Tonio Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Fordi jeg ikke har møtt deg før. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Fordi jeg ikke har møtt deg før. 5868810[/snapback] Jaja, møter deg på TG . Men nå fikk du meg faktisk tilbake på tankene om hvor skummelt det blir å møte slike tøffe forumfolk som dere er i virkerligheten. Alle her er sikkert et hode større enn meg, er tøffere har bedre musikksmak og alt! Hjelp!! Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Ikke lenge igjen til TG nå! Hovedkortet og harddisken min har å få flyttet seg fra omlastningsterminalen i Oslo og opp hit! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Morsomme diskusjoner her i dag. Jeg har visst gaatt glipp av ting. Hva kan jeg finne paa utpaa kvelden? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hva kan jeg finne paa utpaa kvelden? 5868841[/snapback] Du kan gjøre ferdig prosjektet mitt? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Fordi jeg ikke har møtt deg før. 5868810[/snapback] Jaja, møter deg på TG . Men nå fikk du meg faktisk tilbake på tankene om hvor skummelt det blir å møte slike tøffe forumfolk som dere er i virkerligheten. Alle her er sikkert et hode større enn meg, er tøffere har bedre musikksmak og alt! Hjelp!! 5868838[/snapback] Tonio er ikke skummel, bare slapp av. Men det forundrer meg ikke om hun er et hode hoeyere enn deg Hun slaar deg forresten garantert i handbak, det er jeg sikker paa. Jeg vil og paa TG! Lenke til kommentar
quakie Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Morsomme diskusjoner her i dag. Jeg har visst gaatt glipp av ting. Hva kan jeg finne paa utpaa kvelden? 5868841[/snapback] Vet ikke jeg.. Gå i demonstrasjonstog sammen med de andre studentene i Frankrike kanskje? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Fordi jeg ikke har møtt deg før. 5868810[/snapback] Jaja, møter deg på TG 5868838[/snapback] Jeg skal leke en lek på TG, den heter "Ikke møt på folk fra HW".Hver gang jeg møter på noen fra forumet må jeg komme meg fortest mulig unna, så jeg skal prøve å skjule meg hele tiden. Håper jeg slipper å møte på noen.=D Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Fordi jeg ikke har møtt deg før. 5868810[/snapback] Jaja, møter deg på TG =) . Men nå fikk du meg faktisk tilbake på tankene om hvor skummelt det blir å møte slike tøffe forumfolk som dere er i virkerligheten. Alle her er sikkert et hode større enn meg, er tøffere har bedre musikksmak og alt! Hjelp!! 5868838[/snapback] Tonio er ikke skummel, bare slapp av. Men det forundrer meg ikke om hun er et hode hoeyere enn deg Hun slaar deg forresten garantert i handbak, det er jeg sikker paa. Jeg vil og paa TG! 5868850[/snapback] Er det noen som slår meg i håndbak uten å ville det, da er de seriøst svakere enn svakest! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hva kan jeg finne paa utpaa kvelden? 5868841[/snapback] Du kan gjøre ferdig prosjektet mitt? 5868845[/snapback] Nettopp blitt ferdig med mitt eget, saa det har jeg nok ingen planer om. Beklager soetnos. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Alle som har bestilt/fått hardware.no t-skjorte må gå med de på TG! Så blir det lett å kjenne igjen forumfolket Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Morsomme diskusjoner her i dag. Jeg har visst gaatt glipp av ting. Hva kan jeg finne paa utpaa kvelden? 5868841[/snapback] hva med: 1. Frustrerte fruer, joey og kongen av queens? 2. Snakke tull på SO4 (og forumet ellers) eller 3. Lade opp til TG06 med noen timer cs source? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Jeg går med en - i pwn noobs - t-skjorte. så der harru meg Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Morsomme diskusjoner her i dag. Jeg har visst gaatt glipp av ting. Hva kan jeg finne paa utpaa kvelden? 5868841[/snapback] Vet ikke jeg.. Gå i demonstrasjonstog sammen med de andre studentene i Frankrike kanskje? 5868851[/snapback] De er idioter hele gjengen (her nede). Driver bare paa med dusteting, streiker fordi de ikke vil dra paa skole osv. Folk paa min alder er ikke serioese, og folk som er eldre enn der er andre steder enn her. Er ikke universitet her. Men skolen min er fortsatt blokkert, saa jeg slipper i alle fall skole resten av uka. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Nettopp blitt ferdig med mitt eget, saa det har jeg nok ingen planer om. Beklager soetnos. 5868864[/snapback] Den er grei du. Syns du foresten at jeg skal skifte nick? Tror jeg skifter til PetterPuz eller noe... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Morsomme diskusjoner her i dag. Jeg har visst gaatt glipp av ting. Hva kan jeg finne paa utpaa kvelden? 5868841[/snapback] hva med: 1. Frustrerte fruer, joey og kongen av queens? 2. Snakke tull på SO4 (og forumet ellers) eller 3. Lade opp til TG06 med noen timer cs source? 5868876[/snapback] 1: Er ikke i norge, liker ikke dubbede serier/filmer 2: Kjedelig for oeyeblikket. Funker ikke som eneste aktivitet 3: Skal ikke paa TG ( ), saa nei. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Usj. Ser for meg en gjeng svette nerder bruke hw-skjorta på femte dagen. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Nettopp blitt ferdig med mitt eget, saa det har jeg nok ingen planer om. Beklager soetnos. 5868864[/snapback] Den er grei du. Syns du foresten at jeg skal skifte nick? Tror jeg skifter til PetterPuz eller noe... 5868882[/snapback] Du kan jo bytte til Gulrot-Leif eller Banan-Bjarne. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hm, skal jeg kanskje stikke en tur innom TG tro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg