Fredrik Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Fredrik rapporterer inn fra en Mac for sannsynligvis siste gang på en gooooooooooood stund. ^_^ Jeg overlater rotemaskinen min til menneskene som skal formatere den en gang denne uka. Skal nevnes at den virkelig har kost seg i mitt nærvær. Jeg har tatt godt vare på den ved å installere både IRC-klient, MSN Messenger, DivX-codec, lagt inn et par GB med musikk, kjørt krevende flashspill og generelt gjort alt det jeg ikke skulle gjøre. Disclaimer, er du en lærer på Klosterskogen Videregående Skole, Medielinjen så var alt ovenfor tull og tøys. Tee-hee! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Fredrikrb: Er du ferdig på m&k da? Har ikke du et år igjen? Nå drar jeg på skolen... Skal levere inn bøker osv. Wish me luck! Herr Brun Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Fredrik rapporterer inn fra en Mac for sannsynligvis siste gang på en gooooooooooood stund. ^_^ Jeg overlater rotemaskinen min til menneskene som skal formatere den en gang denne uka. Skal nevnes at den virkelig har kost seg i mitt nærvær. Jeg har tatt godt vare på den ved å installere både IRC-klient, MSN Messenger, DivX-codec, lagt inn et par GB med musikk, kjørt krevende flashspill og generelt gjort alt det jeg ikke skulle gjøre. Disclaimer, er du en lærer på Klosterskogen Videregående Skole, Medielinjen så var alt ovenfor tull og tøys. Tee-hee! Går du på samme skole som joacim? o.O Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Jeg skulket skolen i dag WOW du er KUUUUUUL altså! Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Jeg skulket skolen i dag WOW du er KUUUUUUL altså! jeg vet... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 I do believe i smell something! It must be the sour stench of Ironi.. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Så var jeg hjemme, fått karakterboka. .. Hvordan klarte jeg å få 4 i gym? Jeg har da ikke gjort en dritt Jaja, takk lærere! Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Så var jeg hjemme, fått karakterboka... Hvordan klarte jeg å få 4 i gym? Jeg har da ikke gjort en dritt Jaja, takk lærere! Det er sånne gutter gamle norge vil ha! (tekst i en sang mener jeg å huske) Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 I do believe i smell something! It must be the sour stench of Ironi.. Sikker på at det ikke er den humoren din som har begynt å råtne? I smell something, and i the oven is clean... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Så var jeg hjemme, fått karakterboka... Hvordan klarte jeg å få 4 i gym? Jeg har da ikke gjort en dritt Jaja, takk lærere! Fordi gym er et idiotisk fag. Jeg fikk forresten av en eller annen grunn 3'er i gym i fjor fordi jeg ikke var med på alt det alle andre var med på. Fritt sitert fra min legeatest fra i fjor: "Bjørn bør ikke være med på det samme som alle andre i gymtimene grunnet hans rygglidelse. Han har vært i kontakt med fysioterapaut(hvordan skrives det?!) og fått et opplegg han kan drive med. Jeg var forresten med og gjorde mitt eget opplegg hver eneste gymtime. Annen festlig gymhistorie: En fotballspiller i klassa mi ble fra seg fordi han også fikk 3'er. Han mente det var feil at vi fikk lik karrakter fordi jeg er feit. Har ingenting med å gjøre at han aldri var i timen da Endret 20. juni 2005 av SnittLeif Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Fikk 4 i gym, men eier i volleyball, tror det er derfor. Ble kåret til beste spiller 2004 I dag er det for min del dagen. Den dagen du kommer med fakta som kan virke kule, men som egentlig bare er teite Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Oh...sitter på min nye 19" lcd.... Lenke til kommentar
johnj Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Gratz! Selv sitter jeg på jobb, for øyeblikket foran en lusen 14" CRT. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Oh...sitter på min nye 19" lcd.... Hvis du var CRT-mann før du fikk den, så kan jeg tenke meg at du er i heisen på full fart opp til den tiende himmel. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Oh...sitter på min nye 19" lcd.... Hvis du var CRT-mann før du fikk den, så kan jeg tenke meg at du er i heisen på full fart opp til den tiende himmel. Hatt noen lcd'er før ja...men dog bare noe skvip og lenge siden... Så har holdt meg til crt fram til i dag, og ja...blir nok enda en 19" lcd EDIT: bare synd jeg skal på jobb 1 1/2 time Endret 20. juni 2005 av haddis Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Går du på samme skole som joacim? o.O Joachim går da ikke på vgs Lenke til kommentar
applemania Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Hadde tenkt meg på skolen jeg ja, men kjæresten har månedskortet mitt. Ikke har han stått opp heller. Jaja, da får jeg kanskje gå og sole meg eller legge meg igjen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg