Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Når du går på toget og er 14, så sier du "barn" ikke sant? det er en grunn til det.

5867650[/snapback]

Jepp. Hvem gidder å betale for voksenbillett når man ikke må?

5867663[/snapback]

Jeg sier at jeg er under 16 når jeg tar bussen. Men det er fordi voksenbiletten koster dobbelt så mye som barnebiletten.

5867686[/snapback]

poenget er at det systemet ble tilrettelagt for barn, slik at barn slipper å bruke opp alle ukepengene deres for å ta bussen/toget. Det du gjør er at du utnytter systemet. Hvorfor? jo fordi, du vil ikke være voksen og akseptere konsekvensene du får av å være voksen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
poenget er at det systemet ble tilrettelagt for barn, slik at barn slipper å bruke opp alle ukepengene deres for å ta bussen/toget. Det du gjør er at du utnytter systemet. Hvorfor? jo fordi, du vil ikke være voksen og akseptere konsekvensene du får av å være voksen.

5867709[/snapback]

Nå er du bare teit. Selv om man er 16 betyr det ikke at man har mer penger enn før man blir 16.

Lenke til kommentar

5867709[/snapback]

Nå er du bare teit. Selv om man er 16 betyr det ikke at man har mer penger enn før man blir 16.

5867721[/snapback]

men da regner systemet med at du har fått deg en deltidsjobb/sommerjobb av en eller annen slag :)

Lenke til kommentar

Har ikke møtt en jævla person fra forumet faktisk. men ser sikkert noen på TG hvis jeg kommer på besøk.

Kler meg ut som en hæst så jeg er lett å kjenne igjen for de som vil hilse på

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar
Jeg kjenner ei på 16 som er vanvittig oppegående btw. Må være den eneste i sitt slag

5867598[/snapback]

Tonio? :p Damn, nesten da ^^

Mener bare at hvis et par som er veldig forelsket vil dele noe mer mellom seg og gå litt videre, så er det ikke noe i veien for å ha det.

Har de kontroll osv. så er det vel ikke noe i veien for det.

5867599[/snapback]

Problemet er bare at de tror de har kontroll, men ikke har det :) Dette er svært vanlig helt opp til 18-19 års alderen, men da under sjangeren "Jeg er dritproff til å kjøre bil" ; )

Enig med mrleftfield. 14åringer bør ikke ha sex. Ytterst få som er modne for det da..og herlighet man er da nesten et barn som 14 åring. Såvidt man kan kalle seg tenåring i den alderen..

5867628[/snapback]

Er enig med lefty jeg og :) Og jeg er fjorten selv ;) Ei i klassen min hadde sex da hun var 13, hun trudde hun var klar for det, men gikk å deppa et helt år etterpå. Der var det også bare ensidig kjærlighet inni bildet, hun var dritforelska i han, mens ham bare ville ha sex. De var så dumme at de ikke brukte kondom engang, og hun gikk ikke på p-piller (13 år ffs!). De pulte to ganger, så jeg er overrasket at hun ikke ble gravid. Han var da 16 år, og livredd for å bli far :)

Han har funnet seg ny kjærest ny, i samme klasse (nå 9., min? Neei :whistle:) der er kjærligheten gjensidig takk gud, men akk ja de puler i ett :hm: Heldigvis er denne jenta mer oppvakt og smartere enn hu andre. Jeg mener faktisk at hun er moden for det :) Og ja de bruker kondom ;)

_________

Lefty, her har du screen :tease:

post-75617-1144171892_thumb.png

Endret av Zappza
Lenke til kommentar
syns fortsatt at man har skjeggvekst :p huden blir annerledes.

5867773[/snapback]

Ikke hos meg. Jeg er spesiell. Blir fortsatt spurt om leg. på polet innimellom :p

men jeg skal spare til skikkelig langt igjen bare for å provosere folk

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar
bah  :cry:

my days as  The Road Bandit are over  :cry:

5867794[/snapback]

Me teh pr0! Med en arm til og med :D

_____

Jeg begynte og få skjegg i 8. :dontgetit:

Er det jævlig tidlig?

Vokser noe inni helvete også, må barbere meg to ganger i uka :ermm:

5867816[/snapback]