Staalkontroll Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Trodde det var ferie nå? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Trodde det var ferie nå? Ikke på vår naziskole. Holder oss igjen til siste slutt. "Ta for all del med egen klut". Yeah right. Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Jeg bestilte meg data i dag Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Trodde det var ferie nå? Ikke på vår naziskole. Velkjent problem Klassen våres hadde avsluttningstur...4 av 15 stk møtte opp Jeg kan ærlig si jeg sov godt den dagen --------------------------- Tenker jeg skal lage en brukertest av skjermen når jeg kommer hjem fra jobb... Synd at kameraet er bortevekk, har bare et 1mp crap fra HP atm Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Går du på samme skole som joacim? o.O Joachim går da ikke på vgs Han går på KG. De har også ungdomskole, mulig jeg er helt på jordet. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Må bare slenge inn denne til dere: Leave's Eyes - Vinland Saga Sinnsykt digg musikk Edit: Jeg går god for sida. Den er seriøs, sikker og ikke minst veldig BILLIG. Har brukt den i en liten evighet nå Endret 20. juni 2005 av T-Solberg Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Jess, endelig ferdig med å vaske og støvsuge! Nå er rommet mitt ryddig nå, sitter nesten å speiler meg i den blanke pulten min! Digg.. Siden jeg har ferie er det en simpel plan for dagen: ...sitte foran PCen! ...spise ...sitte foran PCen ...gå på dass ...sove Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Hah. Skole klokka 5 i dag, deilig. Innså nå nettopp hvor lite aktiv jeg har vært her i det siste. Det må være god-været. *Hopp og sprett* Endret 20. juni 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 ' date='20/06/2005 : 10:30'] Jess, endelig ferdig med å vaske og støvsuge!Nå er rommet mitt ryddig nå, sitter nesten å speiler meg i den blanke pulten min! Digg.. Siden jeg har ferie er det en simpel plan for dagen: ...sitte foran PCen! ...spise ...sitte foran PCen ...gå på dass ...sove Hva med å skaffe seg et liv å være sosial og ute blasndt venner? Eller har du ingen? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Hva med å skaffe seg et liv å være sosial og ute blasndt venner? Eller har du ingen? tøffen Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 ,20/06/2005 : 10:30] Jess, endelig ferdig med å vaske og støvsuge!Nå er rommet mitt ryddig nå, sitter nesten å speiler meg i den blanke pulten min! Digg.. Siden jeg har ferie er det en simpel plan for dagen: ...sitte foran PCen! ...spise ...sitte foran PCen ...gå på dass ...sove Hva med å skaffe seg et liv å være sosial og ute blasndt venner? Eller har du ingen? hva om det er hva han liker å gjøre? er ikke alle som har sterkt behov for å være sosial hele tia.. mange liker faktisk sånne dager..og de kan ha venner uansett.. man må ikke være sammen med venner hele tia uansett Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Min dag: Ut å kjøre en fin liten tur, spise, spille san andreas, også trene litt, sove, kjøre litt mer, spille, også natta.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Gjør dere klar for å høre den mest latterlige dagen noensinne: Jeg er kommet i sommerdøgnrytme, som betyr at jeg ALDRI klarer å komme meg opp til halv 9, derfor døgner jeg. Jeg og en venn går på skolen i drittværet (20-25 minutter) fordi det er bokinnlevering og avslutning med klassen. Vi får vite at ingen av bøkene våre skal brukes neste år, så vi kan bare kaste de. Avslutningen blir det heller ikke noe av; jeg ringte rundt og kom fram til at det er to stykker som møter opp, og begge skal snakke med læreren om karakterene. Altså en bortkastet dag But wait! It gets worse. Bussruten vår er innstilt grunnet sommerruter, derfor må vi ta overgang. Vi ankommer den andre bussholdeplassen, og ser at neste buss går om 45 minutter. Nå er vi faktisk lengre vekke fra hjem enn vi hadde vært hvis vi bare forble på skolen, derfor ringer vi til alle vi kjenner med bil. Til slutt ringer vi mamma, og hun kunne hente. Og mens vi venter på bussen kommer en BITCH av en mann i lastebil og (jeg kødder ikke) så damen ved siden av busskuret der vi satt og kjørte raskere for å sikre maksimum sprut. Bittert å måtte vente i kulden, kliss gjennomvåt og kald og sur og trøtt. Men nå er jeg hjemme. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Niende klasse hadde ballturnering i dag. Og siden jentene i klassen min er skikklig sporty ble det 7 jenter som møtte opp, av 12. Og ei hadde "glemt" tøyet. De to andre klassene var så mange at det var fire, fem innbyttere. A-klassens jenter (klassen jeg går i) vant mot C i både fotball og håndball. Tapte i begge tingene mot B. C tapte alle kampene, og B vant alle. Av guttene var det vi som vant, både i håndball og fotball. Men alt dette visste alle fra før av, alle gutter som er glad i sport går i klassen vår. Ei i B-klassen som heter Marita greide å kverke MP3-spilleren min... Wee. Er deilig å være hjemme nå da, bare to dager igjen. I morgen skal vi kun se på film og levere bøker og på onsdag får vi heftet med karakterene. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Steike det er varmt ute 25C i skyggen Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Jeg er egentlig ferdig på skolen, skal bare innom skolen på torsdag og hente karakterkortet.. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Hjemme fra enda en skoledag, 2 more to go! De 2 guttene som fikk en «Ekstrem Oppusning» igår var heldige jah. De fikk 100mbit internett. /me wants Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Steike det er varmt ute 25C i skyggen Vær stille med deg! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Steike det er varmt ute 25C i skyggen Det pissregner og er kaldt i Bergen. 9 dager til jeg reiser til Houston i 5 uker. Det blir digg. Lenke til kommentar
robB Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Steike det er varmt ute 25C i skyggen Det pissregner og er kaldt.- Her og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg