Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Hadde en mindre trivelig opplevelse her i dag på jobb.

Var en som hadde fått et illebefinnende og trengte hjelp, tror han hadde fått slag eller noe slikt. Måtte ringe sykehuset og få de til å sende en ambulanse for å hente han opp. De sendte en ambulanse og hadde vist også kontakte politiet.

Hadde problemer med tale, men var sånn rimelig "klar" i hode heldigvis.

Måtte ta meg en pause etter det der..få hodet mitt klart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde en mindre trivelig opplevelse her i dag på jobb.

Var en som hadde fått et illebefinnende og trengte hjelp, tror han hadde fått slag eller noe slikt. Måtte ringe sykehuset og få de til å sende en ambulanse for å hente han opp. De sendte en ambulanse og hadde vist også kontakte politiet.

Hadde problemer med tale, men var sånn rimelig "klar" i hode heldigvis.

Måtte ta meg en pause etter det der..få hodet mitt klart.

ojsann. sånt er skremmende!Bra at du taklet situasjonen mens den foregikk da!

 

 

prøvde å bysse lalle i stad men fikk ikke sove, så håpet på å finne noen kjedelige innlegg å lese her så jeg skulle bli trøtt. tviler på at det funker...

Lenke til kommentar

fy søren, nå trodde jeg at jeg skulle dø! Her sitter jeg i kjelleren, det er et vindu like ovenfor meg. Plutselig hører jeg at det banker og krafser på vinduet. Jeg ser opp og der ser jeg at det står en grevling og presser snuten mot vinduet. Fy steike min mormor hvor redd jeg ble! Det som fòr igjennom hodet mitt akkurat da var at den sikkert klarte å krafse seg igjennom veggen og at den kom til å bite benet av meg. (dum tanke, men det tenkte jeg akkurat da)

Herregud, jeg skjelver enda!

Lenke til kommentar
fy søren, nå trodde jeg at jeg skulle dø! Her sitter jeg i kjelleren, det er et vindu like ovenfor meg. Plutselig hører jeg at det banker og krafser på vinduet. Jeg ser opp og der ser jeg at det står en grevling og presser snuten mot vinduet. Fy steike min mormor hvor redd jeg ble! Det som fòr igjennom hodet mitt akkurat da var at den sikkert klarte å krafse seg igjennom veggen og at den kom til å bite benet av meg. (dum tanke, men det tenkte jeg akkurat da)

Herregud, jeg skjelver enda!

Damn. Grevlinger er ekle!

 

Fyr opp traktoren og spinn rundinger over den!

Lenke til kommentar
Korfor kunne det ikke være grevlinger som prøvde på noe lignende hos meg?  :devil:

Holdte på å lage grevlingmos av to stykker her om dagen.. Tror det er slik grevlingkoloni nedi veien her eller noe... stakkars bilhjul. Er begrensa antall grevlinger de tåler.. :D

Uff, satt colaen i vranga nå. :lol:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...