Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har heldags i samfunnsøkonomi i morgen, forberedelsen dreier seg om markedstilpasning og virkninger på norsk økonomi. Wee, det gir meg "bare" ni kapitler å lese på og 19 grafer å få inn på et notatark. Bruker skriftstørrelse 8, må sikkert sitte med lupe i morgen for å lese av grafene  :p

5877418[/snapback]

jeg har engelsk eksamen :thumbup:

5877582[/snapback]

Det er jo ikke samme sak, i engelsk skal du være utrolig dårlig for å få under fire.

Lenke til kommentar

Jaja nå er det oppklart. På den tiden jesus gikk på vannet var det is der. Applaus til mannen som fant ut det

edit: lydkortet gikk til helvete i går. I dag funker det plutselig igjen. *Do the limbo dance*

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar
Har heldags i samfunnsøkonomi i morgen, forberedelsen dreier seg om markedstilpasning og virkninger på norsk økonomi. Wee, det gir meg "bare" ni kapitler å lese på og 19 grafer å få inn på et notatark. Bruker skriftstørrelse 8, må sikkert sitte med lupe i morgen for å lese av grafene  :p

5877418[/snapback]

jeg har engelsk eksamen :thumbup:

5877582[/snapback]

Det er jo ikke samme sak, i engelsk skal du være utrolig dårlig for å få under fire.

5877624[/snapback]

Spørs hvordan læreren vurderer. Aldri fått bedre enn 4 på stil.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Jaja nå er det oppklart. På den tiden jesus gikk på vannet var det is der. Applaus til mannen som fant ut det

5877647[/snapback]

... Fy faen, det var jævlig bra sagt! :!:

Lenke til kommentar
Da kan jeg fortelle dere hva en liten 9ende klassing har til lekse.

Tegne en kostholdsirkel på et a4ark.

Livet er herlecht!

5877438[/snapback]

En på grunnkurs MK (forenklet versjon):

Ingenting.

5877450[/snapback]

En på VK1, MK - Ingenting.

Lenke til kommentar

hva med å skrive med størrelse 6 og lese med microskop?

Lenke til kommentar
Wow, jeg er høyrehendt, men men best med forsiktig ting med venstre handa. Som feks ta floker i håret emd venstre. Skru små tingmed venstre.

Rart..

5877811[/snapback]

Kanskje du er venstrehendt? men liker best å skrive med høyre. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...