Herr Brun Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Nettopp blitt ferdig med mitt eget, saa det har jeg nok ingen planer om. Beklager soetnos. 5868864[/snapback] Den er grei du. Syns du foresten at jeg skal skifte nick? Tror jeg skifter til PetterPuz eller noe... 5868882[/snapback] Hoertes ut som en god idé NEI! NEI! NEI!NEI! NEI! NEI!NEI! NEI! NEI!NEI! NEI! NEI!NEI! NEI! NEI!NEI! NEI! NEI!NEI! NEI! NEI!NEI! NEI! NEI!NEI! NEI! NEI!NEI! NEI! NEI!NEI! NEI! NEI!NEI! NEI! NEI!NEI! NEI! NEI!NEI! NEI! NEI!NEI! NEI! NEI!NEI! NEI! NEI!NEI! NEI! NEI!NEI! NEI! NEI!NEI! NEI! NEI!NEI! NEI! NEI!NEI! NEI! NEI!NEI! NEI! NEI!NEI! NEI! NEI!NEI! NEI! NEI!NEI! NEI! NEI!NEI! NEI! NEI!NEI! NEI! NEI!NEI! NEI! NEI!NEI! NEI! NEI!NEI! NEI! NEI!NEI! NEI! NEI!NEI! NEI! NEI!NEI! NEI! NEI!NEI! NEI! NEI!NEI! NEI! NEI!NEI! NEI! NEI!NEI! NEI! NEI!NEI! NEI! NEI!NEI! NEI! NEI!NEI! NEI! NEI!NEI! NEI! NEI!NEI! NEI! NEI!NEI! NEI! NEI!NEI! NEI! NEI!NEI! NEI! NEI!NEI! NEI! NEI!NEI! NEI! NEI!NEI! NEI! NEI!NEI! NEI! NEI!NEI! NEI! NEI! DUMT SPOERSMAAL! DUMT SPOERSMAAL! DUMT SPOERSMAAL! DUMT SPOERSMAAL! DUMT SPOERSMAAL! DUMT SPOERSMAAL! DUMT SPOERSMAAL! DUMT SPOERSMAAL! DUMT SPOERSMAAL! DUMT SPOERSMAAL! DUMT SPOERSMAAL! DUMT SPOERSMAAL! DUMT SPOERSMAAL! DUMT SPOERSMAAL! DUMT SPOERSMAAL! DUMT SPOERSMAAL! DUMT SPOERSMAAL! DUMT SPOERSMAAL! DUMT SPOERSMAAL! DUMT SPOERSMAAL! DUMT SPOERSMAAL! DUMT SPOERSMAAL! DUMT SPOERSMAAL! DUMT SPOERSMAAL! DUMT SPOERSMAAL! DUMT SPOERSMAAL! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Heisann, vi vet alle at Skogli er bannet herfra. ( ) jeg prater med stakkaren på msn, og jeg skal hilse alle sammen fra Skogli! Skogli sier:Si at jeg er glad i dem, savner dem simmsykt. Ikke for mye grisprat mens jeg er borte. ______ Tomat-Ulf: Jeg stemmer for bytting av nick . Endret 4. april 2006 av Zeromac Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Er det noen som slår meg i håndbak uten å ville det, da er de seriøst svakere enn svakest! 5868862[/snapback] Haha, det kunne jeg finni på og gjort. skjønner ikke hvorfor jeg suger så i håndbak. Benker jo mer enn de som ikke benker, men tar jeg dem fordet? Svaret er NEI! Endret 4. april 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Usj. Ser for meg en gjeng svette nerder bruke hw-skjorta på femte dagen. 5868890[/snapback] Hvorfor det? Lenke til kommentar
quakie Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Morsomme diskusjoner her i dag. Jeg har visst gaatt glipp av ting. Hva kan jeg finne paa utpaa kvelden? 5868841[/snapback] Vet ikke jeg.. Gå i demonstrasjonstog sammen med de andre studentene i Frankrike kanskje? 5868851[/snapback] De er idioter hele gjengen (her nede). Driver bare paa med dusteting, streiker fordi de ikke vil dra paa skole osv. Folk paa min alder er ikke serioese, og folk som er eldre enn der er andre steder enn her. Er ikke universitet her. Men skolen min er fortsatt blokkert, saa jeg slipper i alle fall skole resten av uka. 5868878[/snapback] Akk ja.. Hadde det bare vært sånn her i Norge Heisann, vi vet alle at Skogli er bannet herfra. ( cry.gif ) Hvorfor? Endret 4. april 2006 av quakie Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hm, skal jeg kanskje stikke en tur innom TG tro? 5868894[/snapback] Ha på deg kyskhetsbelte. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Heisann, vi vet alle at Skogli er bannet herfra. ( ) jeg prater med stakkaren på msn, og jeg skal hilse alle sammen fra Skogli! ______ Tomat-Ulf: Jeg stemmer for bytting av nick . 5868903[/snapback] hils tilbake fra meg spessielt Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Heisann, vi vet alle at Skogli er bannet herfra. ( ) jeg prater med stakkaren på msn, og jeg skal hilse alle sammen fra Skogli! ______ Tomat-Ulf: Jeg stemmer for bytting av nick . 5868903[/snapback] Hvorfor er han bannet? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hils mr. Skogli fra alle forumtrollene her Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Er det noen som slår meg i håndbak uten å ville det, da er de seriøst svakere enn svakest! 5868862[/snapback] Haha, det kunne jeg finni på og gjort. skjønner ikke hvorfor jeg suger så i håndbak. Benker jo mer enn de som ikke benker, men tar jeg dem fordet? Svaret er NEI! 5868904[/snapback] Alle hadde tatt meg lettere enn de kan si kake! Har liksom aldri brydd meg med å trene skikkelig, vet ikke hvorfor jeg er blitt sånn, nå derimot har jeg planer om å begynne, men er kanskje ikke så lurt å prioritere før jeg er blitt 1.80m , så jeg ikke forblir så liten som nå. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hvorfor det? 5868908[/snapback] Sikkert en fetisj. </kårni vits> Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 TSP, ikke konsentrer deg om å bygge muskler ennå. Tren noe sunt for hele kroppen eller noe, men ikke start på et treningsprogram med mål å bli mye sterkere. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hm, skal jeg kanskje stikke en tur innom TG tro? 5868894[/snapback] Ja! Hadde vært hyggelig.. Så kunne jeg jo snakka litt mer med deg Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hvorfor er han bannet? 5868925[/snapback] Sjekk "LAN-parties" og på threaden "Ulovlig post" Hvis du leser den, skjønner du det nok. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Tenk hvor morsomt det hadde vært og møtt Tonio. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hvorfor er han bannet? 5868925[/snapback] Sjekk "LAN-parties" og på threaden "Ulovlig post" Hvis du leser den, skjønner du det nok. 5868970[/snapback] Det må jo sjekkes ut Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Det må jo sjekkes ut 5868977[/snapback] Anbefales. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Er det noen som slår meg i håndbak uten å ville det, da er de seriøst svakere enn svakest! 5868862[/snapback] Haha, det kunne jeg finni på og gjort. skjønner ikke hvorfor jeg suger så i håndbak. Benker jo mer enn de som ikke benker, men tar jeg dem fordet? Svaret er NEI! 5868904[/snapback] Alle hadde tatt meg lettere enn de kan si kake! Har liksom aldri brydd meg med å trene skikkelig, vet ikke hvorfor jeg er blitt sånn, nå derimot har jeg planer om å begynne, men er kanskje ikke så lurt å prioritere før jeg er blitt 1.80m , så jeg ikke forblir så liten som nå. 5868941[/snapback] Jeg er ikke så flink til å si kake heller jeg. <går det greit med pai? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Nei, om du sier pai slår jeg deg nok... Nei, du slår meg nok da også Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Ingen grunn til å nøle, farg det nu! 5867955[/snapback] Never jeg tenkte og på dem. desverre er det bare 4 teletubbier så du får være støvsuger : p blow me! 5867983[/snapback] *BJ Pepsi* Wtf?! kem e det du kaller teletubbi? :ohmy : 5868079[/snapback] Masse"klæm" vettu ^^ Kaller forresten Bundy for en teletubbi, det ullne søte dukka Zappza I DID IT! HAH! marka 40 biler, kjørte i 15min og fikk 1.5mill bounty : p 5868181[/snapback] Gratz ^^ Jeg går med en - i pwn noobs - t-skjorte. så der harru meg 5868877[/snapback] Har du bestilt fra PP? Tok det lang tid? Heisann, vi vet alle at Skogli er bannet herfra. ( : cry: ) jeg prater med stakkaren på msn, og jeg skal hilse alle sammen fra Skogli! Skogli sier:Si at jeg er glad i dem, savner dem simmsykt. Ikke for mye grisprat mens jeg er borte. 5868903[/snapback] Øyh! Jeg er talsmannen hans! Hvorfor er han bannet? 5868925[/snapback] Hei! Han ble utestengt i 3 dager pga massiv spam i en tråd som egentlig skulle stenges, istedenfor å rapportere tråden. Dette ble gjort i så stor grad og med så mye tull at å gi en kjapp smekk på fingeren til han vil kanskje tipse han om at slik spam ikke er så lurt . Edit: hjælp! jeg quota feil Endret 4. april 2006 av Zappza Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg