Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå må du være stolt av meg Herr Brun. Jeg har vært på biblioteket og lånt bøker av de forfatterene du anbefalte. Han ene har jeg faktisk lest mye av før.

 

Prøver å manne meg opp til å ta en joggetur. Tror ikke jeg greier det da. Vet at det blir å gjøre jævlig vondt :dontgetit::p

Lenke til kommentar
Du minner meg litt om Paris Hilton med den hunden din Linn :hmm:

 

Virker nesten som du skjemmer den bort :p

 

___

 

Faens shg! Pakken min er ikke sendt engang jo :cry:

5898195[/snapback]

 

He he he

 

Paris Hilton bytter ut hunden sin når den blir litt for stor, og har egne folk til å ta seg av arbeidet med sine dyr. Jeg gjør alt selv ;)

 

Og det var bare en sele jeg kjøpte.. Bikkja er utbryterkong(l)e , og hopper lett ut av alt som heter halsbånd .

Lenke til kommentar
det er bare 4 dager siden sist hun postet her.. men om man slutter å nevne det.. og evt. bare snakker litt tviler jeg på at hun leser det.. x]

 

eller er det ganske åpent Steffy ?

5898249[/snapback]

Leser hun det (noe hun garantert gjør, takket være fredrik), kommer hun til å slå meg. That's about it.

5898298[/snapback]

 

no more cuddling for YOouuoUOUO! :p

Lenke til kommentar
He he he

 

Paris Hilton bytter ut hunden sin når den blir litt for stor, og har egne folk til å ta seg av arbeidet med sine dyr. Jeg gjør alt selv ;)

 

Og det var bare en sele jeg kjøpte.. Bikkja er utbryterkong(l)e , og hopper lett ut av alt som heter halsbånd .

5898272[/snapback]

Seriøst? Bytter hun ut hunden sin? Biiaatch! En hund har man for kos, ikke for image :nei:

 

Ok, da så ^^

 

_____

 

Poor Stefan!

 

Alle sammen, vi dreper Fredrik! Av to grunner:

 

- Han liker MGP Jr.

- Han er en sladretøs!

Lenke til kommentar
Alle sammen, vi dreper Fredrik! Av to grunner:

 

- Han liker MGP Jr.

- Han er en sladretøs!

 

....ØYH! You mess with him, you mess with me. And i wouldnt recommend messing with me....

5898343[/snapback]

If you gonna mess with the guy that's threatening to mess with the guy that is supposed to mess with the guy that has messed it all up, well, so be it.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...