Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Neeei, er du en av dem?

5894630[/snapback]

Ja... :ermm:

Jeg kjenner ingen gutter som vet hva foundation er :whistle:

5894661[/snapback]

Legg til en på lista di :dontgetit:

Shikaru: Foundation er noe du legger på huden før du legger på pudderet!

5894683[/snapback]

Ah, akkurat som grunning?

Akkurat som sparkel :!:

Og mine venner finner jeg IRL , så det er ikke bare å legge de tl på lista mi ;)

Endret av Linn Christin
Lenke til kommentar
Sparkel er da sånn man tetter hull i veggen med, og til slikt nytter det ikke med foundation. Concealer blir vel mer en slags sparkel, mens foundation'en er en slags grunning som dere sier.

Det er nok noen som fortsatt har litt igjen å lære på det området her...

5894822[/snapback]

Nå har det seg slik at mange med mindre pen hud bruker ekstra lag med foundation for å dekke alle ... misdannelser i huden...

Ikke alle har like glatt hud som deg vet du ;)

Jeg var på visning hos ei slik dame... 50 år og med 3 lag foundation på seg :roll: Da kan man trygt (med litt ironi) kalle det sparkel.

Endret av Linn Christin
Lenke til kommentar
Jeg skal gå ifra 70'tallsstilen jeg har nå, og bli pappagutt. :)

Hva trenger jeg av sminke og klær da?

5894850[/snapback]

JoachimR er din ... mann :)

5894857[/snapback]

Du er jo jente. Jeg trenger jo sminketips og undertøysråd. ;)

Torstein: Det gjør jeg som jeg vil med! :(

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Jeg skal gå ifra 70'tallsstilen jeg har nå, og bli pappagutt. :)

Hva trenger jeg av sminke og klær da?

5894850[/snapback]

JoachimR er din ... mann :)

5894857[/snapback]

Du er jo jente. Jeg trenger jo sminketips og undertøysråd. ;)

5894861[/snapback]

He he he , vel... jeg er ikke pappagutt, og kjenner ingen pappagutter.. bare ekte menn..

Men kanskje dette ville funka :

Grayson-thumb.jpg

:!:

Lenke til kommentar

Sminke blant gutter er faktisk ikke et ukjent fenomen blant i vennekrets -- men jeg tviler ikke ett sekund på at sminke for gutter er nokså unormalt utenfor Oslo, jeg mistenker dette er forbeholdt byene.

Det finnes veldig mange jenter her som liker at gutter ser bra ut, og da er ofte sminke et pluss. Men det er viktig å påpeke at man ikke sminker seg for å "se" sminket ut dersom man er gutt, med mindre man er en drag queen.

Der noen gutter på landet imponerer det motsatte kjønn med nenonlys under sine Volvo 240, anvender vi by-gutter metroseksuelle metoder. ;)

Lenke til kommentar
Bor på "landet" hvor man godt kan finne en volvo  med neon lys, men en sminka gutt må man lete lenge for å finne..

5894909[/snapback]

...og er det ikke fint? Så slipper jeg å se bilen din, og så slipper du å treffe meg + vennene mine en lørdagskveld på byen (mener ikke lokale burgerkroen, forresten).

Lenke til kommentar
Sminke blant gutter er faktisk ikke et ukjent fenomen blant min vennekrets -- men jeg tviler ikke ett sekund på at sminke for gutter er nokså unormalt utenfor Oslo, jeg mistenker dette er forbeholdt byene. 

Det finnes veldig mange jenter her som liker at gutter ser bra ut, og da er ofte sminke et pluss. Men det er viktig å påpeke at man ikke sminker seg for å "se" sminket ut dersom man er gutt, med mindre man er en drag queen.

Der noen gutter på landet imponerer det motsatte kjønn med nenonlys under sine Volvo 240, anvender vi by-gutter metroseksuelle metoder. ;)

5894897[/snapback]

Jeg har aldri latt meg imponere av neonlys under volvo :whistle: "Gjengen min" håner de gutta som kjører rundt i caps med utstyla gamle biler, og som sitter så lavt at nesa såvidt stikker opp bak rattet.

Hey, jeg digger att menn ser bra ut, men de skal helst se ut som menn. Du ser ut som en mann Robbiedeluxe, så ikke ta deg nær av det. Hey, jeg har netopp kjøpt fuktighetskrem-ting til typen min, så jeg er helt for at menn skal ta seg bra ut :)

Om han hadde kommet med foundation og eyeliner derimot hadde jeg sikkert... vel... jeg vet ikke.. og håper jeg slipper å ta stilling til det :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...