Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alle er det... :(

Ja, det virker som det er det. Det virker som at de fleste dømmer JoackimR bare fordi han bor i Bærum, har mer penger enn mange andre, og skriver og snakker som en som er derfra.

Her dømmes det ikke ut ifra hvor en bor hen eller hvor mange penger en har, men hvordan en oppfører seg på forumet. Og det er nok det som er kjernen spør du meg, ikke bosted og økonomi.

Lenke til kommentar

Hmm. Kan jo være derfor? At siden folk vet at han er rik osv, så oppfører han seg på den måten. Er ikke sikkert at han er sånn i virkeligheten?

 

Men virkeligheten på forumet, er virkeligheten på forumet, og i den virkeligheten kan han være litt blære av og til...

 

Likevel syns jeg han virker som en fet person, selv om jeg er totalt uenig i han i en del ting, som politikk og sånt.

Lenke til kommentar

Ser ikke vitsen i å "mobbe" JoachimR..

Av og til kan han oppføre seg litt merkelig.. Men kan ikke alle det ?

Uansett synes jeg de fleste begynner å gå litt langt tilogmed en viss mod *kremt* :roll:

 

(Jeg kjenner han ikke i virkeligheten.. Og det over er såklart basert på det jeg har lest på forumet)

Lenke til kommentar

Jeg har ingenting imot JoachimR jeg. Selvom han kan komme med litt rare ting innimellom.. :green:

Jeg syntes ikke han oppfører seg generelt noe annerledes enn oss andre.

Og som m3tro89 sier så begynner det egentlig å gå litt langt.

 

Men jeg har ikke vært her i OT-delen _så_ lenge så det er sikkert mye jeg ikke har fått med meg.

 

Men men..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...