thomasr Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Er det noen ting jeg ikke vil lære, er det egenskaper, og hva de forskjellige sminketypene gjør 5895343[/snapback] Hvorfor spurte du da om det? Litt mer alvorlig, selv om du ikke har planer om å bruke det selv er det sikkert greit for fremtidige kjærester om du skjønner deg litt på noe av det du driver med. Jenter er ikke aktive motstandere av å få oppmerksomhet, har jeg blitt fortalt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 NP: Hate Eternal - Behold Judas <3 jeg er trøtt :-( sov jo til kl. 12, lengste jeg har sovet på flere år Lenke til kommentar
Paull Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Pass dere for crabpeople nå, metroseksuellinger! Nå er peppes-favoritt-pizzaen på vei... Stor #7 med dobbel biff, bacon mais, løk & ekstra ost! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Da er dekslet til xbox kontrolleren tørka, vaska den mens jeg hadde skrudd av alt.. Andre gangen jeg skrur opp og resner og blåser vekk masse støv. Personen beveger seg selv i halo2, volumet i xbox media center også. Håper det blir bedre. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Hvorfor spurte du da om det? Litt mer alvorlig, selv om du ikke har planer om å bruke det selv er det sikkert greit for fremtidige kjærester om du skjønner deg litt på noe av det du driver med. Jenter er ikke aktive motstandere av å få oppmerksomhet, har jeg blitt fortalt. 5895357[/snapback] Joda, kan gjerne vite hva det er, og hva det gjør, men jeg har liten interesse om resten Tror jeg akkurat eide meg selv? Oppmerksomhet får de, men bare ikke så mye rundt sminkebordet Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Forresten, Bundy funker WLM hos deg? Jeg får ikke logga på Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Hvorfor spurte du da om det? Litt mer alvorlig, selv om du ikke har planer om å bruke det selv er det sikkert greit for fremtidige kjærester om du skjønner deg litt på noe av det du driver med. Jenter er ikke aktive motstandere av å få oppmerksomhet, har jeg blitt fortalt. 5895357[/snapback] Joda, kan gjerne vite hva det er, og hva det gjør, men jeg har liten interesse om resten Tror jeg akkurat eide meg selv? Oppmerksomhet får de, men bare ikke så mye rundt sminkebordet 5895431[/snapback] Hva når jenten din ber deg hjelpe henne med maskaraen i skiheisen da? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Pass dere for crabpeople nå, metroseksuellinger!Nå er peppes-favoritt-pizzaen på vei... Stor #7 med dobbel biff, bacon mais, løk & ekstra ost! 5895411[/snapback] Bestillte en nr 12 istad jeg. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Pass dere for crabpeople nå, metroseksuellinger!Nå er peppes-favoritt-pizzaen på vei... Stor #7 med dobbel biff, bacon mais, løk & ekstra ost! 5895411[/snapback] Bestillte en nr 12 istad jeg. 5895497[/snapback] Ååå, jeg også vil ha.. men her i byen finnes det hverken Peppes eller Dolly Dimple... Med en gang jeg kommer tilbake til Stavanger skal jeg kjøpe en Dollypizza... Caramba Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Har aldri prøvd Dollypizza jeg. Jeg ble sykt mett av pizzaen forresten. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Hva når jenten din ber deg hjelpe henne med maskaraen i skiheisen da? 5895471[/snapback] Maskara is what? Det som er rundt øyet? I så fall hadde jeg hjulpet henne Jeg kan da de grunnleggende tinga, er jo akkurat som å male Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Ååå, jeg også vil ha.. men her i byen finnes det hverken Peppes eller Dolly Dimple... Med en gang jeg kommer tilbake til Stavanger skal jeg kjøpe en Dollypizza... Caramba 5895520[/snapback] Du bør heller satse på Pizzabakeren! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Hva når jenten din ber deg hjelpe henne med maskaraen i skiheisen da? 5895471[/snapback] Maskara is what? Det som er rundt øyet? I så fall hadde jeg hjulpet henne Jeg kan da de grunnleggende tinga, er jo akkurat som å male 5895534[/snapback] Jeg snakker av erfaring, maskara i skiheiser er ikke lett. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Pizzabakeren sux. Bryggeriet Pizza i Skien FTW! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Skjer i kveld da folkens ? Jeg har absolutt 0 å gjøre :S Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Pizzabakeren sux. 5895542[/snapback] DU ER GAL!! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Please... Bunnen på Pizzabakeren-pizzaen jeg kjøpte var dårlig. Samme var fyllet. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Miami pizza fra Mjøndalen er konge, og Sorento's i Drammen er kjempegod Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Please... Bunnen på Pizzabakeren-pizzaen jeg kjøpte var dårlig. Samme var fyllet. 5895560[/snapback] Hvor kjøpte du pizzaen?? Hvilken PizzaBaker? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Jeg snakker av erfaring, maskara i skiheiser er ikke lett. 5895541[/snapback] Hadde jeg rett på hva maskara var? Uansett, hvis man har et så stort behov for og være sminket, hold deg unna alt av sport Gunn Rita Dahle ser helt for jævlig ut etter hvert løp, nettopp fordi hun sminker seg før hun sykler. Jenter burde ikke sminke seg når de skal stå på ski Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg