Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fredrik rapporterer inn fra en Mac for sannsynligvis siste gang på en gooooooooooood stund. ^_^

 

Jeg overlater rotemaskinen min til menneskene som skal formatere den en gang denne uka. Skal nevnes at den virkelig har kost seg i mitt nærvær. Jeg har tatt godt vare på den ved å installere både IRC-klient, MSN Messenger, DivX-codec, lagt inn et par GB med musikk, kjørt krevende flashspill og generelt gjort alt det jeg ikke skulle gjøre.

 

Disclaimer, er du en lærer på Klosterskogen Videregående Skole, Medielinjen så var alt ovenfor tull og tøys. Tee-hee!

Går du på samme skole som joacim? o.O

Hvis det siktes til meg... Hvordan klarte jeg å begynne på Klosterskogen Vgs i SKIEN?!

 

Fortsatt forutsatt at det er meg det siktes til; jeg skriver Joachim med CH. :)

 

 

Jeg så faktisk for første gang litt av ekstrem oppussing. Menneskene så jo helt normale ut, kunne ikke skjønne hva de skulle med "hjelp". Gikk online og sjekket, og de hadde mistet faren i Thailand. Ordentlig trist. Men de fikk da ikke 100 mbits internett, de fikk 100mbits lokalt nettverk?

Lenke til kommentar
fy søren, nå trodde jeg at jeg skulle dø! Her sitter jeg i kjelleren, det er et vindu like ovenfor meg. Plutselig hører jeg at det banker og krafser på vinduet. Jeg ser opp og der ser jeg at det står en grevling og presser snuten mot vinduet. Fy steike min mormor hvor redd jeg ble! Det som fòr igjennom hodet mitt akkurat da var at den sikkert klarte å krafse seg igjennom veggen og at den kom til å bite benet av meg. (dum tanke, men det tenkte jeg akkurat da)

Herregud, jeg skjelver enda!

Jeg også har rom i kjelleren og en dag da jeg skulle trekke for gardinene, satt det en katt rett utenfor! Trodde jeg skulle tisse på meg... :ermm:

Lenke til kommentar
Alle er det... :(

Ja, det virker som det er det. Det virker som at de fleste dømmer JoackimR bare fordi han bor i Bærum, har mer penger enn mange andre, og skriver og snakker som en som er derfra.

Men hva er galt med det?!

Det er jo ganske naturlig at folk fra forskjellige steder oppfører seg forskjellig, snakker forskjellige dialekter osv.

Det er sånn det skal være! Verden hadde blitt så dødelig kjedelig om folk ikke hadde vært forskjellige.

At alle absolutt skal rakke ned på "Bærumssossen" tror jeg er fordi noen folk er misunnelige på at de er så rike som de er.

 

Om JoackimR er en ålreit fyr eller ikke har jeg ikke peiling på, men jeg ser ingen grunn til at han ikke skal være siden han bor i Bærum!

 

Folk i Bærum har sitt eget miljø, og det har folk fra landet også! og jeg kjenner folk fra begge steder.

Leste litt bakover her og føte jeg måtte svare.

 

Jeg har ingenting imot at folk er rike, går med rosa pannebånd eller andre ting, men det er de holdningene: "Trodde alle tjente 2000 i timen", "Vi har 5 hus" osv. Det er ikke vits å skryte rundt seg om hvor rik man er.

 

 

_____________________________________________________

 

 

Siste skoledag idag :w00t:

 

Avsluttningsfest i kveld.

Lenke til kommentar

Jeg har ingenting imot at folk er rike, går med rosa pannebånd eller andre ting, men det er de holdningene: "Trodde alle tjente 2000 i timen", "Vi har 5 hus" osv. Det er ikke vits å skryte rundt seg om hvor rik man er.

Enig :mad: Jeg bor i soss strøk og liker dem rett slett ikke, derfor liker jeg ikke sosser uansett hvem..

 

Ang JoachimR: Jeg er faktisk glad at han er her og sier egen mening om verden, og er motstand for enhver person..

 

EDIT; har slettet en del av min innlegg før mod/Admin kommer og gir meg warn :w00t:

Endret av andre_goaaal
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...