Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Diskuterte med en annen der som ikke drakk at vi fortsatt kunne komposisjonsprinsipp (vanskelig å skrive nå) for foto.

Gyldne snitt, linjeføring, kontrast! Hah! I own.

5891837[/snapback]

..Jeg kan også det gyldne snitt fortsatt, og jeg drikker dårlig HB silt igjennom kaffefilter..

Den ordentlige manndomsprøven er; Greier du å barbere pungen i nåværende tilstand uten å kutte deg?

:wee:

Edit: Det gjelder forøvrig deg også, Anette_! :p

Endret av Paull
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jævli med purk her for tida.

igår ble en kamerat av meg tatt for fyllekjøring med moped med folk bakpå. mista lappen og sikkert noen tusen i bot. han skal i avhør te uka, da får han svar på hvor mye alkohol han hadde i blodet. er det over 0,5 promille blir han bura

i dag ble en annen klamerat av meg tatt for kjøring med 4-hjuling. sikkert noen tusen i bot det og

Så idag skal jeg gå hjem :mrgreen:

jeg tror jeg er so4-avhengig. sitter på fest og skriver på forum :hmm:

jeg må innrømme en ting. første gang jeg hørte om so3 trodde jeg det var snakk om svoveltrioksid :hmm:

5891745[/snapback]

Paull: Du er han nice looking gitaristen ikkesant? :) Men her i dette istatte ser du ordet purk. :)

freddy: ALways, hon<3 Vi er råe på rosa index ;)

Lenke til kommentar
Du er han nice looking gitaristen ikkesant? :)

5891856[/snapback]

Nåvel, hadde det vært tilfelle, ville jeg sittet og sosialiert på SO4 en lørdagskveld klokken kvart over fem om morgenen? :p

NAtta.

5891861[/snapback]

Pingle. Natta :love:

Endret av Paull
Lenke til kommentar

Okei.. Jeg vet jeg posta forrige innlegget.. MEN! Jeg hadde en så "god" idè at jeg følte det fortjente ett eget innlegg:

Hva om forumet hadde sitt eget "realityshow"!?

Som vi alle vet, i realityserier, så har man jo folk som i utgangspunktet aldri ville omgås i det vanlige liv, men som blir "tvingt" til å omgås hverandre under visse omstendigheter.

Hva om om "noen/en komitè/avstemning/noe i den duren" her på forumet kunne ha bestemt om hvem som skulle prøvd å komme best mulig overens etter en viss tidsperiode?

OK, det høres kanskje veldig ut som en "Beauty & the geek"-parodi, men(!) dersom man satt sammen par på forhånd, og kriteriene for å "komme overens" var hvordan de oppførte seg på forumet (svarte på poster, måter man svarte på innlegg, tonen man holdt i innlegg, etc.) ?! Så; avstemningen for resten av forumet ville vært "hvem er mest harmonisk av 'parene'?".

Dette er _jævlig_ dårlig forklart - det er jeg fullt klar over (se nederst i innlegget), men samtidig; hadde dette vært en realitet; X antall par, de skulle tråle igjennom forumet hver dag og prøve å gjort mest ut av seg per dag (eller noe sånt!?), så kunne andre forummedlemmer "gitt karakterer" på hvert enkelt "lags/par's" innsats/opptreden/whatever?

Hva tror dere? :dribble:

Det som er litt interessant med en slik tanke er jo at forumet "setter reglene", og også deltakerene, og dermed setter grensene, og at alle har mulighet til å påvirke rammene den eventuelle "konkurransen" foregår i. Selv om man ikke er "med i" gruppa som skal konkurrere..

(Til mitt forsvar skal det sies at jeg er full... _Veldig_ full... Og alt mulig annet kjipt man kan komme på.) (Og jeg vet at genitivsapostrof ikke er tillatt på norsk.)

Edit: Er ikke greit å være bedugget. :(

Endret av Paull
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
God morgen :)

flere som har våknet til snøvær ?

(mao, bor på østlandet kanskje :p eller snør det andre steder også? )

5892231[/snapback]

*stå opp og strekke seg*

Hva? Snøvær? Østlandet? *løpe og sjekke* Nei, ikke noe her i Oslo. :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...