Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg føler meg ensom til tider jeg og, men det er ikke verdt det.. :) Hihi, så jeg har gitt totalt faen i min tidligere fuckfriend nå.. :) Hihi.. Han er ikke noe å samle på som venn eller puleobjekt..

5898434[/snapback]

 

Jeg er enig at en fuckfriend er ikke så gøy som det høres ut (jeg ble eid av en onenightstand). Men....whatever that can kill loneliness.

Lenke til kommentar
hva hadde ikke jeg gitt for en fuckbuddy  :(

5898330[/snapback]

Jeg lover deg, du vil ikke ha en.. Trust me..

5898405[/snapback]

 

kanskje det. men, med fare for å høres emo, sier jeg dette: jeg blir så forbanna ensom til tider at.....jah. Savner en i mitt liv, for å si det slikt.

5898422[/snapback]

 

heh, hadde/har vel en sånn følelse jeg også..

tenkte det hadde vært skoi med ei slik ei..

ei venninne ville vel så å si det samme for en stund siden hun også..

men jeg fant ut at det ikke ville være lurt..så blei vel ikke noe av..

nå er vi vel like gode venner, om ikke bedre :) (ikke tenk koffert nei ;P )

og hun har kjærste.. tror man får dårlig samvittighet om fuckfriend er en god venn fra før.. huff :S

Lenke til kommentar
Jeg føler meg ensom til tider jeg og, men det er ikke verdt det.. :) Hihi, så jeg har gitt totalt faen i min tidligere fuckfriend nå.. :) Hihi.. Han er ikke noe å samle på som venn eller puleobjekt..

5898434[/snapback]

 

tenk å si sånn om meg her som alle kan lese det. :(

Lenke til kommentar

ei venninne fra klassen skal være alene hjemme i 3 dager i påsken...har lyst til å invitere meg selv en tur på besøk :D

vi diskuterte i går forskjellige grøsserfilmer... pappa og stemora mi er nesten samlere på grøsserfilmer :D Dark water og The ring 2 Japansk orginalversjon er knallgode grøsserfilmer. vi har MASSE asiatiske grøsserfilmer her, japanere og sørkoreanere er vilt gode til å lage grøsserfilmer :)

den orginale motorsagmassakren er genial, det er også The blair witch project.

the blair witch project 2 suger svette apeballer...

 

uforglemmelig scene når hu ene blir med på middag til den gale familien på Motorsagmassakren.orginalen da, fra 1970-tallet. "bring down grandpa" :D så bærer de ned en gammel mann i gyngestol som ikke kan prate eller no. prøve å spise henne men han bare sutter på fingeren hennes :!:

 

kanskje jeg kan invitere meg bort med no grøsserfilmer :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...