Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

84 model her :) 21 mao.

Syns fortsatt at 89 er ille :p

edit: uansett alder that is.

5867480[/snapback]

hva synes du om 86-modeller da?

blir vel mer riktig å si; likte du ikke 86-modeller når du var 16-17 år da?

5867569[/snapback]

jo, fordi jeg var 17 og likte de som var 17-18. Det er _LITT_ forskjell i psykisk utvikling i 14vs17.

5867584[/snapback]

1. Du må ha likt yngre jenter og da du var 17

2. Hadde dette vært skrivd om 10 dager ville det vært 15 vs. 17

3. Interesserer meg ikke for 92-modellene (noen av de har fylt 14) Dem er bare unger. kan sikkert ha noe med at jeg ikke gikk på ungdomskole med dem

edit: 3x leif

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1) jeg rakker på ingen måte på alderen din. Det jeg sier er at du ser ikke poenget mitt.

2) Jeg sa nettopp, de kan forelske seg så mye de vil, ha sikkerhet og kontroll og whatever, men det blir fortsatt litt feil. Det er stor fysisk/mental påkjenning. Det involverer mange sosiale saker, hva som kan skje etc etc. F.eks tanker de har og slikt. Det bildet jeg snakker om ikke er svart/hvit. Du ser ikke farger.

Lenke til kommentar

Enig med mrleftfield. 14åringer bør ikke ha sex. Ytterst få som er modne for det da..og herlighet man er da nesten et barn som 14 åring. Såvidt man kan kalle seg tenåring i den alderen..

Folk e altfor opptatt av å vokse opp så fort. Faen. Angrer på alle de fine, rolige barndomsårene jeg sløste vekk med å ønske at jeg var eldre..bah. :p

Lenke til kommentar
1) jeg rakker på ingen måte på alderen din. Det jeg sier er at du ser ikke poenget mitt.

2) Jeg sa nettopp, de kan forelske seg så mye de vil, ha sikkerhet og kontroll og whatever, men det blir fortsatt litt feil. Det er stor fysisk/mental påkjenning. Det involverer mange sosiale saker, hva som kan skje etc etc. F.eks tanker de har og slikt. Det bildet jeg snakker om ikke er svart/hvit. Du ser ikke farger.

5867623[/snapback]

Er egentlig litt enig. Tror ikke de fleste vet helt hva det vil bety osv.

Men sånn sett så er jeg ikke en som ser det som en synd heller.

Lenke til kommentar
Enig med mrleftfield. 14åringer bør ikke ha sex. Ytterst få som er modne for det da..og herlighet man er da nesten et barn som 14 åring. Såvidt man kan kalle seg tenåring i den alderen..

Folk e altfor opptatt av å vokse opp så fort. Faen. Angrer på alle de fine, rolige barndomsårene jeg sløste vekk med å ønske at jeg var eldre..bah.  :p

5867628[/snapback]

der har du en av de poengene jeg prøvde å hinte til. Man burde nyte barndommen så lenge som mulig. Det er en grunn til at jeg fortsatt er litt barnslig til tider. Jeg savner de gode gamle dagene. Og, ja, jeg mener 14 år gammle gutter/jenter regnes som barn enda.

Når du går på toget og er 14, så sier du "barn" ikke sant? det er en grunn til det.

Lenke til kommentar
eje, håper alle folkene har det bra da!! :)

5864810[/snapback]

Jada, men jeg forventer bilder av bussen din snart.

5864818[/snapback]

Har ingen buss, men en lang bil derimot:

www.home.no/anette2/russebil/ tror jeg :p

Edit: Adressen stemte, og de første bildene er stygge fordi det var sånn den var da vi var og så på den før vi kjøpte den. Skal legge opp et par bilder til ikveld.. :)

5866730[/snapback]

Nå har jeg lagt opp hele TRE nye bilder. :wee:

Er av første reklamen vi satte på og de nye mattene vi la inn igår. Sikkert forferdelig interresant. :)

Lenke til kommentar
Når du går på toget og er 14, så sier du "barn" ikke sant? det er en grunn til det.

5867650[/snapback]

Jepp. Hvem gidder å betale for voksenbillett når man ikke må?

5867663[/snapback]

saken er de fleste konduktørene spør deg om leg. har du ikke leg, så payer du full pris :)

Lenke til kommentar

5867650[/snapback]

Jepp. Hvem gidder å betale for voksenbillett når man ikke må?

5867663[/snapback]

Jeg sier at jeg er under 16 når jeg tar bussen. Men det er fordi voksenbiletten koster dobbelt så mye som barnebiletten.

Lenke til kommentar
Ey, dere ødelegger sjansene mine blant forumrips!

5867646[/snapback]

Du er for sent ute. De har blitt gamle hele gjengen

5867666[/snapback]

Ah, bollocks ...

5867672[/snapback]

Du var jo i utlandet ;)

--------

jeg gikk som barn på bussen når jeg var 18 jeg.

"Er du sikker?"

jajajajajajaja sa jeg. funka fett. Men då fikk jeg skjegg. Da skjønte bussfolka det :thumbdown:

Lenke til kommentar
Ey, dere ødelegger sjansene mine blant forumrips!

5867646[/snapback]

Du er for sent ute. De har blitt gamle hele gjengen

5867666[/snapback]

Ah, bollocks ...

5867672[/snapback]

Du var jo i utlandet ;)

5867697[/snapback]

For en bummer. Ikke bare reiser jeg til utlandet, men jeg reiser til the land of the ugly...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...