LasH Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Shikaru: De var sinsykt bra! Jeg kan så vidt tegne en Stikke-mann. . Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Må føye til at jeg har dog sett et bilde av spiderman i en lignende positur opptill flere ganger. Sikkert derfor jeg tegna han slik. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Nå skulle jeg likt å høre BigBang. Ble ringt opp av en kamerat som er der nå, spiller Wild Bird. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Må føye til at jeg har dog sett et bilde av spiderman i en lignende positur opptill flere ganger.Sikkert derfor jeg tegna han slik. 5890644[/snapback] Du er god.. Jeg har problemer medf og tegne en fyrstikkmann. Seriøst. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Nå skulle jeg likt å høre BigBang. Ble ringt opp av en kamerat som er der nå, spiller Wild Bird. 5890691[/snapback] Skulle egentlig på konserten på fredag, men takket nei, siden jeg trodde jeg skulle på hytta. Drit. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Noen som vet om noen bra "rocke sanger"? gode klassikere som: -Steppenwolf- Born to be wil -Stppenwolf- Magic Carpet ride -CCR- Bad moon rising osv... Noen skikkelig gode sanger? Edit: *LasH synger Sweeeeeeeeeet hoooo"stemmen ryker"Ooome Alebaaaaaama.. 5890631[/snapback] Twisted Sisters - i wanna rock Herregud jeg drev og hadde dilla på den når gta:vc kom ut. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Noen som vet om noen bra "rocke sanger"? 5890631[/snapback] Steppenwolf har jo flere gode sanger. Steppenwolf - Tighten Up Your Wig Steppenwolf - Who Needs Ya? Steppenwolf - Hippo Stomp Steppenwolf - Renegade (En av mine favoritter.) Steppenwolf - Don't Step On The Grass, Sam Steppenwolf - Sookie Sookie Steppenwolf - Monster/Suicide/America Steppenwolf - Jupiter's Child Steppenwolf - Rock Me Steppenwolf - Chicken Wolf Steppenwolf - Hodge Podge Strained Through A Leslie Steppenwolf - Ressurection Steppenwolf - Reflections (De tre siste kan man vel si hører sammen.) Ellers så er jo White Lightning også en av mine favoritter. White Lightning - Borrowed And Blue White Lightning - Bogged Down White Lightning - Let Me Feel It Too White Lightning - Fantasy Days (Version 1) White Lightning - Prelude To Opus IV (Version 2) White Lightning - 1930 Litt diverse: Wailing Wall - Hot Summer's Night Wailing Wall - Flying Wailing Wall - Mad Rapper Wailing Wall - Dark House, Crazy Nights Velvert Turner Group - Three O`Clock Train Velvert Turner Group - Scarlet Warrior Velvert Turner Group - Just Look And See Velvert Turner Group - Excuse Me, Gentlemen The Animals - We Gotta Get Out of This Place Lenke til kommentar
LasH Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Uh, Thanks. *Laste ner en etter en* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 NP: Nine Inch Nails - Quake Theme Good ol' days Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Uh, Thanks. *Laste ner en etter en* 5890746[/snapback] *host* du kjøper *host* Lenke til kommentar
LasH Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Ja, kjøper*host*host* Skrivefeil Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Det går bra. Selv ikke jeg, som muligens er den med mest lettknekkelig samvittighet i denne tråden, ville funnet på å anmelde dere. Dessuten er det jo ikke ulovlig å laste ned, bare å distribuere (eller hvordan faen man skriver det) ulovlig kopiert musikk/film. Og det er da ingen av dere som driver med slikt? Lenke til kommentar
LasH Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Puh, glede seg til i morgen. *Lage bomber* ELSKER og sprenge ting, vet ikke hvorfor. Altid elsket det. Kommer ALDRIG ALDRIG til og vokse fra de. . Eller kansje ikke så positivt de. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Puh, glede seg til i morgen. *Lage bomber* ELSKER og sprenge ting, vet ikke hvorfor. Altid elsket det. Kommer ALDRIG ALDRIG til og vokse fra de. . Eller kansje ikke så positivt de. 5890853[/snapback] Vurdert å besøke Adam og Jamie? Lenke til kommentar
LasH Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Puh, glede seg til i morgen. *Lage bomber* ELSKER og sprenge ting, vet ikke hvorfor. Altid elsket det. Kommer ALDRIG ALDRIG til og vokse fra de. . Eller kansje ikke så positivt de. 5890853[/snapback] Vurdert å besøke Adam og Jamie? 5890859[/snapback] Den tok jeg ikke? . Skylder på at jeg er for "trøtt" Lenke til kommentar
Seether Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Vurderer søren meg å legge meg tidlig i dag og Skumle greier. Døgnrytme, trening og et skikkelig kosthold på gang her snart joh. *håpe at det bare er en feriebasill* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Puh, glede seg til i morgen. *Lage bomber* ELSKER og sprenge ting, vet ikke hvorfor. Altid elsket det. Kommer ALDRIG ALDRIG til og vokse fra de. . Eller kansje ikke så positivt de. 5890853[/snapback] Vurdert å besøke Bundy? 5890859[/snapback] Fixed. EDIT: Nå skal jeg rule cyber'n med clanen lixzzm. STÅTUTTAR! Endret 8. april 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Damn, jeg er emo. 5890897[/snapback] r d d????? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg