Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

dude, hu er 14...

5867391[/snapback]

smått uten dott er godt :p:evil:

5867419[/snapback]

ulovlig er det og :hrm:

5867427[/snapback]

:( norges lover :(

5867435[/snapback]

no offence, men jeg syns ikke at 14 år er "ok" får å prøve noe så alvorlig.

5867446[/snapback]

vet ikke hvor gammel du er, men nå for tiden ser ikke 89-modeller på 91-modeller som barn

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uh. Man lever i steinalderen hvis man tror at de fleste på 15 år ikke har hatt sex.

Hvis de gjør det med kjæresten sin som de stoler på og har lest om prevansjon og slik, så skal det ikke være noen hindringer.

Kan ha det når de er 14 også.

Lenke til kommentar
Uh. Man lever i steinalderen hvis man tror at de fleste på 15 år ikke har hatt sex.

Hvis de gjør det med kjæresten sin som de stoler på og har lest om prevansjon og slik, så skal det ikke være noen hindringer.

Kan ha det når de er 14 også.

5867522[/snapback]

tror DU ja.

jeg har ikke sagt at ingen på den alderen har sex idag, jeg sa bare at jeg syns det er ille.

Lenke til kommentar
Synes du det er ille pga du tror ingen av de som gjør det har kontroll?

5867557[/snapback]

Det at du ikke forstår hva jeg egentlig mener beviser at det ikke er nok i hodet ditt til å se det.

De kan ha så mye sikkerhet og kontroll de vil, det vil fortsatt ikke gjøre det til en positiv ting. Hvorfor tror du de fleste foreldre er så OBS OBS på det?

Lenke til kommentar
84 model her :) 21 mao.

Syns fortsatt at 89 er ille :p

edit: uansett alder that is.

5867480[/snapback]

hva synes du om 86-modeller da?

blir vel mer riktig å si; likte du ikke 86-modeller når du var 16-17 år da?

5867569[/snapback]

jo, fordi jeg var 17 og likte de som var 17-18. Det er _LITT_ forskjell i psykisk utvikling i 14vs17.

Lenke til kommentar
Synes du det er ille pga du tror ingen av de som gjør det har kontroll?

5867557[/snapback]

Det at du ikke forstår hva jeg egentlig mener beviser at det ikke er nok i hodet ditt til å se det.

De kan ha så mye sikkerhet og kontroll de vil, det vil fortsatt ikke gjøre det til en positiv ting. Hvorfor tror du de fleste foreldre er så OBS OBS på det?

5867570[/snapback]

Hm, jeg er bare uenig, så du behøver ikke rakke ned på alderen min i denne diskusjonen.

Mener bare at hvis et par som er veldig forelsket vil dele noe mer mellom seg og gå litt videre, så er det ikke noe i veien for å ha det.

Har de kontroll osv. så er det vel ikke noe i veien for det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...