Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
,20/06/2005 : 10:30] Jess, endelig ferdig med å vaske og støvsuge!

Nå er rommet mitt ryddig nå, sitter nesten å speiler meg

i den blanke pulten min! Digg..

 

Siden jeg har ferie er det en simpel plan for dagen:

...sitte foran PCen!

...spise

...sitte foran PCen

...gå på dass

...sove

Hva med å skaffe seg et liv å være sosial og ute blasndt venner? Eller har du ingen?

hva om det er hva han liker å gjøre?

er ikke alle som har sterkt behov for å være sosial hele tia..

mange liker faktisk sånne dager..og de kan ha venner uansett..

man må ikke være sammen med venner hele tia uansett

Liker å sitte å spille data jeg å. Men å sitte å spille data hele dagen bør man få dårlig samvittighet av hvis det ikke er dårlig vær!

Lenke til kommentar

Å herregud... Jeg er helt kvalm....

 

Jeg hadde sagt at mormors strøk ikke var et strøk jeg var redd for og ikke turte å gå i... Noen har sagt det til mormor, og hun har fått vann på møllen... Så nå må jeg ned dit, alene, med trikken, til Oslos ekleste østkant...

 

Skal jeg ta rosa bandana eller lyseblått K-bånd? Selv tror jeg det er best å holde lav profile der nede... Uff og huff, vi snakkes hvis jeg fortsatt lever i kveld...

Lenke til kommentar
Å herregud... Jeg er helt kvalm....

 

Jeg hadde sagt at mormors strøk ikke var et strøk jeg var redd for og ikke turte å gå i... Noen har sagt det til mormor, og hun har fått vann på møllen... Så nå må jeg ned dit, alene, med trikken, til Oslos ekleste østkant...

 

Skal jeg ta rosa bandana eller lyseblått K-bånd? Selv tror jeg det er best å holde lav profile der nede... Uff og huff, vi snakkes hvis jeg fortsatt lever i kveld...

Rosa dress, og lyseblå skjorte. Ett spy-grønnt belte til og gult slips.

 

Lav-profil!

Lenke til kommentar
Å herregud... Jeg er helt kvalm....

 

Jeg hadde sagt at mormors strøk ikke var et strøk jeg var redd for og ikke turte å gå i... Noen har sagt det til mormor, og hun har fått vann på møllen... Så nå må jeg ned dit, alene, med trikken, til Oslos ekleste østkant...

 

Skal jeg ta rosa bandana eller lyseblått K-bånd? Selv tror jeg det er best å holde lav profile der nede... Uff og huff, vi snakkes hvis jeg fortsatt lever i kveld...

Unskyld, men jeg lo litt av den posten. Hvor er det hun bor?

Lenke til kommentar
,20/06/2005 : 10:30] Jess, endelig ferdig med å vaske og støvsuge!

Nå er rommet mitt ryddig nå, sitter nesten å speiler meg

i den blanke pulten min! Digg..

 

Siden jeg har ferie er det en simpel plan for dagen:

...sitte foran PCen!

...spise

...sitte foran PCen

...gå på dass

...sove

Hva med å skaffe seg et liv å være sosial og ute blasndt venner? Eller har du ingen?

hva om det er hva han liker å gjøre?

er ikke alle som har sterkt behov for å være sosial hele tia..

mange liker faktisk sånne dager..og de kan ha venner uansett..

man må ikke være sammen med venner hele tia uansett

Liker å sitte å spille data jeg å. Men å sitte å spille data hele dagen bør man få dårlig samvittighet av hvis det ikke er dårlig vær!

og derfor ber du han skaffe seg et liv? huff :thumbdown:

Lenke til kommentar
Å herregud... Jeg er helt kvalm....

 

Jeg hadde sagt at mormors strøk ikke var et strøk jeg var redd for og ikke turte å gå i... Noen har sagt det til mormor, og hun har fått vann på møllen... Så nå må jeg ned dit, alene, med trikken, til Oslos ekleste østkant...

 

Skal jeg ta rosa bandana eller lyseblått K-bånd? Selv tror jeg det er best å holde lav profile der nede... Uff og huff, vi snakkes hvis jeg fortsatt lever i kveld...

du er redd for og vanke i strøket som mormoren din bor i?? you fucking sizzy!

 

pass deg så det ikke kommer noen gamle damer og denger deg da! :!:

Lenke til kommentar
Jeg har tatt en rosa pique - det er ikke så påfallende...

 

EDIT: Tomat-ulf, det vet jeg ikke helt. Men på gal side av elven, og jeg tror det er kort vei til Grønland og Tøyen derfra.

Og Joachim fikk aldri oppleve russetiden. R.I.P

Jeg er helt ærlig litt redd for det jah... Alle de gangene jeg har støtt på folk fra Hersleb skole, den ligger vel på Grunerløkken mne, har de slengt diverse ord og utrykk jeg knapt har hørt før etter meg...

Lenke til kommentar
Jeg har tatt en rosa pique - det er ikke så påfallende...

 

EDIT: Tomat-ulf, det vet jeg ikke helt. Men på gal side av elven, og jeg tror det er kort vei til Grønland og Tøyen derfra.

Og Joachim fikk aldri oppleve russetiden. R.I.P

Jeg er helt ærlig litt redd for det jah... Alle de gangene jeg har støtt på folk fra Hersleb skole, den ligger vel på Grunerløkken mne, har de slengt diverse ord og utrykk jeg knapt har hørt før etter meg...

Bare ikke ta på deg rosa picqe sossebånd osv.

Lenke til kommentar

Weee. Har kjøpt meg blåtann-adapter til PCen nå.

 

Jeg kjøpte den egentlig for å overføre bilder fra mobil til PC, og MP3 fra PC til mobil. Men så fant jeg ut at jeg med hjelp av den kan bruke mobiltelefonen min som mediafjernkontroll! Så nå kan jeg ligge i senga og fjernstyre PCen, sette på musikk og filmer og denslags.

 

Morsomt!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...