Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Gjest Yoshi
Den episoden var rå.

Var det ikke noe sånt hvor lang tid det tok å hakke ut all sementen fra en sement bil? Og til slutt sprengte de hele dritten?

Edit: Oh darn, dobbel.

5890997[/snapback]

Myten var: "En mann hadde latt noe sement ligge og størkne i sementblandebilen sin. Så skulle han hakke det ut, men det gikk sakte, for det var ganske mye sement. Derfor la han en dynamittkubbe inni trommelen og tente på. Etterpå var det bare å feie ut restene, tenkte han, men det ente med at hele bilen sprang."

Og Mythbusternes motto er jo "først sjekke om det går under gitte omstendigheter, så finne ut hva som må til for at det skal gå". Så først legger de en vanlig dynamittkubbe oppi, men bilen sprenger ikke, så derfor legger de flere hundre kilogram krutt oppi og sprenger den i lufta! :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi
Noen som kjenner seg våryr enda? :hmm:

5891034[/snapback]

Litt opp og ned, men sånn er det hele året.

Spør du fordi du er våryr før tida, eller fordi du burde ha vært det nå, men ikke er det? :p (Hm, lang setning)

Lenke til kommentar

5891034[/snapback]

Nope. Men kan godt være det hvis du vil.

5891042[/snapback]

Neida, det går fint. :p No pressure

5891034[/snapback]

Nei, for det snør litt her. Snøen har lagt seg på bakken! :cry:

5891043[/snapback]

Kjipt da. Men det kommer vel.

5891034[/snapback]

Litt opp og ned, men sånn er det hele året.

Spør du fordi du er våryr før tida, eller fordi du burde ha vært det nå, men ikke er det? :p (Hm, lang setning)

5891046[/snapback]

Der har du det. Føler at jeg burde det, men så har jeg jo kjæreste. Og jeg tenker på en måte at hele våryr opplegget er for nyforelskede osv. Kan jo alltids prøve å finne tilbake til den følelsen da..hm..

Lenke til kommentar
Og jeg tenker på en måte at hele våryr opplegget er for nyforelskede osv. Kan jo alltids prøve å finne tilbake til den følelsen da..hm..

5891065[/snapback]

Husker jeg ble skikkelig deppa/våryr i fjor. Lurer på om jeg blir det i år også... :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Der har du det. Føler at jeg burde det, men så har jeg jo kjæreste. Og jeg tenker på en måte at hele våryr opplegget er for nyforelskede osv. Kan jo alltids prøve å finne tilbake til den følelsen da..hm..

5891065[/snapback]

Bare hint til typen om at du trenger litt ekstra oppvartning nå. ;)

Lenke til kommentar
Og jeg tenker på en måte at hele våryr opplegget er for nyforelskede osv. Kan jo alltids prøve å finne tilbake til den følelsen da..hm..

5891065[/snapback]

Husker jeg ble skikkelig deppa/våryr i fjor. Lurer på om jeg blir det i år også... :hmm:

5891070[/snapback]

Ikke hvis du ikke lar deg selv bli det. Mind over matter :cool:

Lenke til kommentar
Den episoden var rå.

Var det ikke noe sånt hvor lang tid det tok å hakke ut all sementen fra en sement bil? Og til slutt sprengte de hele dritten?

Edit: Oh darn, dobbel.

5890997[/snapback]

Myten var: "En mann hadde latt noe sement ligge og størkne i sementblandebilen sin. Så skulle han hakke det ut, men det gikk sakte, for det var ganske mye sement. Derfor la han en dynamittkubbe inni trommelen og tente på. Etterpå var det bare å feie ut restene, tenkte han, men det ente med at hele bilen sprang."

Og Mythbusternes motto er jo "først sjekke om det går under gitte omstendigheter, så finne ut hva som må til for at det skal gå". Så først legger de en vanlig dynamittkubbe oppi, men bilen sprenger ikke, så derfor legger de flere hundre kilogram krutt oppi og sprenger den i lufta! :!:

5891020[/snapback]

Var det ikke 750 kg med dynamitt ?

De sto over 1.5 km unna :o

sammen med fbi osv...

Våryr ? hmm..tror jeg har vært det hele vinteren snart jeg x] siden sist vår kanskje ? :p

men forelsket, ja ? :D

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Haha, skaffer du sement bilen så.  :). Neida, vi holder oss til "enkle og ufarlige" bomber. :)

5891100[/snapback]

Fyrstikkeske - kruttlapper - en stein = fint smell om du mæler hele pakka i en vegg. :)

Ellers er det jo rimelig gøy å tenne på alle fyrstikkene i eksa på én gang. :wee:

Lenke til kommentar

husker jeg rett kunne de FÅ 4 sementbiler som skulle til "huggeren" da eieren av firmaet hadde kjøpt 12 nye biler elns :p

men ikke rart, da de åpnet døra hadde de brukt en bøtte (ja bøtte) som sete :p så gjorde ingen ting at den sprengte..

alle fikk hakeslepp! :scared:

btw, bomber ja.. en som gikk i klassen min på barneskolen lagde "bombe" i 7. klasse.. 1 stk rakett som ble tømt for krutt.. og et par haglepatroner.. satte seg på taket på det lokale speiderhuset og tente på den.. ble omtrent som han ene i mythbusters.. svidd av øyenbrynet og litt hår :p sto tilogmed i avisen osv.. litt "kult" for en 7. klassing.. evt. foreldrene ;P

Lenke til kommentar
Bare hint til typen om at du trenger litt ekstra oppvartning nå. ;)

5891083[/snapback]

Hehe, jadda :p

Nei, det er artigere å dulle litt ekstra med ham. Kjempe kos om jeg kunne overrasket ham med noe fint, men er helt blakk desverre. Får heller koke i hop noe kreativt noe :innocent:

Blir visst ikke noe av å legge seg tidlig. På tide å lage en ny spilleliste til iPod'n uansett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...