Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*Kjede seg*

5887377[/snapback]

Jeg er her. Fornøyd?

Driver og installerer alt fra himmel og jord etter formateringa...

5887383[/snapback]

Ja. Men du sier aldri noe. *daskepaa*

Grattis cheezkake. Maatte du kjoere ned mange gamle damer og smaa barn.

Lenke til kommentar
Damn.

På den andre charactern min i oblivion har jeg gjort hovedquestet helt fra starten av. nå er det oblivion gates over alt :!:

5887441[/snapback]

Je ne comprends pas un seul mot de ce que tu dis. En fait, je comprens à peu près autant de ta phrase que tu comprends de la mienne. Va dans la section de jeux pour parler de jeux, nous on s'en fiche !

Du snakker gresk

Lenke til kommentar
Damn.

På den andre charactern min i oblivion har jeg gjort hovedquestet helt fra starten av. nå er det oblivion gates over alt :!:

5887441[/snapback]

Je ne comprends pas un seul mot de ce que tu dis. En fait, je comprens à peu près autant de ta phrase que tu comprends de la mienne. Va dans la section de jeux pour parler de jeux, nous on s'en fiche !

Du snakker gresk

5887455[/snapback]

Du snakker fransk. og det er helt gresk for meg.

Lenke til kommentar
Huff. En gang i tiden var det morsomt aa sitte paa nettet. Hvorfor er det ikke det lengre?  Vurderer sterkt aa gaa opp og spille litt foer lunsj.

*Se paa bilder av Linn Christin* :wee:

5887444[/snapback]

Ohmy :p

Oblivion ja... Oblicion gates og jah... ikke helt gresk for meg, men litt tysk kanskje :D

Har en type som sitter med oblivion dag ut og dag inn, slik at jeg må se tv på en liten 20" på gulvet bak sofaen :cry:

Lenke til kommentar
Er stygt redd for at det spillet kan ta opp mye av min tid også, :p

5887487[/snapback]

Tidkrevende er det iallefall... typen har spilt flere timer hver dag siden det kom ut.. han holdt det hemmelig at han begynte på nytt med en ny karakter også.. bra slitsomt for meg som har lyst å spille ett annet spill på 360'en...

Stakkars, kan umulig være bare-bare å ha spillegal dame...

Lenke til kommentar
Damn.

5887441[/snapback]

Du snakker gresk

5887455[/snapback]

5887472[/snapback]

Nettopp. Derfor jeg skrev fransk.

Linn Christin: Hadde ikke gjort meg noe aa ha spillegal dame hvis hun saa ut som deg :innocent:

Da stakk jeg opp paa rommet for aa spille. Skal skyte litt tyskere og italienere :wee:

Lenke til kommentar
Damn.

5887441[/snapback]

Du snakker gresk

5887455[/snapback]

5887472[/snapback]

Linn Christin: Hadde ikke gjort meg noe aa ha spillegal dame hvis hun saa ut som deg :innocent:

Da stakk jeg opp paa rommet for aa spille. Skal skyte litt tyskere og italienere :wee:

5887570[/snapback]

Kan se det for meg.

Mann: Kom og legg deg da!

Linn Christin: Nei, bare 10 minutt til!

Mann: øøååeee.

Lenke til kommentar
Damn.

5887441[/snapback]

Du snakker gresk

5887455[/snapback]

5887472[/snapback]

5887570[/snapback]

Kan se det for meg.

Mann: Kom og legg deg da!

Linn Christin: Nei, bare 10 minutt til!

Mann: øøååeee.

5887593[/snapback]

Hehe, det er faktisk slik det kan være av og til... :innocent: Hver helg finner jeg typen min besvimt på soverommet, med lyset på og greier, fordi jeg "Bare skulle spille i 10 min til" ...

Men det verste for han er vel at han må dele xboxen med noen... Vi har flere ganger spøkt med at vi burde hatt en hver :p

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
JoachimR, hva er det du har røyket? :p

5886810[/snapback]

Gamle sure gymsokker. Det gjorde jeg i går, gud dæven for en hodepine.

:tease:

5887550[/snapback]

Unnskyld meg, jeg var jo nesten på grensen til poetisk.

5887649[/snapback]

Ja, grensen mellom klin sprø og poet er veldig liten. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...