Hotvedt Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 4999poster fra Bundy.. Oh, the spenning! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Bundy. Svar på denne. ;-----D Lenke til kommentar
............... Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Ingen andre her som syns det var litt synd med tap i dag da? 5880353[/snapback] Jo, en litte grann... Det som er så utrolig søren-klype er at de scorte så sent! Argh! 5880366[/snapback] mmm, veit.. Da var det nok noen som ropte noen fine ord kanskje ikke helt positivt... Lenke til kommentar
Seether Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Drit. Far sier nei til TG pga av dårlig planlegning. Dårlig planlegning? Nå har jeg jo nesten billett og greier. Og jeg bestemte meg for at jeg kanskje skulle i dag! 5880404[/snapback] Typisk. Foreldre skjønner bare ikke hva ordet spontant innebærerer. *trøste* skal ikke på TG jeg heller. Du får heller ta turen her. Så lager vi lan for alle oss som ikke er med på TG Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Neste person som poster og begynner på Bu har liten tiss Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hadde endelig en artig naturfagstime. Vi skulle alle få lov til å finne ut hvilken blodtype vi hadde. Stakk meg et par ganger jah..hihi..ble en blodig time Det aller beste var at samtlige av guttene i klassen blånektet å stikke seg i fingeren for å få blodet ut. "AAhhh jeg nekter, jeg kommer til å besvime" osv Synne i klassen min derimot stakk seg ca 15 ganger i samme fingeren uten problem Vat en annen fyr i en annen klasse som besvimte og måtte sy et par sting i bakhodet. 5880331[/snapback] Hahaha, for noen pingler! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Hadde endelig en artig naturfagstime. Vi skulle alle få lov til å finne ut hvilken blodtype vi hadde. Stakk meg et par ganger jah..hihi..ble en blodig time Det aller beste var at samtlige av guttene i klassen blånektet å stikke seg i fingeren for å få blodet ut. "AAhhh jeg nekter, jeg kommer til å besvime" osv Synne i klassen min derimot stakk seg ca 15 ganger i samme fingeren uten problem Vat en annen fyr i en annen klasse som besvimte og måtte sy et par sting i bakhodet. hihi.. minner meg om en historie fra da pappa var i millitæret... den største, sterkeste, raskeste osv.. altså den "beste" var den eneste som besvimte da de fikk sprøyte x] Endret 6. april 2006 av espennyh Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Jeg stakk meg heller ikke i naturfagstimen. Jeg er hos legene HVER mandag og tar blodprøver hver gang. Dog forskjellige typer annenhver uke eller noe. Ikke f. om jeg stikker meg med et en nål i fingeren. Sykesøsteren får under tvil sette den greien inn i armen min og tappe ut, men å stikke seg selv er noe helt annet. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Innlegg nummer 5K Det er greit. 5880397[/snapback] Da er jeg med på rånetur. Til ære for fondus, som var medlem her på Hw.no. Endret 6. april 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Applaus til sprøytenarkomane? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Jeg tar 20 blodprøver + 3 vaksiner 3 ganger daglig Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 PANG! Jeg tar en lite pause nå. Kommer kanskje tilbake senere. 5863389[/snapback] Ja, jeg tok en pause. Jaja. En del personer her skal ha tusen takk for at jeg ikke fikk lagt meg ista, jeg gleder meg herved enda mer til de 13.5 timene jeg skal på jobb i mårra . God natt, og god ferie til et par av dere. 5863507[/snapback] Jo, takk. Du får ha en god natt da. Blir dødt uten han her... *savne* 5863932[/snapback] Glad jeg er tilbake. Endelig snakke med normale folk igjen. Hils mr. Skogli fra alle forumtrollene her 5868938[/snapback] Takk, takk. Ey, Skogli, din banfaen! Jeg er ikke banned! 5869288[/snapback] Ikke heller... lenger... http://www.ubegrenset.com/Ikke lenge til Skogli 5880050[/snapback] Nei, klokken har passert 22:50 og her er jeg. Og på inlegg 5k klarte Bundy å drite ut quoten. Meget bra gjort. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Innlegg nummer 5KDet er greit. 5880397[/snapback] Da er jeg med på rånetur. Til ære for fondus, som var medlem her på Hw.no. 5880473[/snapback] ...Og rip Rxj0n Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Demme er muligens litt på kanten; Vår alles kjære russejente Vibeke.. Istedet for Rocco og russen, har vi nå "Random og Vibeke" Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Bundy. Svar på denne. ;-----D 5880431[/snapback] Javel. Neste person som poster og begynner på Bu har liten tiss 5880443[/snapback] Vet du hva? Du er bare misunnelig. Tøs. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Hadde endelig en artig naturfagstime. Vi skulle alle få lov til å finne ut hvilken blodtype vi hadde. Stakk meg et par ganger jah..hihi..ble en blodig time Det aller beste var at samtlige av guttene i klassen blånektet å stikke seg i fingeren for å få blodet ut. "AAhhh jeg nekter, jeg kommer til å besvime" osv Synne i klassen min derimot stakk seg ca 15 ganger i samme fingeren uten problem Vat en annen fyr i en annen klasse som besvimte og måtte sy et par sting i bakhodet. 5880331[/snapback] Hahaha, for noen pingler! 5880444[/snapback] Jah, ikke sant. haha. Fanagutter (neida ) Edit: Grattis Bundy. Setter på en sang til ære for deg. Bundy - Animal Alpha Endret 6. april 2006 av Seether Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Nå legger jeg meg. Det med quoten kan alle gjøre.. Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Demme er muligens litt på kanten; Vår alles kjære russejente Vibeke.. Istedet for Rocco og russen, har vi nå "Random og Vibeke" 5880485[/snapback] You is teh old. Har du forresten fått tillatelse fra henne til å poste bildet her? Me think not. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Huff, en time til natturneringen i innebandy på skolen starter, finalen spilles klokka kvart over 8 I tillegg har jeg gym klokka halv 9 Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Demme er muligens litt på kanten; Vår alles kjære russejente Vibeke.. Istedet for Rocco og russen, har vi nå "Random og Vibeke" 5880485[/snapback] LOL Bundy. Svar på denne. ;-----D 5880431[/snapback] Javel. Neste person som poster og begynner på Bu har liten tiss 5880443[/snapback] Vet du hva? Du er bare misunnelig. Tøs. 5880488[/snapback] Det er veldig lite å være misunnelig på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg