Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herr Brun: Jeg skal ikke prøve å presse på deg mine preferanser, ikke misforstå meg, bare tenkte det kunne være greit å få en liten kontrast til bildet du tegnet av Mac – jeg kjenner meg ikke helt igjen i hverdagen med en ustabil og treg maskin.

Tvert imot føler jeg blodtrykket stige hver gang jeg må inn i Windows, med 763 advarsler for merkelige ting, kontinuerlig kjøring og oppdatering av sikkerhetsprogrammer, fiffige feilmeldinger og annet surr. En godt oppsatt XP-maskin fungerer bra, men en god Mac med siste versjon av OS X ligger langt foran, etter min smak. For eksempel har mye av teknologien som kommer i Vista allerede vært på plass i OS X rimelig lenge.

Lenke til kommentar
Herr Brun: Jeg skal ikke prøve å presse på deg mine preferanser, ikke misforstå meg, bare tenkte det kunne være greit å få en liten kontrast til bildet du tegnet av Mac – jeg kjenner meg ikke helt igjen i hverdagen med en ustabil og treg maskin.

Tvert imot føler jeg blodtrykket stige hver gang jeg må inn i Windows, med 763 advarsler for merkelige ting, kontinuerlig kjøring og oppdatering av sikkerhetsprogrammer, fiffige feilmeldinger og annet surr. En godt oppsatt XP-maskin fungerer bra, men en god Mac med siste versjon av OS X ligger langt foran, etter min smak. For eksempel har mye av teknologien som kommer i Vista allerede vært på plass i OS X rimelig lenge.

5888314[/snapback]

QFT.

Har kjørt Windows siden 3.1-dagene, hatt Arch Linux og Gentoo i 3 år og brukte Mac OSX på skolen omtrent hver dag på ungdomsskolen, og til vanlig bruk er det ingenting som slår en Mac etter min mening.

Lenke til kommentar

5888314[/snapback]

En mac funker fint, men en pc funker bedre mener jeg. Advarsler gjoer meg ingenting paa windows, saa lenge de bare krever et trykk for aa fjernes/gjoeres noe med. Verre er det med popupene integrert i OSX, de krever tid aa faa bort. Virker som om musen reagerer daarligere med mac enn med pc.

Hjelper lite at teknologien er der hvis man ikke vet at den er der :p

Lenke til kommentar
Bundy: Hvordan får man så stor e-penis som du har?  :!:  :!:

Jeg og vil ha!!  :p

5888302[/snapback]

Få 5000 innlegg i so4.

Vært tusende innlegg er 10cm.

Så hvis jeg har 5042 inlegg, så har jeg en 50(centimeter) og 42(millimeter) lang e-penis

5888335[/snapback]

Ahhh... da har jeg i såfall innovertiss enda :blush:

Kanskje likegreit ;)

Lenke til kommentar
Ahhh... da har jeg i såfall innovertiss enda  :blush:

Kanskje likegreit  ;)

5888346[/snapback]

Du har E-vagina. Fordi du er jente, derfor går det innover.

5888354[/snapback]

Har lengre e-penis enn Breal til og med. *Stolt* 19cm ftw!

Skremmende egentlig, med tanke paa at jeg ikke akkurat kan vaere her mye i uken :p

Lenke til kommentar

Kanskje likegreit  ;)

5888346[/snapback]

5888354[/snapback]

Da bør jeg kansje slutte å skrive i SO4.. vil ikke ha den største e-vaginaen! :whistle:

5888357[/snapback]

Snart blir du e-tøs. Sånn som Tonio( :p )

Sjekk linken til SO4 i signaturen min, kommer til første innlegget mitt i so4.

Lenke til kommentar

Kanskje likegreit  ;)

5888346[/snapback]

5888354[/snapback]

Da bør jeg kansje slutte å skrive i SO4.. vil ikke ha den største e-vaginaen! :whistle:

5888357[/snapback]

Du skal nok faa slite med aa slaa Tonio :wee:

Lenke til kommentar

Kanskje likegreit  ;)

5888346[/snapback]

5888354[/snapback]

5888357[/snapback]

Du får nok ikke større enn meg. :p
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...