Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Fredrik rapporterer inn fra en Mac for sannsynligvis siste gang på en gooooooooooood stund. ^_^

 

Jeg overlater rotemaskinen min til menneskene som skal formatere den en gang denne uka. Skal nevnes at den virkelig har kost seg i mitt nærvær. Jeg har tatt godt vare på den ved å installere både IRC-klient, MSN Messenger, DivX-codec, lagt inn et par GB med musikk, kjørt krevende flashspill og generelt gjort alt det jeg ikke skulle gjøre.

 

Disclaimer, er du en lærer på Klosterskogen Videregående Skole, Medielinjen så var alt ovenfor tull og tøys. Tee-hee!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fredrik rapporterer inn fra en Mac for sannsynligvis siste gang på en gooooooooooood stund. ^_^

 

Jeg overlater rotemaskinen min til menneskene som skal formatere den en gang denne uka. Skal nevnes at den virkelig har kost seg i mitt nærvær. Jeg har tatt godt vare på den ved å installere både IRC-klient, MSN Messenger, DivX-codec, lagt inn et par GB med musikk, kjørt krevende flashspill og generelt gjort alt det jeg ikke skulle gjøre.

 

Disclaimer, er du en lærer på Klosterskogen Videregående Skole, Medielinjen så var alt ovenfor tull og tøys. Tee-hee!

Går du på samme skole som joacim? o.O

Lenke til kommentar
Så var jeg hjemme, fått karakterboka.

.. Hvordan klarte jeg å få 4 i gym? Jeg har da ikke gjort en dritt

 

Jaja, takk lærere!

 

Fordi gym er et idiotisk fag.

 

Jeg fikk forresten av en eller annen grunn 3'er i gym i fjor fordi jeg ikke var med på alt det alle andre var med på.

 

Fritt sitert fra min legeatest fra i fjor: "Bjørn bør ikke være med på det samme som alle andre i gymtimene grunnet hans rygglidelse. Han har vært i kontakt med fysioterapaut(hvordan skrives det?!) og fått et opplegg han kan drive med.

 

Jeg var forresten med og gjorde mitt eget opplegg hver eneste gymtime.

 

Annen festlig gymhistorie:

En fotballspiller i klassa mi ble fra seg fordi han også fikk 3'er. Han mente det var feil at vi fikk lik karrakter fordi jeg er feit. Har ingenting med å gjøre at han aldri var i timen da :p

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar
Oh...sitter på min nye 19" lcd.... :love:

Hvis du var CRT-mann før du fikk den, så kan jeg tenke meg at du er i heisen på full fart opp til den tiende himmel. :p

Hatt noen lcd'er før ja...men dog bare noe skvip og lenge siden...

Så har holdt meg til crt fram til i dag, og ja...blir nok enda en 19" lcd :D

 

EDIT: bare synd jeg skal på jobb 1 1/2 time :(

Endret av haddis
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...