Dorian Gray Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Stefan says: God dammit SO4 sucks balls. God says: I know, my son, I will smite them. Stefan says: Cool. Are we still on for poker? God says: Hell yes. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) jeg vet at du heter Vetle, Zeromac, fordi du har sagt det sikkert 17 ganger i SO4 EDIT: der sa cre8tive det... 5884276[/snapback] Okey, da så. EDIT: Men jeg gidder ikke sitte å ergre meg over at du poster logger som du har funnet på selv, cre8ive. Kan ikke vi alle slutte med denne krangelen og heller snakke om noe annet ? Endret 7. april 2006 av Zeromac Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Jeg går nå. Blir borte i en uke. Elske dere alle! Faen, jeg burde ha printet et bilde av Linn, så har jeg noe å se frem til, til jeg kommer hjem. *moseklemmer* hade Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Asså. Kan godt bli kjent som tungemennesket (: ..Skal vi se.. Jo, det var ca. i 1997 at vi lagde kallenavn på hverandre. btw: på turbildet av deg på rpp, linn christin , så hadde du rare klær :/ eier du ikke et snev av motesans? 5884252[/snapback] Du så ut som en 12 år gammel thaihore på ditt. Tilfeldig? Lenke til kommentar
cre8ive Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Asså. Kan godt bli kjent som tungemennesket (: ..Skal vi se.. Jo, det var ca. i 1997 at vi lagde kallenavn på hverandre. btw: på turbildet av deg på rpp, linn christin , så hadde du rare klær :/ eier du ikke et snev av motesans? 5884252[/snapback] Bildet ble vel ikke akkurat postet i mote-tråden, ble den vel? Du er artig :!: Så du er på med høy-hælte sko og finklær når du beveger deg ut i skog og mark? :!: 5884283[/snapback] Nei, men har en mistanke om at du bruker samme jakke til vanlig også? ^^ Lenke til kommentar
Eline Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Og eline har fått igjen på skatten! Morosamt! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Asså. Kan godt bli kjent som tungemennesket (: ..Skal vi se.. Jo, det var ca. i 1997 at vi lagde kallenavn på hverandre. btw: på turbildet av deg på rpp, linn christin , så hadde du rare klær :/ eier du ikke et snev av motesans? 5884252[/snapback] Du så ut som en 12 år gammel thaihore på ditt. Tilfeldig? 5884296[/snapback] Second that. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Asså. Kan godt bli kjent som tungemennesket (: ..Skal vi se.. Jo, det var ca. i 1997 at vi lagde kallenavn på hverandre. btw: på turbildet av deg på rpp, linn christin , så hadde du rare klær :/ eier du ikke et snev av motesans? 5884252[/snapback] Du så ut som en 12 år gammel thaihore på ditt. Tilfeldig? 5884296[/snapback] Den fortjener en high five. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Asså. Kan godt bli kjent som tungemennesket (: ..Skal vi se.. Jo, det var ca. i 1997 at vi lagde kallenavn på hverandre. btw: på turbildet av deg på rpp, linn christin , så hadde du rare klær :/ eier du ikke et snev av motesans? 5884252[/snapback] Bildet ble vel ikke akkurat postet i mote-tråden, ble den vel? Du er artig :!: Så du er på med høy-hælte sko og finklær når du beveger deg ut i skog og mark? :!: 5884283[/snapback] Nei, men har en mistanke om at du bruker samme jakke til vanlig også? ^^ 5884300[/snapback] Den jakka er litt varm til å brukes til vanlig. Noen av oss (spesielt hunde-eiere) har til vane å bevege seg utendørs også vinterstid. Du burde prøve det du også, kanskje bitterheten slipper taket for en liten stund Lenke til kommentar
neb Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Og eline har fått igjen på skatten! Morosamt! 5884304[/snapback] Me to! 4300,- Sånnt kommer godt med til sommerferien Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Stefan says: God dammit SO4 sucks balls. God says: I know, my son, I will smite them. Stefan says: Cool. Are we still on for poker? God says: Hell yes. 5884290[/snapback] Han ville ikke spille poker med meg Så vi spillte et par runder cs. Litt kjedelig iogmed at han er "godlike" Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Oh my. Boooring. *Trøstespise pølser* Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 *Venter spent på cre8ive innlegg* Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Den jakka er litt varm til å brukes til vanlig. Noen av oss (spesielt hunde-eiere) har til vane å bevege seg utendørs også vinterstid. Du burde prøve det du også, kanskje bitterheten slipper taket for en liten stund 5884312[/snapback] Det DER var dagens klokeste ord. Lenke til kommentar
cre8ive Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Ya, thaihore FTW Synes Linn Christine ser ut som en helt ordinær jente, jeg. Har egentlig aldri sagt hun var stygg, men dere så vel på den oppfunnede loggen^^ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Han ville ikke spille poker med meg Så vi spillte et par runder cs. Litt kjedelig iogmed at han er "godlike" 5884317[/snapback] Gud camper. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Den jakka er litt varm til å brukes til vanlig. Noen av oss (spesielt hunde-eiere) har til vane å bevege seg utendørs også vinterstid. Du burde prøve det du også, kanskje bitterheten slipper taket for en liten stund 5884312[/snapback] Det DER var dagens klokeste ord. 5884322[/snapback] ah crap. så jeg er second best IGJEN? Edit: Sant det steffy Endret 7. april 2006 av Shikaru Lenke til kommentar
Eline Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Og eline har fått igjen på skatten! Morosamt! 5884304[/snapback] Me to! 4300,- Sånnt kommer godt med til sommerferien 5884316[/snapback] Hehe, neppe om jeg fikk så mye, men, men.. Alle monner drar sa musa, og pissa i havet! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Ya, thaihore FTW Synes Linn Christine ser ut som en helt ordinær jente, jeg. Har egentlig aldri sagt hun var stygg, men dere så vel på den oppfunnede loggen^^ 5884327[/snapback] Jo, du sa at det nærbildet var stygt. Men jeg gidder ikke krangle med en "12 år gammel thaihore" *spille gta* Lenke til kommentar
cre8ive Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Vetle, du sier at jeg får vondt inni meg av dette her, på msn? *host* kan ikke akkurat si meg enig. Har et sterkt ytterskall og en überphet tunge jeg kan beskytte meg med^^ Så, so long with: Håkonsen | <3 sier: Du synes det er gøy.... men innerst inne synes du det er trist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg