Backspace_89 Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) hehe, tok en test på OKcupid.com nå The tits, Ass and cuteness test. jeg fikk en score som faktisk er skremmende lik det jeg synes passer meg Curvy and NaughtyRaw score: 77% Big Breasts, 72% Big Ass, and 36% Cute! Thanks for taking the T and A and C test! Based on your selections, the results are clear: you show an attraction to larger breasts, larger asses, and sexier composures than others who've taken the test. Note that you like women overall curvier than average. My third variable, "cuteness" is a mostly objective measure of how innocent a given model looked. It's determined by a combination of a lot of factors: lack of dark eye makeup, facial expression, posture, etc. If you scored high on that variable, you are either really nice OR you're into deflowering teens. If you scored low, you are attracted to raunchier, sexier, women. In your case, your lower than average score suggests you appreciate a sexier, naughtier look. Kudos! My test tracked 3 variables How you compared to other people your age and gender: You scored higher than 93% on tit-size You scored higher than 94% on ass-size You scored higher than 5% on cuteness viser bare det jeg visste fra før av, jeg liker former Endret 9. april 2006 av Spazz Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 En kompis av meg kom ut av skapet i går. Eller, jeg fikk vite det i går. Evig konge. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Benet: Det begynnte mens jeg satt på festen og lengte etter det lille so4-samfunnet. Jeg labbet jeg opp trappa med 1337 i promille. siden alle stolene var nede i kjellern med fulle ungdommer på, måtte jeg sitte på gølvet oppå mine egne hæler og skrive. etter ca ett kvarter lengta jeg ned til flaska igjen og da sov begge beina mine som dem aldri har sovi før. skulle nesten tro dem lå i dvale. Og full og dum som jeg var begynnte jeg å gå ned mot kjelleren igjen uten kontroll over hverken huet eller føttane. beina gikk litt i stokk og styr men jeg kom meg litt bortover. etter et par steg gikk beina litt rart og jeg trampa beinet helt feil og tråkka over så det sang. Selvfølgelig vokna føttane da og smertene var grufulle. så lå jeg der litt før jeg tenkte på den stakkars ensome flaska i kjelleren og hinka ned. 3. Alt for mange. av 13 jenter var i virkeligheten 5-6 stykker fine. I mine ølbriller var vel ca 10 stykker dugans ellers hadde jeg en morsom natt som jeg sovnet på en madrass nede i kjellern og sang beats and styles - dynamite i søvne [synge]hatt, hatt hatt, hava seva seva![/synge] Endret 9. april 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
diversity Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 En kompis av meg kom ut av skapet i går. Eller, jeg fikk vite det i går. Evig konge. 5894386[/snapback] Oi.. Kult btw.. lørdagspizza er ikke noe særlig Lenke til kommentar
Solid Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 En kompis av meg kom ut av skapet i går. Eller, jeg fikk vite det i går. Evig konge. 5894386[/snapback] Make him register. Mer homoprat i SO Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 En kompis av meg kom ut av skapet i går. Eller, jeg fikk vite det i går. Evig konge. 5894386[/snapback] Hvorfor skjer aldri sånt her? Svar: muslimene. <-helt sant Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Zappza: Ja. Han sier at jeg skal få snus også trekker han det tilbake. White: Hvordan takler folka rundt ham det? Lenke til kommentar
Paull Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Tok nettopp en personlighetstest på OKCupid, og fant ut at jeg er litt av en fyr; Sociopath You are 85% Rational, 42% Extroverted, 57% Brutal, and 57% Arrogant. You are the Sociopath! As a result of your cold, calculating rationality, your introversion (and ability to keep quiet), your brutality, and your arrogance, you would make a very cunning serial killer. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 En kompis av meg kom ut av skapet i går. Eller, jeg fikk vite det i går. Evig konge. 5894386[/snapback] Åh, ble du overrasket? Benet: Det begynnte mens jeg satt på festen og lengte etter det lille so4-samfunnet. Jeg labbet jeg opp trappa med 1337 i promille. siden alle stolene var nede i kjellern med fulle ungdommer på, måtte jeg sitte på gølvet oppå mine egne hæler og skrive. etter ca ett kvarter lengta jeg ned til flaska igjen og da sov begge beina mine som dem aldri har sovi før. skulle nesten tro dem lå i dvale. Og full og dum som jeg var begynnte jeg å gå ned mot kjelleren igjen uten kontroll over hverken huet eller føttane. beina gikk litt i stokk og styr men jeg kom meg litt bortover. etter et par steg gikk beina litt rart og jeg trampa beinet helt feil og tråkka over så det sang. Selvfølgelig vokna føttane da og smertene var grufulle. så lå jeg der litt før jeg tenkte på den stakkars ensome flaska i kjelleren og hinka ned. 3. Alt for mange. av 13 jenter var i virkeligheten 5-6 stykker fine. I mine ølbriller var vel ca 10 stykker dugans ellers hadde jeg en morsom natt som jeg sovnet på en madrass nede i kjellern og sang beats and styles - dynamite i søvne [synge]hatt, hatt hatt, hava seva seva![/synge] 5894393[/snapback] *kniz* Minner meg litt om meg selv ^^ Volcov (Vet du har skifta til DemonFudge, men jeg nekter og skifte ): Snakk om drittsekk! Vi bankern hvis han ikke gir deg! forresten, *gi Volcov en pris til og kose med* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Han har visst det lenge, men tørte ikke si det før i frykt for å miste venner. Han er temmelig feminin og har vanvittig mange venninner, så jeg tror ingen har sett bort i fra at han er homo. Jeg bare ventet på at en i vennekretsen skulle komme frem, det tok en god stund... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Zappza: Hva er galt med DemonFudge daaaaaa? Jeg har snus, men han sa at jeg skulle få snus av han, så trekker han det tilbake. Han skal få råne med meg, så får jeg ikke snus engang. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Han har visst det lenge, men tørte ikke si det før i frykt for å miste venner. Han er temmelig feminin og har vanvittig mange venninner, så jeg tror ingen har sett bort i fra at han er homo. Jeg bare ventet på at en i vennekretsen skulle komme frem, det tok en god stund... 5894424[/snapback] Argh, pga homofobi prøver en av sju homofile amerikanere å ta sitt eget liv. Mye det samme her hvor jeg bor, bare at ingen tar livet sitt. Endret 9. april 2006 av Vegard_ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Nå skal jeg på middag til en kompis og treffe det nyfødte barnet hans. Folk kommer ut av skapet, folk flytter ut, folk får barn og vi er ikke 20 enda. Faen så fort dagens ungdom vokser opp. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Han har visst det lenge, men tørte ikke si det før i frykt for å miste venner. Han er temmelig feminin og har vanvittig mange venninner, så jeg tror ingen har sett bort i fra at han er homo. Jeg bare ventet på at en i vennekretsen skulle komme frem, det tok en god stund... 5894424[/snapback] Jaja, bra han turte og komme ut da Hvordan reagerte du? Zappza: Hva er galt med DemonFudge daaaaaa? Jeg har snus, men han sa at jeg skulle få snus av han, så trekker han det tilbake. Han skal få råne med meg, så får jeg ikke snus engang. 5894425[/snapback] Det er for langt, jeg vet ikke hva det betyr , jeg synes ikke det passer Men så kjenner ikke jeg deg så godt da Lick his ass Lenke til kommentar
quakie Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Shikaru: Hvorfor sier du ikke noe på irc da? hw.mix@quakenet. Må gå nå. Søstera mi skal på nettet, og jeg har lånt bort switchen . Endret 9. april 2006 av quakie Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 nå er det Lillestrøm-Rosenborg. håper RBK går rett på trynet FFK WTF Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Hei hei, jeg har også mange venniner!! Tror dog ikke jeg er homo - enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg