Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det er bare 4 dager siden sist hun postet her.. men om man slutter å nevne det.. og evt. bare snakker litt tviler jeg på at hun leser det.. x]

 

eller er det ganske åpent Steffy ?

5898249[/snapback]

Leser hun det (noe hun garantert gjør, takket være fredrik), kommer hun til å slå meg. That's about it.

5898298[/snapback]

Stakkars, du har ikke vurdert og politi anmelde henne?

 

 

Nå må du være stolt av meg Herr Brun. Jeg har vært på biblioteket og lånt bøker av de forfatterene du anbefalte. Han ene har jeg faktisk lest mye av før.

 

Prøver å manne meg opp til å ta en joggetur. Tror ikke jeg greier det da. Vet at det blir å gjøre jævlig vondt  :dontgetit:  :p

5898161[/snapback]

Skal vi jogge sammen? :p

Må starte og jogge jeg snart.

Lenke til kommentar
Nå må du være stolt av meg Herr Brun. Jeg har vært på biblioteket og lånt bøker av de forfatterene du anbefalte. Han ene har jeg faktisk lest mye av før.

 

Prøver å manne meg opp til å ta en joggetur. Tror ikke jeg greier det da. Vet at det blir å gjøre jævlig vondt  :dontgetit:  :p

5898161[/snapback]

Skal vi jogge sammen? :p

Må starte og jogge jeg snart.

5898726[/snapback]

Bare å bli med nå jah. Klar, ferdig, gå!! :w00t:

Lenke til kommentar
EDIT: Gutten bør være meget kjekk for at de skulle holdt ut.

5898628[/snapback]

 

kanskje derfor ingen av jentene dine viser noen interesse for grøssere. :green:

5898654[/snapback]

Nå ble det diskutert da både jeg og et par av jentene gav opp den grusomme filmen en eller annnen fjomp hadde satt på, og de var da enige om at for å lide seg gjennom noe sånt burde det være en veldig kjekk gutt å krype opp i armkroken til.

 

Men men, noen liker kanskje genren så...

Lenke til kommentar
Jeg digger gode grøssere :innocent: 

 

Men har heller ikke noe imot jentefilmer, men de ser jeg sammen med jentene mine ;) Derfor det heter jentefilm  :!:

5898698[/snapback]

Jeg er helt enig! :D

5898765[/snapback]

 

Endelig noen som er enig :!:

 

Jeg klarer ikke å kose meg med en god film dersom han jeg ser den sammen med HATER den intenst... jeg og typen leier aldri jentefilmer dersom vi skal se de sammen, for da blir han dritsur , og sovner :)

 

Mye triveligere å se den sammen med noen som liker samme typen film.

 

Jeg gir mye oftere enn jeg tar, og kan godt være med typen å se en kjedelig gutte-film.. men å tvinge han på "In her shoes" eller noe har aldri vært aktuelt :whistle:

Lenke til kommentar

jeg er hetero, ta det med ro :)

 

var vel kanskje det at jeg sov over hos ei jente etter en fest.. og når jeg våknet satt alle og spiste frokost ;P (hadde visst sovet over de også...) endte med at de spurte om jeg ville være med på peppes samme kveld,for så å se på film ;P

 

men det virker jo litt "gay" å henge med en gjeng med bare bare jenter ;P

 

må si film med gutta er kulere.. ble litt for mye baksnakk osv. med jentene i forhold til gutta..

Endret av espennyh
Lenke til kommentar
jeg er hetero, ta det med ro :)

 

var vel kanskje det at jeg sov over hos ei jente etter en fest.. og når jeg våknet satt alle og spiste frokost ;P (hadde visst sovet over de også...) endte med at de spurte om jeg ville være med på peppes samme kveld,for så å se på film ;P

 

men det virker jo litt "gay" å henge med en gjeng med bare bare jenter ;P

5898803[/snapback]

 

Så lenge du vet selv at du er hetero, og ikke ser Gay ut er det vel ingen fare :)

 

Men jo, det er litt gay... Hadde en homofil venn på vk1.... Han var alltid med på shopping etter skolen, og var helt vill etter å finne klær til meg.. og om jeg fant ei kul bukse var han den første til å si : å i veit om nån fine sko te den :!:

 

Homofile har flere jentevenner enn guttevenner..

Lenke til kommentar
jeg er hetero, ta det med ro :)

 

var vel kanskje det at jeg sov over hos ei jente etter en fest.. og når jeg våknet satt alle og spiste frokost ;P (hadde visst sovet over de også...) endte med at de spurte om jeg ville være med på peppes samme kveld,for så å se på film ;P

 

men det virker jo litt "gay" å henge med en gjeng med bare bare jenter ;P

5898803[/snapback]

 

Så lenge du vet selv at du er hetero, og ikke ser Gay ut er det vel ingen fare :)

 

Men jo, det er litt gay... Hadde en homofil venn på vk1.... Han var alltid med på shopping etter skolen, og var helt vill etter å finne klær til meg.. og om jeg fant ei kul bukse var han den første til å si : å i veit om nån fine sko te den :!:

 

Homofile har flere jentevenner enn guttevenner..

5898824[/snapback]

 

 

det jeg også tenker på :p

er et par på skolen som virker rimelig homofile.. deres venner: bare de med tissen vendt innover..

 

men plager ikke meg.. har både gutte og jentevenner.. og en ekstra god jentevenn.. og som du sier, jeg veit at den ekstra gode vennen er ei jente.. og ikke en gutt :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...