Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha! En fra skolen min ringte nå. Sa at jeg hadde tatt dama hans og greier :!: :!: Bare tull da selvsagt! Han er en pakistaner, snakker derfor litt gebrokkent norsk. Sverget på koranen at han skulle knuse meg++.

Ble litt svett der ja :D

Lenke til kommentar
Jeg er digg.com digg.

5883560[/snapback]

sry Linn Christin var diggere. eod :phu er ikke 14 heller. noe som er ett +

5883570[/snapback]

*kniz* :roll:

5883591[/snapback]

altså jeg går ikke på jenter under 16. det er nekt. til og med de som er under 18 er litt bopbop, men går " :) "

Lenke til kommentar
Haha! En fra skolen min ringte nå. Sa at jeg hadde tatt dama hans og greier :!:  :!:  Bare tull da selvsagt! Han er en pakistaner, snakker derfor litt gebrokkent norsk. Sverget på koranen at han skulle knuse meg++.

Ble litt svett der ja :D

5883574[/snapback]

Minner meg om noe jeg var borti da jeg var 16 år gammel. Hver natt rundt klokken 3 fikk jeg en telefon fra ei godt voksen dame som mente jeg hadde stjålet x mannen hennes. Sitt der i miniskjørtet ditt å flir du di hore :!:

Jeg hadde aldri tatt xmannen hennes, men hu ringte feil nr og syntes sikkert det var litt rart at ei ungjente svarte på den tiden av døgnet

Det pågikk i flere uker før jeg måtte gå til politiet.. ble jo litt redd da hu sa " æ veit korr du bor" og greier... Sønnen hennes skulle komme å "ta" meg :D

Lenke til kommentar
Linn Christin er deilig.

edit: og der stakk hu. _HEHE_

altså, diskusjon ppl :p jeg kjeder meg

5883532[/snapback]

5883556[/snapback]

Linn Christin er über-deilig. En av de soeteste jentene jeg har sett.

Ellers har jeg det bare bra. Kjeder meg

5883616[/snapback]

kjeder meg, selv. menneh. Jeg skal på fest som starter kl 20, dvs jeg må ta tog kl19. Men så må jeg dusje og kjøpe øl. Jeg har ikke hatt tid til å sove, og sove vil jeg noe så inni ***** :( Irish coffee, much?

Lenke til kommentar
Jeg er digg.com digg.

5883560[/snapback]

sry Linn Christin var diggere. eod :phu er ikke 14 heller. noe som er ett +

5883570[/snapback]

*kniz* :roll:

5883591[/snapback]

Jeg har ingenting mot jenter paa fjorten. :innocent:

5883624[/snapback]

Du liker små kropper og små hender? Får tissen til og virke større, HE_HE.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...