Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gud så kjedelig med engelsktentamen.. Skal nå skrive stil med tittelen "my biggest challenge"! Litt av en tiendeklasseoppgave.. Hadde norsk sakprosa på mandag og ny norsktentamen i morra hvor skjønnlitteratur regjerer. SNORK! Meeeen, ikke nok med det! Til uka blir @#%& mattetentamen... Og snart blir det prøveeksamen og så den virkelig eksamen.. Jeg dør!

Lenke til kommentar

Ikke verst... På vei til jobb eller noe sånt?

Snart ferdig med skriveoppgava, den siste oppgaven i tentamenen. Da skal jeg hjem å spille gode gamle Serious Sam og etterpå hente en 14" reiseTV med VHS-spiller som jeg fikk av bestekameraten min! :) Det eneste problemet var at den noen ganger har litt problemer med å starte, men heck, det er jo bedre enn ingenting!

Noen som forresten har tips til hvordan jeg skal overtale modern til å gi meg lov til å montere opp "salongbordet" fra IKEA? Hu sier jeg skal gjøre det etter påske (er hos fatters i påsken) og vil at det skal se helt ryddig ut iallfall pga. at vi nettopp (3 uker siden) har flyttet inn i nytt hus. Men jeg vil ha bordet opp! :p Kaxås heter det forresten, egentlig et TV-bord men det er digg som vanlig bord også..

Lenke til kommentar

Da kjører du pumpehagle-style da.. :) Eller så har jeg en MYE bedre idè!

Ta et engangskamera med blitz, demonter det, kutt av + og - ledningene til blitzen og koble de på en metallplate som leder strøm godt.. Resten trenger jeg vel ikke si.. (Og gjør du virkelig det her, så har jeg INGEN skyld :innocent: )

Lenke til kommentar

Tentamen er morsomt. Det som er enda morsommere er at jeg sitter alene på en gammel windows pc, siden de ikke hadde nok berbare til alle.

Noen som trodde at "Backstreet boys" var ut? 5. klassingene i rommet vedsiden av, har spilt klassikerene deres nonstop i 2t nå :fun: Lurer på hvor f**n læreren deres er...

Lenke til kommentar
Da kjører du pumpehagle-style da.. :) Eller så har jeg en MYE bedre idè!

Ta et engangskamera med blitz, demonter det, kutt av + og - ledningene til blitzen og koble de på en metallplate som leder strøm godt.. Resten trenger jeg vel ikke si.. (Og gjør du virkelig det her, så har jeg INGEN skyld  :innocent: )

5870978[/snapback]

Jeg satser på pumphagla... :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...