.

De babler og babler og babler og babler.

5898973[/snapback]

ikke alle...

5898978[/snapback]

Stemmer, noen av dem sovner.

5899026[/snapback]

Ikke alle sier jeg jo :mad:

Ei jeg har vært litt på kino med, er faktisk ganske hyggelig å dra å se en film med.. :)

Lenke til kommentar

jeg syns 90 % av "befolkningen" på detta forumet har homofile tendenser.

Er det internett som slepper dere ut? syns dere det er befriende? :p

 

Noe av det er jo morsomt å lese, fordi jeg forsåvit har ganske dårlig humor.

Men noen av dere drar "vitsene" deres litt langt.

Har faktisk blitt litt "kvalm" ( det at jeg tok "" tegnene viser at jeg ikke blei kvalm sånn i magan, men psykisk sett :p )

Lenke til kommentar
Roadtrip i morra, jeg, bang og roger skal til tromsø i morra. Starter 0600 fra sortland. Skal hente madammen i trømsø og så raide litt i butikkene :)

5899086[/snapback]

Kanskje du støter på meg da. ;)

 

Jeg har sittet siden kl 12 i dag og driftet i LFS, jeg er pisslei. *Off to butikken*

5899122[/snapback]

på deg? how?

Lenke til kommentar
jeg syns 90 % av "befolkningen" på detta forumet har homofile tendenser.

Er det internett som slepper dere ut? syns dere det er befriende? :p

 

Noe av det er jo morsomt å lese, fordi jeg forsåvit har ganske dårlig humor.

Men noen av dere drar "vitsene" deres litt langt.

Har faktisk blitt litt "kvalm" ( det at jeg tok "" tegnene viser at jeg ikke blei kvalm sånn i magan, men psykisk sett :p )

5899138[/snapback]

 

En ting er sikkert, jeg ble helt utrolig ovverasket ovver den der mote og utseendetråden... hadde jo inntrykk om at det var flest gutter her inne, og så var en av de lengste trådene en mote og utseendetråd :dontgetit:

 

Nå har sjokket lagt seg litt, man kan venne seg til alt :!:

Lenke til kommentar
jeg syns 90 % av "befolkningen" på detta forumet har homofile tendenser.

Er det internett som slepper dere ut? syns dere det er befriende? :p

5899138[/snapback]

 

Jeg synes det bare er moro. Morsom å utforske seksualiteten sin, og jeg har drevet nok med heterofil utforskning tidligere, så det blir homofil nå. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...