Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde endelig en artig naturfagstime. Vi skulle alle få lov til å finne ut hvilken blodtype vi hadde. Stakk meg et par ganger jah..hihi..ble en blodig time :D

Det aller beste var at samtlige av guttene i klassen blånektet å stikke seg i fingeren for å få blodet ut. "AAhhh jeg nekter, jeg kommer til å besvime" osv :p

Synne i klassen min derimot stakk seg ca 15 ganger i samme fingeren uten problem :ermm: Vat en annen fyr i en annen klasse som besvimte og måtte sy et par sting i bakhodet.

Lenke til kommentar
Hadde endelig en artig naturfagstime. Vi skulle alle få lov til å finne ut hvilken blodtype vi hadde. Stakk meg et par ganger jah..hihi..ble en blodig time :D

Det aller beste var at samtlige av guttene i klassen blånektet å stikke seg i fingeren for å få blodet ut. "AAhhh jeg nekter, jeg kommer til å besvime" osv  :p

Synne i klassen min derimot stakk seg ca 15 ganger i samme fingeren uten problem  :ermm:  Vat en annen fyr i en annen klasse som besvimte og måtte sy et par sting i bakhodet.

5880331[/snapback]

Hehe minner meg om en i vår klasse. Han blånektet på at han skulle stikke denne nåla i fingern, så stakkaren knuser til seg selv i nesa. Det var nok av blod å ta av, men han fikk ikke så mye på objektglasset

Lenke til kommentar

Den dagen jeg får 5000 innlegg her , henger jeg meg. Fortsatt noen måneder igjen tenker jeg.. Satser på at so5 dukker opp innen den tid.

edit: åh, hadde ikke mer nei. Ingen fare :p Et par år til detta

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar
damn, lsk tapte:( enda kjedeligere når han som scorte for fck het Pimpong :p haha

5880320[/snapback]

Var han kineser? Hva kalte du deg? O.B Rød?

-5

Lurer på om jeg må skrive noe meningsfylt i mitt inlegg snart.

5880333[/snapback]

veit ikkke jeg. Men føler det var litt flaks for han. Innbytter og greier, uff.. Ingen andre her som syns det var litt synd med tap i dag da? :hmm:

Lenke til kommentar
damn, lsk tapte:( enda kjedeligere når han som scorte for fck het Pimpong :p haha

5880320[/snapback]

Var han kineser? Hva kalte du deg? O.B Rød?

-5

Lurer på om jeg må skrive noe meningsfylt i mitt inlegg snart.

5880333[/snapback]

veit ikkke jeg. Men føler det var litt flaks for han. Innbytter og greier, uff.. Ingen andre her som syns det var litt synd med tap i dag da? :hmm:

5880353[/snapback]

Egentlig ikke. Har bare godt av å bli satt på plass.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...