Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da anbefaller jeg deg å se på hva du skal bruke den til og kryssreferere det med hva som er av maskinvare på disse to maskinene. Så plukker du rett og slett den som støtter det best.

Hvis begge støtter det du skal drive med bra foreslår jeg den billigste. Hvis det er stønad fra "Mamma og pappa, jeg trenger noe"-fondet som betaler, så gå for det dyreste :)

Lenke til kommentar
skal du bruke windows xp kjøper du ikke mac. folk som kjøper mac kjøper jo det for å slippe windows

5876047[/snapback]

Joda, jeg vil slippe unna Windows, men det er programmer og spill som bare finnes til Windows som jeg vil ha :)

Da anbefaller jeg deg å se på hva du skal bruke den til og kryssreferere det med hva som er av maskinvare på disse to maskinene. Så plukker du rett og slett den som støtter det best.

Hvis begge støtter det du skal drive med bra foreslår jeg den billigste. Hvis det er stønad fra "Mamma og pappa, jeg trenger noe"-fondet som betaler, så gå for det dyreste :)

5876050[/snapback]

Det er Mamma og Pappa fondet som går ja :p

Det er bare det at Macen har dobbelkjerne, og siden jeg ripper masse film så hadde dette vært bra. På den andre siden har Aceren mer ram og HDD plass, samt en kjappere CPU :hmm:

Jeg trenger jo også god batterikapasitet... Fuk!

Lenke til kommentar
...og med det var SAS enda et skritt nærmere konkurs. :w00t:

5876058[/snapback]

Jeg håper der råtner og brenner lagt inn i helvette. Dette er noe staten må komme inn å styre og få disse folkene tilbake på jobb og få avbryte denne fans streiken.

"Ifølge nrk.no er det 28.000 passasjerer som har bestilt billetter med SAS Braathens i dag. Fra i morgen til 17. april - 2. påskedag - har 189.500 personer bestilt flytur med SAS Braathens. "

189500pers for fan! Og alle disse menneskene blir rammet av dette på en eller annen måte, det er fan steike meg helt forpult utrolig at noe slikt er lov til å legge en slik forhandling rett før en høytid som påske der så mange _skal_ reise rundt om i verden.

Lenke til kommentar

seriøst. kommer på skolen idag og de 2 første timene er nyere historie. jeg har ikke gjort leksa. Så kommer lærern og sier "jupp, da var det åpen bok prøve" og gir oss spørsmål som svaret til ligger i arbeidsboka som vi fikk beskjed om å legge vekk. GG

Lærer crits MrLeftfield 2500dmg with backstab.

MrLeftfield dies.

Lenke til kommentar

189500pers for fan! det er fan steike meg helt forpult utrolig

5876073[/snapback]

sier ikke nettiketten noe om unødvendig banning?

5876082[/snapback]

Han er fra nord. Da er det lov.

Nå skal jeg skrive et "refleksjonnotat" der jeg skal drøfte og snakke med meg selv om hva jeg syns om det ferdige produktet jeg har laget over to sier. Selve produktet var kortere.

Lenke til kommentar
...og med det var SAS enda et skritt nærmere konkurs. :w00t:

5876058[/snapback]

Jeg håper der råtner og brenner lagt inn i helvette. Dette er noe staten må komme inn å styre og få disse folkene tilbake på jobb og få avbryte denne fans streiken.

-Det er beklagelig at det blir streik hos en gruppe som har over 400.000 kroner i året i lønn og tjener 25 prosent mer enn kolleger i konkurrerende selskaper, sa Jansen til TV 2 Nyhetene.

Fantastisk. Forbannede idioter som ikke forstår at det ikke er snakk om 2.000 mer i lønn i året -- men om de i det hele tatt faktisk har en jobb å gå til. For en fantastisk gjeng. Vurderer å kaste sølvkortet mitt, hadde det bare ikke vært for at det er nyttig hos andre Star Alliance-selskaper (de med vett i hodet).

Lenke til kommentar
skal du bruke windows xp kjøper du ikke mac. folk som kjøper mac kjøper jo det for å slippe windows

5876047[/snapback]

Joda, jeg vil slippe unna Windows, men det er programmer og spill som bare finnes til Windows som jeg vil ha :)

5876065[/snapback]

Da skaffer du deg PC med både windows og Mac. ;)

Lenke til kommentar

5876047[/snapback]

5876065[/snapback]

Da skaffer du deg PC med både windows og Mac. ;)

5876192[/snapback]

Eller en Macbook Pro med Windows og Mac ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...